Novinky Aktualizácie

Posledné správy + aktualizácie
×

Warning

Joomla\CMS\Cache\Storage\FileStorage::_deleteFolder JFolder: :delete: Could not delete folder. Path: /www/c/s/u69013/public_html/cache/com_content

Nepřestáváme pracovat na vývoji a vylepšení konfigurace munice. Během práce na všech fázích implementace různých typů munice do hry používáme zdroje ze zemí jejího původu spolu s unifikovanými zdroji, které nabízí data pro mnoho typů munice, které ve hře najdete. Výsledná konfigurace pak probíhá pomocí vzorců, což se nám zdá jako nejvhodnější metoda pro jednoduché pochopení.

 

Tato metoda nám dovolila standardizovat systém penetrace pancíře a také se vyhnout situacím, kdy dokumenty z různých zemí nabízí u jednoho typu munice různé parametry průbojnosti. To nám dovolilo konfigurovat jednotlivé typy munice mnohem efektivněji bez ztráty realističnosti i v případě, že některá data chybí.

Neustále pracujeme na vylepšování systému penetrace pancíře ve War Thunderu a dnes vám můžeme přiblížit dvě fáze, které se promítly do tohoto vývoje, z nichž každý je korektní svým vlastním způsobem.

První fáze zahrnovala konfiguraci průraznosti na základě dat z dokumentů a palebných zkoušek pro každý typ zbraně a munice. V takovém případě jsme dali větší prioritu dokumentům ze země původu.

Druhá fáze pak značila přechod na "sjednocený" systém, který stojí na numerických údajích z jednoho zdroje na jeden stát. Toto nám dovolilo do určité míry shromáždit data z různých zdrojů a států.

I přesto jsme ale nebyli schopni sjednotit systém průrazu pancíře a udělat ho dostatečně srozumitelným pro hráče bez kompromisů v zachování dokumentárních i technických základů. Tyto metody konfigurace navíc zahrnují podivný fenomén "přetahování", kdy se jeden po druhém objevují různé zdroje s často navzájem protichůdnými informacemi. Po dlouhé a detailní analýze jsme se rozhodli vylepšit současný systém a učinit ho pochopitelnějším. Jedná se o důležitý krok na nikdy nekončící cestě za vylepšováním balistiky a modelů poškození.

Více o různých typech munice a jejich průraznosti najdete v angličtině na War Thunder Wiki.

DeMarrův a Lanz-Odermattův vzorec

Nedávno proběhly změny, které jste již mohli ve hře zaregistrovat. Mezi ně patří přesnější balistické parametry pro velkorážní průbojnou munici. Kvůli tomu jsme použili střelecké tabulky a další dokumenty, které nám dovolily přesněji definovat balistický pokles této munice. Pro typy munice, pro které nebyla z jakýchkoliv důvodů dostupná přesná data jsme použili parametry z tabulek munice podobné konstrukce a charakteristik. Získali jsme přesnější data o rychlosti a díky tomu můžeme přepracovat systém penetrace pomocí matematických vzorců. Rozhodli jsme se použít DeMarrův vzorec z důvodu, že se jedná o nejpřístupnější a nejpochopitelnější vzorec použitý pro výpočet parametrů velkorážné průbojné (AP/APC/APBC/APCBC) a podkaliberní (APCR/HVAP) munice. Co se týče podkaliberní stabilizované munice, rozhodli jsme se použít Lanz-Odermattův vzorec. Na APDS munici stále pracujeme. Informace o ní se objeví o něco později než u ostatních.

Jednou z hlavních vlastností systému výpočtu průraznosti je možnost vzít v potaz to, jestli daný typ munice obsahuje komoru plnou výbušniny. Procento výbušniny v náboji bude vzato v potaz do průraznosti - čím větší je procento výbušniny v kusu munice, tím menší je jeho schopnost prorazit. To nám dovolí přesnější implementaci indikátorů pro poloprůraznou a průraznou munici s velkým množství výbušniny a relativně štíhlým profilem.

Implementace tohoto systému proběhne ve fázích: plánujeme začít u běžněji používané munice jako jsou velkorážné průrazné a průrazné stabilizované náboje. Poté se zaměříme na podkaliberní střely APCR/HVAP a APDS. Co se týče posledního zmíněného typu munice (APDS), tak u něj jsme narazili na některé výzvy při snaze o implementaci výpočtů, a je tak možné, že pro některé typy těchto nábojů zůstane zachován původní systém. Bude jich ale jen velmi omezené množství. Jedním z příkladů je L15A3/A5, M728.

Jaký to tedy bude mít dopad na hru?

Dovolí nám to optimalizovat systém penetrace a sjednotit ho pro všechnu velkorážnou (APCR/HVAP) munici. Zároveň se díky tomu vyhneme situacím, ve kterých jsou různé údaje z různých zdrojů a států protichůdné, protože tyto zdroje často vznikaly pomocí rozdílných systémů a metodologií penetrace. Věříme, že nový systém bude transparentnější a jednodušší na pochopení, aniž bychom snižovali realismus hry (například sovětské střelecké tabulky pracují s penetračními daty dle DeMarrova vzorce, stejně jako výpočty v AaG). Další výhodou je možnost okamžitě získat penetrační data libovolné velkorážné, nebo podkaliberní průrazné munice (APCR/HVAP) pro kterou jsou dostupná data ve formě úsťové rychlosti, rychlosti poklesu a hmotnosti. Pro munici typů AP/APC/APBC/APCBC jsme také přepočítali efekt sklonu, tedy efekt, při kterém je hodnota průrazu pancíře municí nepřímo úměrná zvyšujícímu se náklonu plochy dopadu - to zajistí uniformitu a eliminuje některé nepřesnosti ve stávajících hodnotách. Jak vidíte z příkladu níže, ve srovnání se stávajícími hodnotami se při dopadu munice na pancíř ve sklonu 30 stupňů penetrační schopnost zvyšuje, zatímco u pancíře pod sklonem 60 stupňů se naopak snižuje. Podle našeho vyhodnocení se zvýší efektivita správného pozicování tanku. Pomocí této tabulky se můžete sami seznámit se vzorcem výpočtu efektu sklonu pro AP/APBC/APCBC munici a s výslednými přepočítanými hodnotami průrazu v závislosti na sklonu.

APCR/HVAP a APDS munice získá aktualizaci efektu sklonu, díky které bude možné do vlivu na penetrační proces přesněji zahrnout technické charakteristiky konstrukce daného náboje. Pro munici APCR/HVAP bude ztráta rychlosti střely zjištěna podle stejného příkladu jako u APHE a APDS munice. Tento nový systém je jednoduchý a srozumitelný natolik, že pokud znáte individuální parametry daného náboje, můžete si pomocí DeMarrova vzorce spočítat hodnoty průrazu sami.

SPOČÍTAT

Lze předpokládat otázky na "historickou korektnost" a shodu se střeleckými tabulkami, a proto radši zmíníme, že data použitá pro výpočty hodnot průrazu se zakládají na existujících dokumentech. Historická a technická přesnost zůstává jedním z klíčových prvků hry, ale protože hra nikdy nebude přesně odpovídat realitě, dovolují data použitá pro výpočty určitý stupeň normalizace.


tým War Thunderu

ZDROJ: www.WarThunder.com


0
0
0
s2sdefault

You have no rights to post comments / Nemáte žiadne práva na uverejňovanie komentárov

eSport

31 March 2019

Hráči War Thunderu! Nedávno jsme publikovali devblog o ligovém turnajovém systému - počínaje dneškem si můžete zaregistrovat svůj tým do Ligy!

První sezóna Ligy začíná 26.3.2019 a potrvá 12 týdnů.

Explore the Story

21 March 2019

Cimrmani - Účasť v týchto turnajoch sa vám ráta do sútaže o finančné ceny ! zoznam sútaží: KLIK SEM

Zoznam eSPORT WarThunder Víkendové turnaje vyberte si turnaj na ktorom sa chcete zúčastniť, skontrolujte či máte požadovanú techniku a prihláste sa tam !

Explore the Story

19 March 2019

Před nějakou dobou jsme publikovali devblog o zavedení systému hodnocení do automatických turnajů. Zatímco čtete tyto řádky, účastníci turnajů získávají své body hodnocení a tvoří žebříčky napříč herními módy - to nám dovolilo vytvořit systém "War Thunder ligy" - sestavy turnajů rozdělené do tří divizí podle turnajového hodnocení hráčů.

Explore the Story

Novinky

11 April 2019

Od 11.4 od 13:00 do 22.4 do 13:00

Obnovte vzácnou stíhačku I-180S a vyměnte ji za samohybné dělo VFW, Pr.122bis, zachytnou stíhačku Ju 388 J, bitevní tank Merkava Mk.1, nebo lehký křižník HMS Tiger.

Explore the Story

08 April 2019

VFW bylo těžké německé experimentální samohybné dělo, vyvinuté a zkoušené v pozdních fázích 2. sv. války. Ačkoliv byl nakonec projekt opuštěn, budou mít hráči War Thunderu šanci získat toto německé vozidlo 3. úrovně v nadcházejícím eventu ””Bojový inženýr”!

Explore the Story

07 April 2019

Lehký křižník HMS Tiger je posledním britským dělovým křižníkem tradiční druhoválečné konstrukce, který se kvůli průtahům při stavbě dočkal služby v Královském námořnictvu až dlouho po konci války. Kapitáni War Thunderu budou mít možnost získat toto válečné plavidlo jako jednu z cen v eventu ”Bojový inženýr”!

Explore the Story

Tipy, Triky

31 January 2019

[NÁVOD] Merritovo Tankové Chilli (5.diel ) | WarThunder ako hrať proti M4A3E2 Sherman

Explore the Story

14 December 2018

Epic Games sa vrhli do nového podnikania, ktoré obnáša predaj digitálnych hier. A aby nás do svojho obchodu nalákali, spustili tiež akciu na hru zadarmo.

Explore the Story

01 December 2018

[NÁVOD] Merritovo Tankové Chilli (4.diel ) | WarThunder Video Návod si vysvetľujeme Munícia vs Pancier

Explore the Story

Aktualizácie

01 April 2019

Posbírali jsme všechny dostupné informace a prošli každé očité svědectví, popisující bojové stroje z Green Hills a tamní mimozemské bitevní arény.

Explore the Story

09 March 2019

Super Mystère je posledním letounem francouzské rodiny proudových stíhaček Mystère a zároveň prvním, který dosáhl nadzvukové rychlosti ve vodorovném letu. V aktualizaci 1.87 “Locked on!” se mohou francouzští piloti těšit na přístup na 6. úroveň letectva prostřednictvím dlouho očekávaného Super Mystère B.2!

Explore the Story

09 March 2019

Typ 1936A (Mob) je vylepšenou verzí torpédoborce základního typu 1936, který mnozí hráči dobře znají. Tato vylepšená verze typu 1936 se silnější výzbrojí bude na své kapitány čekat v aktualizaci War Thunderu 1.87!

Explore the Story

Iné hry

06 February 2019

Crossout sa dočkal zaujímavých grafických vylepšení. Hra tak vyzerá krajšie.

Gaigin čochvíľa oslávi 2 roky od spustenia Free-2-Play hry Crossout. V nej si vybudujete prakticky od základov vlastné bojové auto a vydávate sa s ním do neľútostných bojov. Avšak, po novom aj s krajšou a vylepšenou grafikou.

Explore the Story

23 January 2019

Je čas na oslavu deviateho výročia! Zatiaľ čo budeme mať ďalšie podrobnosti neskôr o úplne novej epizóde, ktorú môžete zažiť a úplne nová loď, ktorú môžete získať, vieme, že chcete získať podrobnosti o tom, ako sa s touto stranou môžete zapojiť.

Explore the Story

17 January 2019

Ring of Elysium už otevřelo novou sezónu s novou mapou se sopkou

Explore the Story

Updaty

16 October 2018
  • Opravena chyba při shozu poslední pumy, kdy mohl zaměřovač změnit pozici.
  • Opravena chyba, která mohla způsobovat generování zvuku z vrtulníku i když mu neběžely motory. (zdroj).
  • Opravena chyba, která způsobovala nekorektní přepnutí pohledu kamery u vrtulníku Mi-24A po zobrazení zprávy "Střelec: cíl v mrtvém úhlu".
  • Explore the Story

    26 September 2018

    Do "Nose art" skupiny boli pridané nové obtisky s obrázkami "oči".

    Explore the Story

    HW, SW, IT

    06 March 2019

    Nové Motto  "More bugs more Intel like" ?

    Intel CPU májú další MEGA Prúser - Nová díra "SPOILER" v CPU Intel překonává Specter a Meltdown, a není softwarově řešitelná !

    Explore the Story

    14 December 2018

    Opäť sme sa dočkali zaujímavých noviniek a vylepšení, ktoré určite nielen užívateľ Radeon GPU ocení. AMD zapracovalo v niekoľkých oblastiach a prináša výrazne vylepšený "Overlay", teda prekrytie rozhraním, kedy počas hrania, streamovanie a pod. Máte prístup k priamemu ovládanie viacerých prvkov, vrátane výkonu grafiky (Wattman), je možné sledovať výkon a rad ďalších vecí.

    Explore the Story

    19 October 2018

    Zla sprava hlavne pre majitelov Intel CPU, Nové záplaty na Meltdown a Spectre znížia výkon hlavne (Intel CPU) až o 20-30% !

    Explore the Story

    SME -CSM- Cimrmani, Team KTORÝ HRÁ FÉR.

    viac info

    -CSM- Finančná zbierka

    Na podporu a fungovanie -CSM-
    viac info klik sem: https://bit.ly/2N8XUyiz

    Klikny na PayPal a zadaj sumu,
    Za -CSM- Ti Ďakujeme.





    Viac info

    -CSM- TeamSpeak 3

    IP adresa1: ts.csm-clan.cz

    IP adresa2: ts.csmclan.eu

    TS3index.com

     

    Viac info

    -CSM- Informácia o nás

    Info o -CSM- klane kto je kto, historie vzniku klanu a ACS aliance

    erb kridla

    Viac info