Novinky Aktualizácie

Posledné správy + aktualizácie

Nepřestáváme pracovat na vývoji a vylepšení konfigurace munice. Během práce na všech fázích implementace různých typů munice do hry používáme zdroje ze zemí jejího původu spolu s unifikovanými zdroji, které nabízí data pro mnoho typů munice, které ve hře najdete. Výsledná konfigurace pak probíhá pomocí vzorců, což se nám zdá jako nejvhodnější metoda pro jednoduché pochopení.

 

Tato metoda nám dovolila standardizovat systém penetrace pancíře a také se vyhnout situacím, kdy dokumenty z různých zemí nabízí u jednoho typu munice různé parametry průbojnosti. To nám dovolilo konfigurovat jednotlivé typy munice mnohem efektivněji bez ztráty realističnosti i v případě, že některá data chybí.

Neustále pracujeme na vylepšování systému penetrace pancíře ve War Thunderu a dnes vám můžeme přiblížit dvě fáze, které se promítly do tohoto vývoje, z nichž každý je korektní svým vlastním způsobem.

První fáze zahrnovala konfiguraci průraznosti na základě dat z dokumentů a palebných zkoušek pro každý typ zbraně a munice. V takovém případě jsme dali větší prioritu dokumentům ze země původu.

Druhá fáze pak značila přechod na "sjednocený" systém, který stojí na numerických údajích z jednoho zdroje na jeden stát. Toto nám dovolilo do určité míry shromáždit data z různých zdrojů a států.

I přesto jsme ale nebyli schopni sjednotit systém průrazu pancíře a udělat ho dostatečně srozumitelným pro hráče bez kompromisů v zachování dokumentárních i technických základů. Tyto metody konfigurace navíc zahrnují podivný fenomén "přetahování", kdy se jeden po druhém objevují různé zdroje s často navzájem protichůdnými informacemi. Po dlouhé a detailní analýze jsme se rozhodli vylepšit současný systém a učinit ho pochopitelnějším. Jedná se o důležitý krok na nikdy nekončící cestě za vylepšováním balistiky a modelů poškození.

Více o různých typech munice a jejich průraznosti najdete v angličtině na War Thunder Wiki.

DeMarrův a Lanz-Odermattův vzorec

Nedávno proběhly změny, které jste již mohli ve hře zaregistrovat. Mezi ně patří přesnější balistické parametry pro velkorážní průbojnou munici. Kvůli tomu jsme použili střelecké tabulky a další dokumenty, které nám dovolily přesněji definovat balistický pokles této munice. Pro typy munice, pro které nebyla z jakýchkoliv důvodů dostupná přesná data jsme použili parametry z tabulek munice podobné konstrukce a charakteristik. Získali jsme přesnější data o rychlosti a díky tomu můžeme přepracovat systém penetrace pomocí matematických vzorců. Rozhodli jsme se použít DeMarrův vzorec z důvodu, že se jedná o nejpřístupnější a nejpochopitelnější vzorec použitý pro výpočet parametrů velkorážné průbojné (AP/APC/APBC/APCBC) a podkaliberní (APCR/HVAP) munice. Co se týče podkaliberní stabilizované munice, rozhodli jsme se použít Lanz-Odermattův vzorec. Na APDS munici stále pracujeme. Informace o ní se objeví o něco později než u ostatních.

Jednou z hlavních vlastností systému výpočtu průraznosti je možnost vzít v potaz to, jestli daný typ munice obsahuje komoru plnou výbušniny. Procento výbušniny v náboji bude vzato v potaz do průraznosti - čím větší je procento výbušniny v kusu munice, tím menší je jeho schopnost prorazit. To nám dovolí přesnější implementaci indikátorů pro poloprůraznou a průraznou munici s velkým množství výbušniny a relativně štíhlým profilem.

Implementace tohoto systému proběhne ve fázích: plánujeme začít u běžněji používané munice jako jsou velkorážné průrazné a průrazné stabilizované náboje. Poté se zaměříme na podkaliberní střely APCR/HVAP a APDS. Co se týče posledního zmíněného typu munice (APDS), tak u něj jsme narazili na některé výzvy při snaze o implementaci výpočtů, a je tak možné, že pro některé typy těchto nábojů zůstane zachován původní systém. Bude jich ale jen velmi omezené množství. Jedním z příkladů je L15A3/A5, M728.

Jaký to tedy bude mít dopad na hru?

Dovolí nám to optimalizovat systém penetrace a sjednotit ho pro všechnu velkorážnou (APCR/HVAP) munici. Zároveň se díky tomu vyhneme situacím, ve kterých jsou různé údaje z různých zdrojů a států protichůdné, protože tyto zdroje často vznikaly pomocí rozdílných systémů a metodologií penetrace. Věříme, že nový systém bude transparentnější a jednodušší na pochopení, aniž bychom snižovali realismus hry (například sovětské střelecké tabulky pracují s penetračními daty dle DeMarrova vzorce, stejně jako výpočty v AaG). Další výhodou je možnost okamžitě získat penetrační data libovolné velkorážné, nebo podkaliberní průrazné munice (APCR/HVAP) pro kterou jsou dostupná data ve formě úsťové rychlosti, rychlosti poklesu a hmotnosti. Pro munici typů AP/APC/APBC/APCBC jsme také přepočítali efekt sklonu, tedy efekt, při kterém je hodnota průrazu pancíře municí nepřímo úměrná zvyšujícímu se náklonu plochy dopadu - to zajistí uniformitu a eliminuje některé nepřesnosti ve stávajících hodnotách. Jak vidíte z příkladu níže, ve srovnání se stávajícími hodnotami se při dopadu munice na pancíř ve sklonu 30 stupňů penetrační schopnost zvyšuje, zatímco u pancíře pod sklonem 60 stupňů se naopak snižuje. Podle našeho vyhodnocení se zvýší efektivita správného pozicování tanku. Pomocí této tabulky se můžete sami seznámit se vzorcem výpočtu efektu sklonu pro AP/APBC/APCBC munici a s výslednými přepočítanými hodnotami průrazu v závislosti na sklonu.

APCR/HVAP a APDS munice získá aktualizaci efektu sklonu, díky které bude možné do vlivu na penetrační proces přesněji zahrnout technické charakteristiky konstrukce daného náboje. Pro munici APCR/HVAP bude ztráta rychlosti střely zjištěna podle stejného příkladu jako u APHE a APDS munice. Tento nový systém je jednoduchý a srozumitelný natolik, že pokud znáte individuální parametry daného náboje, můžete si pomocí DeMarrova vzorce spočítat hodnoty průrazu sami.

SPOČÍTAT

Lze předpokládat otázky na "historickou korektnost" a shodu se střeleckými tabulkami, a proto radši zmíníme, že data použitá pro výpočty hodnot průrazu se zakládají na existujících dokumentech. Historická a technická přesnost zůstává jedním z klíčových prvků hry, ale protože hra nikdy nebude přesně odpovídat realitě, dovolují data použitá pro výpočty určitý stupeň normalizace.


tým War Thunderu

ZDROJ: www.WarThunder.com


You have no rights to post comments / Nemáte žiadne práva na uverejňovanie komentárov

eSport

28 May 2019

Hráči War Thunderu!

Před měsícem jsme vyhlásili Finále War Thunder ligy. Dnes představíme turnajové hodnocení nutné k účasti v těchto turnajích.

Pro účast v grandfinále a finálových turnajích Zlaté divize ligy musí hráči získat následující turnajové ohodnocení v žebříčku:

Explore the Story

31 March 2019

Hráči War Thunderu! Nedávno jsme publikovali devblog o ligovém turnajovém systému - počínaje dneškem si můžete zaregistrovat svůj tým do Ligy!

První sezóna Ligy začíná 26.3.2019 a potrvá 12 týdnů.

Explore the Story

21 March 2019

Cimrmani - Účasť v týchto turnajoch sa vám ráta do sútaže o finančné ceny ! zoznam sútaží: KLIK SEM

Zoznam eSPORT WarThunder Víkendové turnaje vyberte si turnaj na ktorom sa chcete zúčastniť, skontrolujte či máte požadovanú techniku a prihláste sa tam !

Explore the Story

Novinky

26 October 2022

Nová, finská větev švédského tech. stromu - letadla i bojová vozidla, včetně Leopardu 2A6! Více než 50 nových a aktualizovaných strojů, namátkou s dlouho očekávaným americkým vozidlem M1A2 SEP s modifikací TUSK, protiletadlovým vozidlem s TOR-M1 a ikonickou japonskou bitevní lodí Fusó! Kromě toho dvě nová mapy: "Arktida" a "Skalnatý kaňon" a jako vždy dlouhý seznam oprav chyb a menších změn! Připravte se na aktualizaci "Fire and Ice"!

Explore the Story

15 December 2021

Nový herní národ s leteckým stromem v podobě Izraele, průzkumné letouny pro námořní bitvy, vliv větru na herní prostředí, nové mapy, spousta nových strojů a dlouhý seznam oprav chyb - to vše na vás čeká ve velké aktualizaci "Winged Lions"!

Explore the Story

10 March 2021
Aktualizace "Ixwa Strike" - seznam změn
 

Do hry dorazila nová řada jihoafrických bojových vozidel, první proudové letadlo s variabilní geometrií křídel a více než třicítka nové bojové techniky! Nová mapa, taktické střely vzduch-země a HUD pro piloty spolu s novými grafickými efekty, novými zvuky střelby pro letadla a mnoho dalšího!

 

Explore the Story

Tipy, Triky

31 January 2019

[NÁVOD] Merritovo Tankové Chilli (5.diel ) | WarThunder ako hrať proti M4A3E2 Sherman

Explore the Story

14 December 2018

Epic Games sa vrhli do nového podnikania, ktoré obnáša predaj digitálnych hier. A aby nás do svojho obchodu nalákali, spustili tiež akciu na hru zadarmo.

Explore the Story

01 December 2018

[NÁVOD] Merritovo Tankové Chilli (4.diel ) | WarThunder Video Návod si vysvetľujeme Munícia vs Pancier

Explore the Story

Aktualizácie

28 October 2021

Naše nejnovější velká aktualizace "Ground Breaking" přináší mnoho vylepšení ve všech oblastech hry! Včetně nových map, grafických efektů a různé nové bojové techniky - a nesmíme zapomenout na náš nový herní národ - Izrael! V současné době hostí prémiový Spitfire LF Mk.IXe a A-4E. Největší novinkou této aktualizace je samozřejmě terramorfing - bomby, děla velké ráže a tanky s radlicemi nyní mohou upravovat a tvarovat terén a měnit průběh bitvy!

Explore the Story

07 September 2021

Warthunder Aktualizace "Direct Hit" - seznam změn

Tato aktualizace přináší do War Thunderu spoustu nové bojové techniky vozidel a vylepšení, včetně legendárních letadel jako MiG-27M a švédský Viggen! Do hry se dostávají nové naváděné bomby a mnoho dalších funkcí - dvě nové mapy, aktualizovaná testovací jízda, systém řízení palby pro lodě, nové grafické efekty, Nvidia DLSS 2.2 a mnoho dalšího!

Explore the Story

03 June 2021

Aktualizace "Red Skies" - seznam změn

VII. úroveň pro letectvo, zbrusu nový velitelský zaměřovač pro vybraná vozidla, kamera pro sledování námořních střel a téměř 30 nových strojů ve hře! Dvě nové mapy, nové efekty jaderného výbuchu, aktualizované zvuky a mnoho dalšího!

Explore the Story

Iné hry

06 February 2019

Crossout sa dočkal zaujímavých grafických vylepšení. Hra tak vyzerá krajšie.

Gaigin čochvíľa oslávi 2 roky od spustenia Free-2-Play hry Crossout. V nej si vybudujete prakticky od základov vlastné bojové auto a vydávate sa s ním do neľútostných bojov. Avšak, po novom aj s krajšou a vylepšenou grafikou.

Explore the Story

23 January 2019

Je čas na oslavu deviateho výročia! Zatiaľ čo budeme mať ďalšie podrobnosti neskôr o úplne novej epizóde, ktorú môžete zažiť a úplne nová loď, ktorú môžete získať, vieme, že chcete získať podrobnosti o tom, ako sa s touto stranou môžete zapojiť.

Explore the Story

17 January 2019

Ring of Elysium už otevřelo novou sezónu s novou mapou se sopkou

Explore the Story

Updaty

16 October 2018
  • Opravena chyba při shozu poslední pumy, kdy mohl zaměřovač změnit pozici.
  • Opravena chyba, která mohla způsobovat generování zvuku z vrtulníku i když mu neběžely motory. (zdroj).
  • Opravena chyba, která způsobovala nekorektní přepnutí pohledu kamery u vrtulníku Mi-24A po zobrazení zprávy "Střelec: cíl v mrtvém úhlu".
  • Explore the Story

    26 September 2018

    Do "Nose art" skupiny boli pridané nové obtisky s obrázkami "oči".

    Explore the Story

    HW, SW, IT

    30 May 2019

    Po dlhej medzere po vydaní PCI Express 3.0 v roku 2010 skupina PCI Special Interest Group (PCI-SIG) pripravila plán na urýchlenie vývoja a vydania následných štandardov PCIe. V nadväznosti na tento plán, koncom roka 2017 skupina vydala PCIe 4.0, ktorý zdvojnásobil šírku pásma PCIe 3.0. Teraz menej ako dva roky po PCIe 4.0 - a prvý hardvér pre tento štandard práve pristáva - skupina je opäť s vydaním špecifikácie PCIe 5.0, ktorá opäť zdvojnásobuje šírku pásma dostupnú prostredníctvom linky PCI Express.

    Explore the Story

    16 May 2019

    Holandskí špecialisti zverejnili objav nové bezpečnostné slabiny procesorov Intel. Postihuje približne 75% systémov s procesormi tejto značky ... vrátane tých najnovších posledných generácii !

    Explore the Story

    06 March 2019

    Nové Motto  "More bugs more Intel like" ?

    Intel CPU májú další MEGA Prúser - Nová díra "SPOILER" v CPU Intel překonává Specter a Meltdown, a není softwarově řešitelná !

    Explore the Story

    SME -CSM- Cimrmani, Team KTORÝ HRÁ FÉR.

    viac info

    -CSM- Finančná zbierka

    Na podporu a fungovanie -CSM-
    viac info klik sem: https://bit.ly/2N8XUyiz

    Klikny na PayPal a zadaj sumu,
    Za -CSM- Ti Ďakujeme.





    Viac info

    -CSM- TeamSpeak 3

    IP adresa1: ts.csm-clan.cz

    IP adresa2: ts.csmclan.eu

    TS3index.com

     

    Viac info

    -CSM- Informácia o nás

    Info o -CSM- klane kto je kto, historie vzniku klanu a ACS aliance

    erb kridla

    Viac info