Novinky Aktualizácie

Posledné správy + aktualizácie

Naše nejnovější velká aktualizace "Ground Breaking" přináší mnoho vylepšení ve všech oblastech hry! Včetně nových map, grafických efektů a různé nové bojové techniky - a nesmíme zapomenout na náš nový herní národ - Izrael! V současné době hostí prémiový Spitfire LF Mk.IXe a A-4E. Největší novinkou této aktualizace je samozřejmě terramorfing - bomby, děla velké ráže a tanky s radlicemi nyní mohou upravovat a tvarovat terén a měnit průběh bitvy!

 

Byla přidána mechanika terramorfingu. Terén a půda nyní interagují s pásy a radlicemi tanků, výbuchy bomb a raket zanechávají krátery na povrchu terénu.

Letectvo

USA

  • A-7E:

Německo

  • MiG-21bis SAU
  • MiG-21 SPS-K (prémium)

SSSR

  • МiG-23MLD

Velká Británie

  • Boomerang Mk1, Mk2 - (aktualizovaný model)
  • Jaguar GR.1A

Čína

Francie

  • AD-4NA (prémium)

Švédsko

  • AJ37 Viggen

Izrael

Bojová vozidla

USA

  • T26E5:

Německo

SSSR

  • 2S25M:

Velká Británie

Čína

Itálie

Francie

  • EBR (1951)

Švédsko

  • Strf 9040B 

Vrtulníky

SSSR

  • Mi-24А (byl přidán detailní kokpit)
  • Mi-28NM

Námořnictvo

USA

SSSR

  • МPK Pr.201М

Velká Británie

Itálie

Nové mapy a mise

  • Nová mapa pro námořní bitvy “Vyborgská zátoka”.
  • Nová mapa pro letecké bitvy “Ostrov Bourbon”, včetně dvou misí: "Nálet" a "Operace".
  • Nová mapa pro pozemní bitvy ‘Aralské moře’.
  • Nové mise "Operace: Afghánistán" a "Operace: Vietnam", založené na logice Dlouhého střetu. Rozměry misí jsou 128x128 km.

Aktualizace map a misí

  • Byly vylepšeny modely budov na leteckých mapách "Porúří", "Berlín" a "Stalingrad".
  • Byly vylepšeny modely budov na letištích.

Změny bojových vozidel, jejich modelů poškození, charakteristik a výzbroje:

  • BMP-3 - bylo opraveno zvětšení zaměřovače po vyzkoumání modulu "Sodema".
  • IS-7 - pancéřování věže bylo změněno na objemový pancíř.
  • Tiger II (H), Tiger II (H) Sla. 16, Tiger II (10,5 cm KwK) - mantlet děla a čelo věže byly upraveny na objemový pancíř.
  • Typ-16 - bylo upřesněno zvětšení zaměřovače střelce a velitele.
  • Typ 62, Type 62 (SSSR) - byly přidány kouřové granáty.
  • 2C25 - spodní čelní pancéřová deska byla rozdělena na spodní a střední část. Tloušťky byly upřesněny - 30 mm->23 mm a 30 mm->40 mm pro spodní a střední část.
  • Byla přidána úprava šasi „Winterketten“ pro následující vozidla:
    • Typ 74
    • Typ 90
    • Chieftain Mk.3
    • M1A1 HC
    • Leopard 2A4
    • Strv 121
    • Leopard 1A5
    • Leopard 1A5 (Itálie)
    • Centurion Mk.5 AVRE
    • T-72A, Т-72AV (TURMS-T), T72B, T-72B (1989), T-72B3 (2011)
    • T-90A:
    • T-64B:
    • T-80B, T-80U, T-80BVM
    • BMP-3:
    • 9P157:
    • AMX-40:
    • PTZ-89:
    • Strv 103C
  • Aktivace rozbušky HESH munice byla opravena na ekvivalent 4mm pancíře (report).
  • Byly přidány fyzicky správné pásy pro:
    • SSSR
      • PT-76B:
      • PT-76-57:
      • Т-60:
      • Т-70:
      • T-80:
      • ZUT-37:
      • BМ-8-24:
      • ASU-85:
    • Čína
      • PT-76:
      • Typ 63-I

Změny letadel a vrtulníků, jejich modelů poškození, charakteristik a výzbroje:

Výzbroj

  • AV-8A, AV-8C, Harrier GR.1, Harrier GR.3 - kapacita munice pro 30mm děla ADEN Mk.4 byla snížena z 200 na 130 nábojů (report).
  • F7F-1, F7F-3 - kombinace pásů pro .50 Browning M2 byly změněny z raných na pozdní varianty (report).
  • P-38J, P-38L, P-38K - kombinace pásů pro .50 Browning M2 byly změněny z raných na pozdní varianty.
  • I-185(М-82), I-185(М-71) - byl přidán samostatný odhoz 100kg pum a samostatný odpal raket RS-82 a RBS-82.
  • 30mm kanón NR-30 - kombinace pásů byla změněna z raných variant na varianty z roku 1974.
  • F-4E - přidána řízená bomba AGM-62A Walleye I. Modifikace Mk.82 byla odstraněna, nyní předvolby zbraní obsahující bomby Mk.82 vyžadují modifikaci Mk.117. Modifikace Mk.117/83/84 byly přesunuty o jednu úroveň výše, a to do úrovní I, II a III. 
  • F-8E(FN) - přidány úpravy potřebné pro předvolby obsahující střely R530 a R530E.
  • A-4E - přidána řízená bomba AGM-62A Walleye I.
  • MiG-23M - světlice a dipóly byly změněny na větší ráži, se zvýšenou svítivostí a rozptylem dipólů.
  • МiG-27М - světlice a dipóly byly změněny na větší ráži se zvýšenou svítivostí a rozptylem dipólů.
  • Jaguar A - byly přidány střely AS-30L a kontejnery s řízenými pumami BGL-400 a BGL-1000 s odpovídajícími úpravami výzkumu. Modul "Drak" byl přesunut do úrovně I. Do předvoleb zbraní byl uveden laserový/elektrooptický zaměřovací modul ATLIS II.
  • Optické vyhledávače raket vzduch-země a řízených bomb jsou nyní schopny zaměřit jak pozemní jednotky, tak i oblast na povrchu.
  • AGM-65A, AGM-65B - byla upravena vzdálenost uzamčení cíle. U tanků, jako je M60, je nyní vzdálenost ~3 a ~6 km.
  • Ch-29T - nyní je schopen zaměřovat pozemní cíle.
  • AH-64D - předvolby 4хAGM-114K Hellfire II a 38хHydra-70 M247 již nevyžadují výzkum a jsou k dispozici od začátku.
  • AH-1Z - předvolby 4хAGM-114K Hellfire II a 38хHydra-70 M247 již nevyžadují výzkum a jsou k dispozici od začátku.
  • EC-665 Tiger UHT - byla přidána nová výchozí předvolba střel 4хHOT-3. 
  • Мi-28N - byla přidána nová výchozí předvolba raket 4х9M120-1 Ataka a 40xS-8KO.
  • Kа-52 - byla přidána nová výchozí předvolba raket 4х9M120-1 Ataka a 40xS-8KO. 
  • AH Mk.1 Apache - předvolby 4хAGM-114K Hellfire II a 38хHydra-70 M247 již nevyžadují výzkum a jsou k dispozici od začátku.
  • AH-64DJP - předvolby 4хAGM-114K Hellfire II a 38хHydra-70 M247 již nevyžadují výzkum a jsou k dispozici od začátku.
  • A129CBT - předvolby 4хBGM-71C ITOW a 14х FFAR Mighty Mouse již nevyžadují výzkum a jsou k dispozici od začátku.
  • EC-665 Tiger HAD - byla přidána nová výchozí předvolba raket 4xHOT-3 a raket 12xSNEB typ 23.
  • F-100D (všechny série) - byla přidána modifikace radarového výstražného systému.
  • F8U-2 - byla přidána modifikace radarového výstražného systému.
  • AS-30 - kouřová stopa byla změněna.
  • AN-M65A 1000lbs bomb - hmotnost a typ výbušniny byly změněny z 240 kg amatolu na 269 kg titonalu.

Ostatní

  • B-48 Firecrest, B18A, B18B, T18B-1, T18B-2 - byla opravena chyba, kdy po odtrhnutí klapek mohly zůstat jejich části na letounu.
  • MiG-15bis IŠ - byla opravena chyba, kdy po odtrhnutí křídel mohly zůstat části závěsníků.
  • NVD byl odstraněn z voliče zaměřovače nočního vidění vrtulníku, nyní obsahuje pouze termovizi. Režim nočního vidění je z hlediska kvality obrazu horší než u termokamer a krátkodobě ovlivňuje viditelnost v denním boji.

Změny letových modelů

  • F-82E - Chyba, která způsobovala zastavení motorů při rychlostech blízkých maximální povolené hodnotě, byla opravena.
  • Boomerang Mk.I/II - Letový model byl aktualizován. Byly upřesněny pracovní režimy motoru. Rozdělení paliva v palivových nádržích bylo opraveno. Poláry křídel, trupu, kormidla a vrtulových listů byly přepočítány a zpřesněny. Bylo vylepšeno chování letadla při uvolnění mechanizace nebo podvozku. Zlepšilo se chování při střemhlavém letu pod velkým úhlem.
  • V-11g — Letový model byl aktualizován. Vylepšen výkrut letadla ve všech typech ovládání. Bylo vylepšeno chování letadla v závislosti na doplňování paliva a nákladu pum.
  • Ki-100-2 - Byl zaveden systém distribuce paliva po nádržích.
  • Super Mystere B2 - Chyba způsobující nesprávné rozvinutí brzdicího padáku byla opravena.
  • Mitsubishi T2 / F1 - Byly přidány systémy stabilizace letadla (režim SAS).
  • F-4C, F-4K (FGR.1), F-4M (FGR.2) - Hmotnost podvěšeného kanónu se již nezapočítává do hmotnosti prázdného letadla. 
  • Mi-28N - Reakce motoru na plyn byla zvýšena. Byla vylepšena činnost škrtící klapky a výškového a posuvného regulátoru v režimu vznášení.
  • F-8E,F-8E(FN) - Bylo opraveno zasekávání při plachtění během zatáček v AB s ovládáním myší.
  • Jaguar GR.1, Jaguar A - Nedostatečný tah motoru byl opraven. 
  • CW-21 - Hmotnost letadla byla upravena. Ovládání křidélek při nízké rychlosti bylo vylepšeno. Byl zaveden vliv tahu motoru na vyvážení letadla (nestabilita při plném tahu bude nepatrně zvýšena).

Změny v modelech lodí, jejich modelech poškození, charakteristikách a výzbroji:

Námořní výzbroj:

  • PT-200, PT-314, PT-656, PT-556 - byla zvýšena kapacita munice pro 12,7mm kulomety Browning a 20mm kanóny Oerlikon.
  • RBU-1200, RBU-2500, RBU-6000 - Byla zadána rychlost letu hlubinných pum.

Námořní charakteristiky, fyzika a model poškození:

  • Byly opraveny škody způsobené požáry a model poškození požárem - byly přepracovány a opraveny podmínky vzniku, poškození a šíření požárů:
    • Požáry věží hlavní ráže, muničních výtahů a zásobáren munice - dynamika a poškození způsobené požárem, který se šíří z věží a výtahů do střeleckých místností. Nyní má hráč čas rychle ho uhasit, než oheň začne poškozovat výtah nebo muniční místnost. Pokud není oheň uhašen, uhasne sám po 30-45 sekundách, ale na konci doby hoření může s určitou pravděpodobností způsobit detonaci uložené munice.
    • Vnitřní požáry - šíření požáru do sousedních místností bylo napraveno. Pokud je modul s posádkou oddělen od sousedních modulů pancířem nebo lodní konstrukcí, oheň se nerozšíří. Oheň časem uhasne a způsobí modulu určité škody.
    • Účinek ohně na torpéda, námořní miny a hlubinné nálože - byla opravena pravděpodobnost detonace při zasažení palbou. Každou sekundu způsobeného poškození je nyní 1-3% šance na detonaci.
  • Byla opravena detonace HE munice s přímou roznětkou na vodní hladině - všechna taková HE munice nyní exploduje při dopadu na vodní hladinu.
  • USS Wyoming - byla zvětšena tloušťka záďové traverzy.
  • HMS Invincible - byla opravena tloušťka zadní pancéřové desky hlavního můstku.
  • USS Trenton, USS Raleigh, USS Detroit - model palivových nádrží a výtahů byl opraven. Byla opravena poloha uložení munice hlavní ráže.
  • USS Aylwin - v modelu poškození byla opravena poloha výtahů.
  • HMS York - bylo opraveno pancéřování muničních místností, kormidelního prostoru a traverz. Byla přemístěna muniční místnost pomocné ráže a centrální dělostřelecké stanoviště.
  • IJN Suzuja - hydroplány a jejich pozice byly upraveny. Byly sejmuty z katapultů a umístěny na palubu. Zbývá jeden letoun Kawaniši E7K. Byly přidány tři letouny Nakadžima E8N.
  • IJN Mogami - hydroplány a jejich pozice byly upraveny. Byly odstraněny z katapultů na palubě. Jeden ze tří letounů Aiči E13A byl změněn na Kawaniši E7K. 
  • Emden, K2, Z15 Erich Steinbrink, Z20 Karl Galster - pancéřové štíty na 20-40mm věžích byly odděleny od děl a staly se samostatnými díly.
  • HMS Norfolk - byla opravena velikost pancéřování muniční místnosti. V oblasti horních pancéřových desek střelišť bylo doplněno pancéřování výtahů pro děla hlavní ráže.
  • HMS Dreadnought - bylo zesíleno pancéřování paluby a střechy v nástavbě. Pancéřování paluby bylo zesíleno v oblasti 1. a 4. věže hlavní ráže
  • HMS Colossus - bylo opraveno pancéřování komínů a přídi lodi. Byla opravena tloušťka příďové pancéřové paluby a příďového pancéřového pásu. Byl přidán pancéřový komunikační tubus velitelské věže. Byla opravena tloušťka pancíře velitelské věže

Námořní grafické modely a vizuální části:

  • HMS Hawkins - pancéřové desky druhé věže hlavní ráže byly opraveny podle modelu.
  • IJN Sendaj - v rentgenovém režimu byla opravena poloha věže řízení palby.
  • IJN Furutaka - z horní části záďové palivové nádrže byl odstraněn grafický artefakt.
  • HMS Mohawk, HMS Eskimo, HMCS Haida - byla opravena chyba s chybějícím efektem zničení komínu.
  • Kirov, Maxim Gorkij, Vorošilov - čluny namontované u zadní věže hlavní ráže jsou nyní během boje odstraněny, v důsledku čehož se zvětšily úhly náměru ve věžích hlavní ráže.
  • USS Helena - byla opravena animace otáčení věže řízení palby.

Rozhraní

  • Ukazatele v rentgenovém zobrazení pro rychlost střelby děla se nyní zobrazují bez zaokrouhlování na celá čísla. Například 3,8 ran/min místo 4 rány/min.

Ekonomika a výzkum

  • Byl odstraněn rozdíl v odměnách v SL a RP za zničení pozemních vozidel různých tříd - lehký/střední tank, těžký tank, samohybné dělo, protiletadlové vozidlo (u ostatních typů bojové techniky se rozdělení odměn podle tříd nepoužívá).
  • Typ 93 - BR ve všech herních módech byl změněn z 9,7 na 9,0.
  • Pbil m/40 - BR ve všech herních módech byl změněn z 1,3 na 1,7.
  • Crusader AA Mk.I - BR ve Zjednodušeném režimu byl změněn z 4,7 na 4,3. Vozidlo byla přesunuta ze IV. na III. úroveň.
  • S.O.4050 Vautour IIB — BR v AB byl změněn z 9,7 na 10,0. 
  • B-17G-60-VE - BR v SB byl změněn z 6,7 na 6,3. 
  • G8N1 - BR v SB byl změněn z 6,7 na 6,3.
  • F6F-5 (Francie) - BR v RB byl změněn z 3.7 na 3.3, podobně jako BR F6F-5 v americkém tech. stromu.
  • Podmínky referral programu byly změněny, nyní se odměna neposkytuje "za pozvaného, který dosáhl hodnosti N", ale "za pozvaného, který získal jeden kus bojové techniky na úrovni N (včetně prémiových strojů)".

Možnosti přizpůsobení

  • M247 - Standardní kamufláž byla opravena na pozdní kamufláž.

Rozhraní

  • Do herních statistik byly přidány podrobné informace o počtu bodů udělených za jednotlivé typy akcí v bitvě. Informace se zobrazují v nápovědě k celkovému skóre ve statistikách a jsou k dispozici pro každého hráče během bitvy, v okně statistik po bitvě a v záznamech hry.
  • Při zkušebních jízdách prémiové bojové techniky jsou nyní úpravy vozidla ve výchozím nastavení nastaveny na "Referenční".

Herní mechaniky

 

Byla přidána mechanika terramorfingu. Terén a půda nyní interagují s pásy a radlicemi tanků, výbuchy bomb a raket zanechávají krátery na povrchu terénu.

  • Pravidla pro nasazení letadel v bodech nasazení (SP) byla přepočítána pro pozemní režim RB: Níže uvedené změny se týkají všech letadel a veškeré dostupné namontované výzbroje, ale minimální (bez sekundární výzbroje na spodní hranici BR relace) a maximální (s nejničivější dostupnou předvolbou) náklady na nasazení zůstávají prakticky stejné. Například La-7 (BR 4.7) bez sekundární výzbroje dříve vyžadoval 480 SP, nyní je potřeba stejných 480 SP; MiG-27M (BR 11.0) s pumami 7xFAB-500M-62 v BR 11.0 seanci dříve vyžadoval 750 SP (600 SP za letoun + 150 SP za výzbroj), nyní vyžaduje 739 SP (540 SP za letoun + 199 SP za výzbroj). Podrobný popis změn je uveden níže:
    • Vliv BR relace na základní náklady na letadlo (bez namontované výzbroje) byl snížen z 20 % na 10 % při zachování stejných minimálních nákladů. Například u stíhaček je nyní základní cena 480-540 místo 480-600 bodů nasazení;
    • Byly změněny parametry vlivu ničivé síly vybraných sekundárních zbraní na jejich cenu. Obecně platí, že silnější zbraně mají vyšší cenu a naopak. Například u 500kg bomby budou náklady činit 9 % nákladů (za nasazení hostitele) namísto dosavadních 13 % a u 2000kg bomby 37 % namísto 25 %;
    • Místo pevných nákladů na nasazení do bitvy byly zavedeny náklady na použitou výzbroj. Základní náklady jsou nyní 520-580 RP (v závislosti na BR relace) a náklady na použitou výzbroj se pohybují mezi 3-37% nákladů za nasazení hostitele;
    • Výše uvedené změny se týkají všech letadel a veškeré dostupné namontované výzbroje, ale minimální (bez sekundární výzbroje na spodní hranici BR relace) a maximální (s nejrozsáhlejší dostupnou předvolbou) náklady na nasazení zůstávají prakticky stejné.
  •  Pravidla pro nasazení letadel v bodech nasazení (SP) byla přepočítána pro pozemní režim SB:
    • Místo pevných nákladů na nasazení do bitvy byly pro bombardéry zavedeny náklady na použitou výzbroj. Základní náklady jsou nyní 300 SP místo 450 SP jako u stíhaček a bitevníků a náklady na namontované zbraně se pohybují mezi 9-111 SP.
    • Byly změněny parametry vlivu ničivé síly vybraných sekundárních zbraní na jejich cenu. Obecně platí, že silnější zbraně mají vyšší cenu a naopak. Například u 500kg bomby budou náklady činit 39 SP namísto dosavadních 27 a u 2000kg bomby 111 SP namísto 75;
    • Byly zvýšeny náklady na SP u pásů s pancéřovou municí a podvěšených PTŘS.

Berte prosím v potaz toto! Níže uvedené změny se týkají bodů, podle kterých jsou hráči řazeni v příslušných herních menu, a nemají vliv na zisk Stříbrných lvů a/nebo bodů výzkumu za zmíněné akce. 

  • Byla přidána závislost na bodech udělených za rozdíl mezi BR hráče a cíle v případě kritického poškození, zničení a pomoci při zničení nepřítele. Násobitel se vypočítá podle kvadratické závislosti (1 - 0,014 * (rozdíl BR) ^ 2) a nesmí být větší než 1,0 a menší než 0,1. Pokud například zničíte vozidlo s BR 8,7 pomocí vozidla s BR 9,7 (rozdíl 3 kroky BR), bude násobitel (1 - 0,014 * 3 ^ 2) = 0,874.
  • Bylo přidáno připočítávání bodů za ztrátu strojů ve výši 30% bodů udělených nepříteli za zničení (pro všechny typy vozidel). Zároveň byl změněn počet bodů udělovaných za poškození: u pozemních vozidel z 30 na 5, u námořnictva z 5 na 1. Tato mechanika se u letadel nepoužívá.
  • Základní počet bodů (s nulovým rozdílem v BR), které se připisují za zničení pozemních vozidel, byl změněn a nyní nezávisí na typu cíle:
    • Lehký a střední tank: 126 → 150;
    • Těžký tank: 180 → 150;
    • Protiletadlové vozidlo: 90 → 150;
    • Samohybné dělo: 144 → 150.
  • V námořních bitvách byly přepočítány bodové koeficienty za poškození nebo zničení nepřátel, zásahy do nepřátel a pomoc při zničení, takže větší příspěvek ke zničení nepřítele (větší poškození) přináší více bodů. Počet bodů za poškození nepřátelských lodí byl zvýšen z 0,1 na 0,15 za každou jednotku poškození. Zároveň byly sníženy body za zničení nepřítele ze 75 na 40, za pomoc při zničení nepřítele z 20 na 15 a za zásah nepřítele ze 3 na 2.
  • Bylo odstraněno přičítání bodů, pokud je nepřítel blízko (platí pro všechny typy bojové techniky).
  • Bylo odstraněno přičítání bodů v bojových vozidlech, pokud jsou v zorném poli nepřátele.
  • Byl zaveden násobitel odměny za namontovanou výzbroj (ve Stříbrných lvech) za získané body při poškození nebo zničení nepřátelských základen, aby se snížil rozdíl statistických bodů mezi letadly stejné úrovně s různým pumovým nákladem. Tento násobitel se dříve používal pouze v ekonomice pro výpočet celkové odměny, což umožnilo vyrovnat příjmy těchto letadel, ale zároveň stále získávaly velmi rozdílný počet bodů ve statistikách.
  • Počet bodů získaných za poškození a zničení nepřátelských základen byl zvýšen o 10 % na 70 % pro letadla I.-III. úrovně.
  • Počet bodů získaných za zničení pozemních vozidel a lodí ovládaných umělou inteligencí v režimu letecké RB byl snížen o 40 %.

    Grafika

    • Byly přepracovány efekty ohně a výbuchů pozemních vozidel. Byl přidán efekt střelby z ústí hlavně s otevřeným závěrem.

    Zvuky

    • Zvukové události pro výbuchy střel na různých površích byly odděleny pro HE munici a střely bez výbušné složky (nebo s malým množstvím výbušné složky). Byly vytvořeny nové odpovídající zvukové události.
    • Byly přidány nové zvukové události pro výbuchy střel ráže 205 mm a více.
    • Pro lodě o hmotnosti 6 000 tun a více byly zavedeny nové zvuky pohonu, stejně jako pro vodu vytlačovanou trupem lodi během pohybu.

    You have no rights to post comments / Nemáte žiadne práva na uverejňovanie komentárov

    eSport

    28 May 2019

    Hráči War Thunderu!

    Před měsícem jsme vyhlásili Finále War Thunder ligy. Dnes představíme turnajové hodnocení nutné k účasti v těchto turnajích.

    Pro účast v grandfinále a finálových turnajích Zlaté divize ligy musí hráči získat následující turnajové ohodnocení v žebříčku:

    Explore the Story

    31 March 2019

    Hráči War Thunderu! Nedávno jsme publikovali devblog o ligovém turnajovém systému - počínaje dneškem si můžete zaregistrovat svůj tým do Ligy!

    První sezóna Ligy začíná 26.3.2019 a potrvá 12 týdnů.

    Explore the Story

    21 March 2019

    Cimrmani - Účasť v týchto turnajoch sa vám ráta do sútaže o finančné ceny ! zoznam sútaží: KLIK SEM

    Zoznam eSPORT WarThunder Víkendové turnaje vyberte si turnaj na ktorom sa chcete zúčastniť, skontrolujte či máte požadovanú techniku a prihláste sa tam !

    Explore the Story

    Novinky

    10 March 2021
    Aktualizace "Ixwa Strike" - seznam změn
     

    Do hry dorazila nová řada jihoafrických bojových vozidel, první proudové letadlo s variabilní geometrií křídel a více než třicítka nové bojové techniky! Nová mapa, taktické střely vzduch-země a HUD pro piloty spolu s novými grafickými efekty, novými zvuky střelby pro letadla a mnoho dalšího!

     

    Explore the Story

    17 November 2020

    Nová verze Dagor engine, první bitevní lodě, nové letadlové lodě, nová obloha, letadla svislého vzletu a mnoho dalších důležitých změn.

    Explore the Story

    01 August 2020

    Od 7.8.2020 od 13:00 do 31.8.2020 do 13:00

    Získejte hvězdy⭐ plněním úkolů maratonu. Čím více hvězd získáte, tím víc cen dostanete: prémiové a eventové stroje, speciální emblémy ze série "Mýtická stvoření" a dekorace "Zbraně"!

     

    Explore the Story

    Tipy, Triky

    31 January 2019

    [NÁVOD] Merritovo Tankové Chilli (5.diel ) | WarThunder ako hrať proti M4A3E2 Sherman

    Explore the Story

    14 December 2018

    Epic Games sa vrhli do nového podnikania, ktoré obnáša predaj digitálnych hier. A aby nás do svojho obchodu nalákali, spustili tiež akciu na hru zadarmo.

    Explore the Story

    01 December 2018

    [NÁVOD] Merritovo Tankové Chilli (4.diel ) | WarThunder Video Návod si vysvetľujeme Munícia vs Pancier

    Explore the Story

    Aktualizácie

    28 October 2021

    Naše nejnovější velká aktualizace "Ground Breaking" přináší mnoho vylepšení ve všech oblastech hry! Včetně nových map, grafických efektů a různé nové bojové techniky - a nesmíme zapomenout na náš nový herní národ - Izrael! V současné době hostí prémiový Spitfire LF Mk.IXe a A-4E. Největší novinkou této aktualizace je samozřejmě terramorfing - bomby, děla velké ráže a tanky s radlicemi nyní mohou upravovat a tvarovat terén a měnit průběh bitvy!

    Explore the Story

    07 September 2021

    Warthunder Aktualizace "Direct Hit" - seznam změn

    Tato aktualizace přináší do War Thunderu spoustu nové bojové techniky vozidel a vylepšení, včetně legendárních letadel jako MiG-27M a švédský Viggen! Do hry se dostávají nové naváděné bomby a mnoho dalších funkcí - dvě nové mapy, aktualizovaná testovací jízda, systém řízení palby pro lodě, nové grafické efekty, Nvidia DLSS 2.2 a mnoho dalšího!

    Explore the Story

    03 June 2021

    Aktualizace "Red Skies" - seznam změn

    VII. úroveň pro letectvo, zbrusu nový velitelský zaměřovač pro vybraná vozidla, kamera pro sledování námořních střel a téměř 30 nových strojů ve hře! Dvě nové mapy, nové efekty jaderného výbuchu, aktualizované zvuky a mnoho dalšího!

    Explore the Story

    Iné hry

    06 February 2019

    Crossout sa dočkal zaujímavých grafických vylepšení. Hra tak vyzerá krajšie.

    Gaigin čochvíľa oslávi 2 roky od spustenia Free-2-Play hry Crossout. V nej si vybudujete prakticky od základov vlastné bojové auto a vydávate sa s ním do neľútostných bojov. Avšak, po novom aj s krajšou a vylepšenou grafikou.

    Explore the Story

    23 January 2019

    Je čas na oslavu deviateho výročia! Zatiaľ čo budeme mať ďalšie podrobnosti neskôr o úplne novej epizóde, ktorú môžete zažiť a úplne nová loď, ktorú môžete získať, vieme, že chcete získať podrobnosti o tom, ako sa s touto stranou môžete zapojiť.

    Explore the Story

    17 January 2019

    Ring of Elysium už otevřelo novou sezónu s novou mapou se sopkou

    Explore the Story

    Updaty

    16 October 2018
  • Opravena chyba při shozu poslední pumy, kdy mohl zaměřovač změnit pozici.
  • Opravena chyba, která mohla způsobovat generování zvuku z vrtulníku i když mu neběžely motory. (zdroj).
  • Opravena chyba, která způsobovala nekorektní přepnutí pohledu kamery u vrtulníku Mi-24A po zobrazení zprávy "Střelec: cíl v mrtvém úhlu".
  • Explore the Story

    26 September 2018

    Do "Nose art" skupiny boli pridané nové obtisky s obrázkami "oči".

    Explore the Story

    HW, SW, IT

    30 May 2019

    Po dlhej medzere po vydaní PCI Express 3.0 v roku 2010 skupina PCI Special Interest Group (PCI-SIG) pripravila plán na urýchlenie vývoja a vydania následných štandardov PCIe. V nadväznosti na tento plán, koncom roka 2017 skupina vydala PCIe 4.0, ktorý zdvojnásobil šírku pásma PCIe 3.0. Teraz menej ako dva roky po PCIe 4.0 - a prvý hardvér pre tento štandard práve pristáva - skupina je opäť s vydaním špecifikácie PCIe 5.0, ktorá opäť zdvojnásobuje šírku pásma dostupnú prostredníctvom linky PCI Express.

    Explore the Story

    16 May 2019

    Holandskí špecialisti zverejnili objav nové bezpečnostné slabiny procesorov Intel. Postihuje približne 75% systémov s procesormi tejto značky ... vrátane tých najnovších posledných generácii !

    Explore the Story

    06 March 2019

    Nové Motto  "More bugs more Intel like" ?

    Intel CPU májú další MEGA Prúser - Nová díra "SPOILER" v CPU Intel překonává Specter a Meltdown, a není softwarově řešitelná !

    Explore the Story

    SME -CSM- Cimrmani, Team KTORÝ HRÁ FÉR.

    viac info

    -CSM- Finančná zbierka

    Na podporu a fungovanie -CSM-
    viac info klik sem: https://bit.ly/2N8XUyiz

    Klikny na PayPal a zadaj sumu,
    Za -CSM- Ti Ďakujeme.





    Viac info

    -CSM- TeamSpeak 3

    IP adresa1: ts.csm-clan.cz

    IP adresa2: ts.csmclan.eu

    TS3index.com

     

    Viac info

    -CSM- Informácia o nás

    Info o -CSM- klane kto je kto, historie vzniku klanu a ACS aliance

    erb kridla

    Viac info