Novinky Aktualizácie

Posledné správy + aktualizácie

Radarová technologie se na počátku 2. sv. války stala veledůležitým strategickým prvkem. Prakticky všechny válčící strany později během konfliktu radary užívaly k detekci a sledování různých cílů na zemi, ve vzduchu i na moři.

 

Vždy jsme se snažili vozidla ve hře zpracovávat co možná nejreálněji, s příchodem modernějších strojů jsme proto pochopili, že je třeba do hry implementovat i radarovou technologii.

V reálném životě si pokrok v letecké technice a nové ofenzivní možnosti poskytované radary vyžádal vývoj pozemních protiopatření. S příchodem helikoptér nesoucích protitankové střely, střel vzduch-vzduch pro proudové letouny a neustálým zvyšováním nosnosti a rychlosti letadel proto i ve hře bylo nutné dodat obranné systémy, které umožní vozidlům účinně se vůči moderním letounům a vrtulníkům bránit.

Ke konci války pak pokrok v radiotechnice a elektronice pro radary znamenal velmi rychlý technologický postup kupředu - a to nejde ignorovat.

V aktualizaci 1.87 se proto hráči dočkají zbrusu nové herní mechaniky – detekčních systémů sestávajích z radarové detekce, zaměření cíle a následného vytvoření palebného řešení pro daný cíl. Ve War Thunderu budou tyto systémy zpracovány s vysokou mírou realističnosti a budou v potaz brát reálné technické a fyzické limitace skutečných vozidel a letounů, zároveň ale budou dostatečně uživatelsky přívětivé.

Pro pozemní vozidla se bude moci detekční systém skládat ze dvou částí:

Radar in surveillance mode                                            Radar in tracking mode  

                                                Radar v přehledovém módu                                                                                     Radar v zaměřovacím módu

Některá vozidla mají (stejně jako jejich reálné protějšky) jednodušší systémy; například americký M163 Vulcan proto disponuje pouze radarovým dálkoměrem. Ten není schopen sledovat a detekovat cíle, lze jej ale zaměřit na již viditelný cíl a využít jej ke zjištění správného předsazení.

 

image

Co se leteckých radarů týče, na současné úrovni jsou letouny ve War Thunderu vybaveny jen jednoduššími radarovými systémy. I ty ale rozšiřují pilotovo zorné pole v podobě indikačních prvků na herní obrazovce. Na rozdíl od pozemních vozidel tyto radary snímají pouze určitý sektor (zpravidla přední polosféru letounu), hráči ale budou mít k dispozici několik režimů – bude možné například detekční úhel zúžit a zrychlit tak dobu snímání.

Stroje vybavené zaměřovacím radarem pak pilotovi poskytnou indikátor předsazení pro střelbu hlavňovými zbraněmi.

image

U samohybných protileteckých kanónů a letadel vybavených radary jsme rovněž přepracovali podobu a funkci indikátorů předsazení za účelem prodloužení efektivního dostřelu. Stejně jako u reálných protileteckých vozidel, i jejich herní protějšky budou nově užívat novou metodu kalkulace pro výpočet bodu, kdy se trajektorie střel protne s dráhou cíle, což hráči umožní pálit s vysokou přesností. U radarem vybavených vozidel se zbraněmi ráže 30 – 40 mm bude možná přesná střelba na vzdálenost až 4000 metrů. U velkorážných zbraňových systémů jako například OTOMATIC pak bude moci hráč útočit na cíle vzdálené až 5000-6000 m.

Skutečné letouny mohou nést radiodetekční vybavení, které zachycuje emise zaměřovacích radarů a upozorní na přítomnost radaru a jeho azimut. Tato důležitá část radioelektronického boje se do hry dostane taktéž. Pokud ozáříte cíl svým radarem, hráč v zaměřeném stroji bude varován a bude moci provést odpovídající protiopatření, tj. začít manévrovat či skrýt se za terénní nerovností. Protiletecká vozidla ale budou moci na druhou stranu radary libovolně vypínat či zapínat dle aktuální situace na bojišti.

Radar station is switched off, the antenna is folded.

Radar je vypnut, anténa je ve složené poloze.

Věříme, že nové mechaniky výrazně zlepší vyváženost mezi pozemními a vzdušnými stroji a rovněž přispějí k rozmanitosti samotné hry.

Kromě výše řečeného jsme se také rozhodli implementovat následující vlastnosti reálných radarů:

 

  • Pravděpodobnost zachycení cíle a dosah radaru závisí na velikosti radarového profilu cíle a jeho viditelnosti vzhledem k rádiovému horizontu.
  • Reálné módy činnosti – vyhledávání, zaměřování, sledování.
  • Zorná pole radarů a jejich citlivost korespondují s reálnými daty radarů.
  • Simulace odrazů radarových vln od terénu, které za určitých okolností výrazně ztěžují sledování cílů.

 

Co se konkrétních strojů týče, v aktualizaci 1.87 obdrží radarové a naváděcí systémy následující sttroje, které jimi disponovaly i v reálu a také některá letadla:

Letadla:

  • La-200 (přehledový a zaměřovací radar)
  • MiG-19PT (přehledový a zaměřovací radar)
  • F3D (přehledový a zaměřovací radar)
  • Sea Venom FAW 20 (přehledový a zaměřovací radar)
  • Javelin F.(A.W.) Mk.9 (přehledový a zaměřovací radar)
  • Do 217 N-1 přehledový radar)
  • Do 217 N-2 přehledový radar)
  • He 219 A-7 přehledový radar)

Bojová vozidla:

  • AMX-30 DCA (přehledový a zaměřovací radar)
  • Flakpz I Gepard (přehledový a zaměřovací radar)
  • OTOMATIC (přehledový a zaměřovací radar)
  • Typ 87 (přehledový a zaměřovací radar)
  • Chieftain Marksman (přehledový a zaměřovací radar)
  • M247 (přehledový a zaměřovací radar)
  • M163_vulcan (radarový dálkoměr)
  • ZSU-23-4 (sektorový přehledový a zaměřovací radar)
  • ЗPRK 2S6 (přehledový a zaměřovací radar)

 

Do budoucna pak plánujeme přidat radarové systémy i pro námořní složku hry.

 

Tým War Thunder

ZDROJ: www.WarThunder.com


Comments  

# Super User 2019-03-01 16:25
U velkorážných zbraňových systémů jako například OTOMATIC pak bude moci hráč útočit na cíle vzdálené až 5000-6000 m.

You have no rights to post comments / Nemáte žiadne práva na uverejňovanie komentárov

eSport

28 May 2019

Hráči War Thunderu!

Před měsícem jsme vyhlásili Finále War Thunder ligy. Dnes představíme turnajové hodnocení nutné k účasti v těchto turnajích.

Pro účast v grandfinále a finálových turnajích Zlaté divize ligy musí hráči získat následující turnajové ohodnocení v žebříčku:

Explore the Story

31 March 2019

Hráči War Thunderu! Nedávno jsme publikovali devblog o ligovém turnajovém systému - počínaje dneškem si můžete zaregistrovat svůj tým do Ligy!

První sezóna Ligy začíná 26.3.2019 a potrvá 12 týdnů.

Explore the Story

21 March 2019

Cimrmani - Účasť v týchto turnajoch sa vám ráta do sútaže o finančné ceny ! zoznam sútaží: KLIK SEM

Zoznam eSPORT WarThunder Víkendové turnaje vyberte si turnaj na ktorom sa chcete zúčastniť, skontrolujte či máte požadovanú techniku a prihláste sa tam !

Explore the Story

Novinky

10 March 2021
Aktualizace "Ixwa Strike" - seznam změn
 

Do hry dorazila nová řada jihoafrických bojových vozidel, první proudové letadlo s variabilní geometrií křídel a více než třicítka nové bojové techniky! Nová mapa, taktické střely vzduch-země a HUD pro piloty spolu s novými grafickými efekty, novými zvuky střelby pro letadla a mnoho dalšího!

 

Explore the Story

17 November 2020

Nová verze Dagor engine, první bitevní lodě, nové letadlové lodě, nová obloha, letadla svislého vzletu a mnoho dalších důležitých změn.

Explore the Story

01 August 2020

Od 7.8.2020 od 13:00 do 31.8.2020 do 13:00

Získejte hvězdy⭐ plněním úkolů maratonu. Čím více hvězd získáte, tím víc cen dostanete: prémiové a eventové stroje, speciální emblémy ze série "Mýtická stvoření" a dekorace "Zbraně"!

 

Explore the Story

Tipy, Triky

31 January 2019

[NÁVOD] Merritovo Tankové Chilli (5.diel ) | WarThunder ako hrať proti M4A3E2 Sherman

Explore the Story

14 December 2018

Epic Games sa vrhli do nového podnikania, ktoré obnáša predaj digitálnych hier. A aby nás do svojho obchodu nalákali, spustili tiež akciu na hru zadarmo.

Explore the Story

01 December 2018

[NÁVOD] Merritovo Tankové Chilli (4.diel ) | WarThunder Video Návod si vysvetľujeme Munícia vs Pancier

Explore the Story

Aktualizácie

09 November 2020

M1128 Stryker MGS je americké kolové obrněné vozidlo, vyvinuté na počátku nového tisíciletí jako překlenující stroj mezi stávajícími těžšími a lehčími bojovými vozidly. Velmi očekávaný Stryker MGS se brzy dostane do nejvyšších řad amerického stromu pozemních sil, kdy do War Thunderu dorazí v rámci nadcházející velké aktualizace „New Power“!

Explore the Story

06 November 2020

T-90A je modernizovaný tank řady T-72B s výrazně vylepšenými bojovými vlastnostmi. Čekali jste na to dlouho - nový vrchol sovětské sestavy konečně dorazí do War Thunderu!

Explore the Story

06 November 2020

USS North Dakota byla druhá ze dvou amerických bitevních lodí třídy Delaware, postavených americkým námořnictvem koncem 20. let jako reakce na výskyt bitevních lodí typu dreadnought. S vydáním velké aktualizace „New Power“ se USS North Dakota stane jednou z prvních amerických bitevních lodí dostupných kapitánům War Thunderu!

Explore the Story

Iné hry

06 February 2019

Crossout sa dočkal zaujímavých grafických vylepšení. Hra tak vyzerá krajšie.

Gaigin čochvíľa oslávi 2 roky od spustenia Free-2-Play hry Crossout. V nej si vybudujete prakticky od základov vlastné bojové auto a vydávate sa s ním do neľútostných bojov. Avšak, po novom aj s krajšou a vylepšenou grafikou.

Explore the Story

23 January 2019

Je čas na oslavu deviateho výročia! Zatiaľ čo budeme mať ďalšie podrobnosti neskôr o úplne novej epizóde, ktorú môžete zažiť a úplne nová loď, ktorú môžete získať, vieme, že chcete získať podrobnosti o tom, ako sa s touto stranou môžete zapojiť.

Explore the Story

17 January 2019

Ring of Elysium už otevřelo novou sezónu s novou mapou se sopkou

Explore the Story

Updaty

16 October 2018
  • Opravena chyba při shozu poslední pumy, kdy mohl zaměřovač změnit pozici.
  • Opravena chyba, která mohla způsobovat generování zvuku z vrtulníku i když mu neběžely motory. (zdroj).
  • Opravena chyba, která způsobovala nekorektní přepnutí pohledu kamery u vrtulníku Mi-24A po zobrazení zprávy "Střelec: cíl v mrtvém úhlu".
  • Explore the Story

    26 September 2018

    Do "Nose art" skupiny boli pridané nové obtisky s obrázkami "oči".

    Explore the Story

    HW, SW, IT

    30 May 2019

    Po dlhej medzere po vydaní PCI Express 3.0 v roku 2010 skupina PCI Special Interest Group (PCI-SIG) pripravila plán na urýchlenie vývoja a vydania následných štandardov PCIe. V nadväznosti na tento plán, koncom roka 2017 skupina vydala PCIe 4.0, ktorý zdvojnásobil šírku pásma PCIe 3.0. Teraz menej ako dva roky po PCIe 4.0 - a prvý hardvér pre tento štandard práve pristáva - skupina je opäť s vydaním špecifikácie PCIe 5.0, ktorá opäť zdvojnásobuje šírku pásma dostupnú prostredníctvom linky PCI Express.

    Explore the Story

    16 May 2019

    Holandskí špecialisti zverejnili objav nové bezpečnostné slabiny procesorov Intel. Postihuje približne 75% systémov s procesormi tejto značky ... vrátane tých najnovších posledných generácii !

    Explore the Story

    06 March 2019

    Nové Motto  "More bugs more Intel like" ?

    Intel CPU májú další MEGA Prúser - Nová díra "SPOILER" v CPU Intel překonává Specter a Meltdown, a není softwarově řešitelná !

    Explore the Story

    SME -CSM- Cimrmani, Team KTORÝ HRÁ FÉR.

    viac info

    -CSM- Finančná zbierka

    Na podporu a fungovanie -CSM-
    viac info klik sem: https://bit.ly/2N8XUyiz

    Klikny na PayPal a zadaj sumu,
    Za -CSM- Ti Ďakujeme.





    Viac info

    -CSM- TeamSpeak 3

    IP adresa1: ts.csm-clan.cz

    IP adresa2: ts.csmclan.eu

    TS3index.com

     

    Viac info

    -CSM- Informácia o nás

    Info o -CSM- klane kto je kto, historie vzniku klanu a ACS aliance

    erb kridla

    Viac info