Novinky Aktualizácie

Posledné správy + aktualizácie

V aktualizaci 1.85 Supersonic jsme do leteckého Dlouhého střetu přidali modulární letiště. Pojďme se na tuto zajímavou mechaniku podívat blíže.

 

 

V leteckých misích Dlouhý střet byla stará jednoduchá letiště nahrazena širšími a pohodlnějšími leteckými základnami. Rozdíly ale nejsou zdaleka jen kosmetické - různé části (moduly) nových letišť zodpovídají za různé funkce. Navíc se změnila pravidla ohledně ničení letišť.

 

Letiště nyní sestávají ze čtyř nezávislých modulů, které reprezentují zóny, které lze poškodit. Každý modul je označen vlastní malou ikonkou okolo velké ikonky letiště v RB. V SB nejsou žádné ikony, ale okolo ikony letiště na mapě najdete malé čtvercové indikátory.

 

Airfield%201_4ac9527dc5aeda1d06882c0e549

 

Barva dané ikonky označuje množství poškození, které daný modul obdržel. Umístění ikony a indikátorů je identické. Začíná v levém horním rohu a pokračuje proti směru hodinových ručiček:

Arifield%202_0b28f35dcd3144ebd0616f2a1a6
  • Ikona malé přistávací dráhy reprezentuje letiště. Jedná se o největší a nejviditelnější část letiště obdélníkového tvaru zodpovědnou za nasazení nových letadel.
Arifield%203_d8d01f4c8ae1f9cbaa582c11fae
  • Sklady paliva reprezentuje ikona barelu. Je to malé prostranství s bednami, barely a hlídkovové věže v rozích. Je to nejmenší zóna a ovlivňuje rychlost, jakou jsou letadla na letišti přezbrojena a natankována.
s
  • Ikona s obrysem letadla označuje letištní stojánky. Jedná se o druhý největší a nejviditelnější areál letiště, který tvoří řady hangárů. Ovlivňuje rychlost s jakou jsou letadla na letišti opravena.
Airfield%205_ea9433077a1d9fa929590d24e78
  • V obytné zóně, označenou ikonou stanu se nachází personál letiště. Tuto oblast zabírají permanentní i dočasné (stany) budovy. Velikostí je tato oblast srovnatelná se stojánkami a je zodpovědná ze rychlost opravy všech zbývajících zón.

 

Barva každého modulu označuje stav jeho poškození. Jako dříve, i teď lze moduly poškodit pumami. Zóna obdrží poškození jen pokud je zasažen konkrétní modul. Zasažení již zničené, nebo absentující zóny se nepočítá - i když je poškození způsobeno v oblasti letiště.

 

Stupeň poškození zóny ovlivňuje, jakou rychlostí dokáže plnit své funkce (s výjimkou ranveje, která buď funguje, nebo ne). Čím větší poškození modul obdrží, tím pomaleji plní svou funkci. Integrita zón je označena barvou svých ikonek a indikátorů:

  • Zelená: zóna není poškozena, nebo poškození je menší, než 30%. Letiště plní svou funkci běžnou rychlostí.
  • Žlutá: poškození od 30% do 70%. Tato konkrétní zóna plní svou funkci (oprava / doplnění výzbroje/paliva) pomaleji.
  • Červená: poškození přes 70%. Tato konkrétní zóna plní svou funkci mnohem pomaleji.
  • Černá: zóna je kompletně zničená, plní svou funkci extrémně pomalu. Pokud je zničena ranvej, nemůžou z ní být nasazena letadla.
Vysvětlivky: Letiště A: letiště bylo kompletně zničeno, stojánky jsou poškozeny. Nelze nasadit nová letadla, rychlost oprav je snížena. Letiště B: všechny moduly funguje normálně. Letiště C: ranvej je zničena, sklad paliva poškozen, stojánky jsou velmi poškozené. Nelze nasadit nová letadla, rychlost doplnění paliva a munice je zpomalena, rychlost oprav je značně zpomalena.
Vysvětlivky: Letiště A: letiště bylo kompletně zničeno, stojánky jsou poškozeny. Nelze nasadit nová letadla, rychlost oprav je snížena. Letiště B: všechny moduly funguje normálně. Letiště C: ranvej je zničena, sklad paliva poškozen, stojánky jsou velmi poškozené. Nelze nasadit nová letadla, rychlost doplnění paliva a munice je zpomalena, rychlost oprav je značně zpomalena.

Množství poškození, které obdrží ranvej nic neovlivňuje. Pokračuje normálně ve své funkci až do svého úplného zničení. Pokud funguje obytná oblast letiště, postupně se zvyšuje integrita všech ostatní modulů letiště – jsou opravovány a obnovovány rychlostí, která závisí na množství poškození obytné oblasti. Pokud je obytná zóna zničena, je oprava ostatních zón extrémně pomalá. Odolnost všech modulů letiště je stejná s výjimkou ranveje, která má dvojnásobek "životů". Jako dříve, i nyní závisí odolnost modulů na úrovni strojů a postupem na vyšší úrovně se zvyšuje. V budoucnu se podle nasbíraných dat může odolnost jednotlivých modulů změnit. Stejně tak se může změnit i rychlost, kterou se obnovují moduly při funkčnosti obytné oblasti.

 

Je nutno dodat, že díky nové mechanice již modulární letiště po kompletním zničení všech modulů nezmizí. Vybombardovaná letiště vám již při vzletu nezmizí "pod nohama" a v extrémních případech lze zničenou ranvej použít jako vhodný povrch pro poslední přistání. Navíc, i když dojde ke zničení všech modulů, začnou se jeho funkce po uplynutí určitého časového úseku obnovovat.

 

Doufáme, že díky této nové modulární mechanice budou bitvy v Dlouhém střetu zajímavější a dovolí hráčům plně použít své taktické schopnosti - přece jen je rozdíl mezi zničeným modulem a letištěm. Stále můžete přistávat a vzlétat ze zničené ranveje: jen budete muset po opravě a přezbrojení ručně dorolovat do vzletové pozice.

Díky tomu je nyní kompletní zničení letiště mnohem obtížnější, protože pro to musíte zničit všechny jeho moduly. Mějte ale na paměti, že pokud tým ztratí ranveje a obytné oblasti na všech svých letištích, prohrává hru.

 

Mechanika modulárních letišť je úplná novinka ve War Thunderu. Pokud si všimnete jakýchkoliv nesrovnalostí ve hře s tím, co jsme popsali výše, dejte nám prosím vědět na našem oficiálním fóru. Tamtéž nám můžete i napsat komentář k této novince. Těšíme se na váš názor!

 

Tým War Thunder

ZDROJ: www.WarThunder.com


You have no rights to post comments / Nemáte žiadne práva na uverejňovanie komentárov

eSport

28 May 2019

Hráči War Thunderu!

Před měsícem jsme vyhlásili Finále War Thunder ligy. Dnes představíme turnajové hodnocení nutné k účasti v těchto turnajích.

Pro účast v grandfinále a finálových turnajích Zlaté divize ligy musí hráči získat následující turnajové ohodnocení v žebříčku:

Explore the Story

31 March 2019

Hráči War Thunderu! Nedávno jsme publikovali devblog o ligovém turnajovém systému - počínaje dneškem si můžete zaregistrovat svůj tým do Ligy!

První sezóna Ligy začíná 26.3.2019 a potrvá 12 týdnů.

Explore the Story

21 March 2019

Cimrmani - Účasť v týchto turnajoch sa vám ráta do sútaže o finančné ceny ! zoznam sútaží: KLIK SEM

Zoznam eSPORT WarThunder Víkendové turnaje vyberte si turnaj na ktorom sa chcete zúčastniť, skontrolujte či máte požadovanú techniku a prihláste sa tam !

Explore the Story

Novinky

10 March 2021
Aktualizace "Ixwa Strike" - seznam změn
 

Do hry dorazila nová řada jihoafrických bojových vozidel, první proudové letadlo s variabilní geometrií křídel a více než třicítka nové bojové techniky! Nová mapa, taktické střely vzduch-země a HUD pro piloty spolu s novými grafickými efekty, novými zvuky střelby pro letadla a mnoho dalšího!

 

Explore the Story

17 November 2020

Nová verze Dagor engine, první bitevní lodě, nové letadlové lodě, nová obloha, letadla svislého vzletu a mnoho dalších důležitých změn.

Explore the Story

01 August 2020

Od 7.8.2020 od 13:00 do 31.8.2020 do 13:00

Získejte hvězdy⭐ plněním úkolů maratonu. Čím více hvězd získáte, tím víc cen dostanete: prémiové a eventové stroje, speciální emblémy ze série "Mýtická stvoření" a dekorace "Zbraně"!

 

Explore the Story

Tipy, Triky

31 January 2019

[NÁVOD] Merritovo Tankové Chilli (5.diel ) | WarThunder ako hrať proti M4A3E2 Sherman

Explore the Story

14 December 2018

Epic Games sa vrhli do nového podnikania, ktoré obnáša predaj digitálnych hier. A aby nás do svojho obchodu nalákali, spustili tiež akciu na hru zadarmo.

Explore the Story

01 December 2018

[NÁVOD] Merritovo Tankové Chilli (4.diel ) | WarThunder Video Návod si vysvetľujeme Munícia vs Pancier

Explore the Story

Aktualizácie

09 November 2020

M1128 Stryker MGS je americké kolové obrněné vozidlo, vyvinuté na počátku nového tisíciletí jako překlenující stroj mezi stávajícími těžšími a lehčími bojovými vozidly. Velmi očekávaný Stryker MGS se brzy dostane do nejvyšších řad amerického stromu pozemních sil, kdy do War Thunderu dorazí v rámci nadcházející velké aktualizace „New Power“!

Explore the Story

06 November 2020

T-90A je modernizovaný tank řady T-72B s výrazně vylepšenými bojovými vlastnostmi. Čekali jste na to dlouho - nový vrchol sovětské sestavy konečně dorazí do War Thunderu!

Explore the Story

06 November 2020

USS North Dakota byla druhá ze dvou amerických bitevních lodí třídy Delaware, postavených americkým námořnictvem koncem 20. let jako reakce na výskyt bitevních lodí typu dreadnought. S vydáním velké aktualizace „New Power“ se USS North Dakota stane jednou z prvních amerických bitevních lodí dostupných kapitánům War Thunderu!

Explore the Story

Iné hry

06 February 2019

Crossout sa dočkal zaujímavých grafických vylepšení. Hra tak vyzerá krajšie.

Gaigin čochvíľa oslávi 2 roky od spustenia Free-2-Play hry Crossout. V nej si vybudujete prakticky od základov vlastné bojové auto a vydávate sa s ním do neľútostných bojov. Avšak, po novom aj s krajšou a vylepšenou grafikou.

Explore the Story

23 January 2019

Je čas na oslavu deviateho výročia! Zatiaľ čo budeme mať ďalšie podrobnosti neskôr o úplne novej epizóde, ktorú môžete zažiť a úplne nová loď, ktorú môžete získať, vieme, že chcete získať podrobnosti o tom, ako sa s touto stranou môžete zapojiť.

Explore the Story

17 January 2019

Ring of Elysium už otevřelo novou sezónu s novou mapou se sopkou

Explore the Story

Updaty

16 October 2018
  • Opravena chyba při shozu poslední pumy, kdy mohl zaměřovač změnit pozici.
  • Opravena chyba, která mohla způsobovat generování zvuku z vrtulníku i když mu neběžely motory. (zdroj).
  • Opravena chyba, která způsobovala nekorektní přepnutí pohledu kamery u vrtulníku Mi-24A po zobrazení zprávy "Střelec: cíl v mrtvém úhlu".
  • Explore the Story

    26 September 2018

    Do "Nose art" skupiny boli pridané nové obtisky s obrázkami "oči".

    Explore the Story

    HW, SW, IT

    30 May 2019

    Po dlhej medzere po vydaní PCI Express 3.0 v roku 2010 skupina PCI Special Interest Group (PCI-SIG) pripravila plán na urýchlenie vývoja a vydania následných štandardov PCIe. V nadväznosti na tento plán, koncom roka 2017 skupina vydala PCIe 4.0, ktorý zdvojnásobil šírku pásma PCIe 3.0. Teraz menej ako dva roky po PCIe 4.0 - a prvý hardvér pre tento štandard práve pristáva - skupina je opäť s vydaním špecifikácie PCIe 5.0, ktorá opäť zdvojnásobuje šírku pásma dostupnú prostredníctvom linky PCI Express.

    Explore the Story

    16 May 2019

    Holandskí špecialisti zverejnili objav nové bezpečnostné slabiny procesorov Intel. Postihuje približne 75% systémov s procesormi tejto značky ... vrátane tých najnovších posledných generácii !

    Explore the Story

    06 March 2019

    Nové Motto  "More bugs more Intel like" ?

    Intel CPU májú další MEGA Prúser - Nová díra "SPOILER" v CPU Intel překonává Specter a Meltdown, a není softwarově řešitelná !

    Explore the Story

    SME -CSM- Cimrmani, Team KTORÝ HRÁ FÉR.

    viac info

    -CSM- Finančná zbierka

    Na podporu a fungovanie -CSM-
    viac info klik sem: https://bit.ly/2N8XUyiz

    Klikny na PayPal a zadaj sumu,
    Za -CSM- Ti Ďakujeme.





    Viac info

    -CSM- TeamSpeak 3

    IP adresa1: ts.csm-clan.cz

    IP adresa2: ts.csmclan.eu

    TS3index.com

     

    Viac info

    -CSM- Informácia o nás

    Info o -CSM- klane kto je kto, historie vzniku klanu a ACS aliance

    erb kridla

    Viac info