Novinky Aktualizácie

Posledné správy + aktualizácie

Nová verze Dagor engine, první bitevní lodě, nové letadlové lodě, nová obloha, letadla svislého vzletu a mnoho dalších důležitých změn.

Nová verze grafického engine Dagor 6.0

Vylepšeny efekty výbuchu a střelby, fyzika požárů a ničení letadel. Byly implementovány spolehlivé stopy dopadajících projektilů na objekty ve světě hry. Byly přidány graficky správné efekty oblohy, mraky různých typů, mlha, rozptyl slunečního světla a mnoho dalšího.

  • Grafický engine Dagor byl aktualizován na verzi 6.0.
  • Aktualizace vzhledu atmosférických a povětrnostních podmínek, mraků, mlhy a zpracování světla. Přečtěte si více v našem devblogu. 
  • Nové vizuální efekty pro letadla: přepracované záblesky výstřelů, efekty proudových motorů, efekty zásahů letackou municí a pumami, efekty střelby a zničení letadel. Přečtěte si více v našem devblogu .
  • Byly přepracovány a vylepšeny stopy zásahů granátů do bojových vozidel. Na již zničených a hořících pozemních vozidlech lze nyní skrz otvory vidět oheň uvnitř. Tvar průniku nyní závisí na úhlu nárazu. Byly přidány průbojné granáty uvízlé v pancéři tanku, v případě, kdy nebyl zcela proražen. 
  • Nové efekty střelby pro kulomety pozemních vozidel a automatická děla ráží od 7,5 do 30 mm. 
  • Pro GPU nVidia řady RTX2000 a RTX3000 byla přidána podpora DLSS.

Letectvo

Do hry byly přidány letouny schopné svislého vzletu a přistání: Britský bitevník s inovativní technologií vychylování vektoru tahu Harrier a palubní sovětský bitevník Jak-38.

USA

Německo

  • Bf 110 G-4
  • P-47D-16 RE (prémium)

Japonsko

  • Mitsubishi F-1

SSSR

Velká Británie

  • Harrier GR.1 (Prémium)
  • Harrier GR.3

Švédsko

Čína

  • Q-5A/B
  • P-47D-23 RE

Itálie

  • FC20 Bis

Francie

  • P-47D-22 RE (prémium)

Bojová vozidla

14 nových a aktualizovaných modelů tanků, včetně dlouho očekávaného T-90A.

Německo

Velká Británie

Japonsko

  • Typ 74 F

Čína

Itálie

Francie

Švédsko

  • Strv 122B PLSS

Námořnictvo

Plavidla všech národů ve hře byla rozdělena do dvou samostatných stromů podle tradiční vertikální výzkumné mechaniky - pobřežní a oceánská flotila. Do hry dorazily první bitevní lodě, stejně jako dlouho očekávané letadlové lodě HMS Ark Royal , USS Forrestal a „ Baku “.

USA

Velká Británie

  • HMS Dreadnought
  • HMS Colossus
  • Montgomery (G95) (prémium)
  • Třída J (leader) (prémium)

Japonsko

Německo

SSSR

Itálie

  • Aquilone (prémium)

Nové mise a mapy

Nové hangáry pro všechny typy bojové techniky i nové mapy a mise.

Nové hangáry
Nový hangár
  • Letecká mapa „Město“.
  • Letecká AB mise na mapě „Město“: "Nálet: Město".
  • Letecká RB mise na mapě „Město“: "Operace: Město"
  • Nový hangár

Aktualizace map a misí

  • Byla přepracována letecká RB mise na AB mapě „Rýžové terasy“.

Změny ve „zkušebních letech“:

  • Nová zkušební letová mise pro proudové letouny USA, Británie a SSSR.
  • Byly změněny modely letadlových lodí ve zkušebních letových misích pro moderní americká a britská proudová letadla.
  • Nový zkušební let pro Ka-29.
  • Nové cíle ve zkušebních misích pro lodě s velkým výtlakem.

Velikost následující námořní mapy byla zvýšena na 128 km (přidána další mořská oblast podél okrajů mapy):

  • Honolulu - Ostrov se dříve nacházel na hranici mapy a nebylo ho možné obeplout - nyní to možné je.
  • Saipan
  • Peleliu - Velká část ostrovů byla na okraji mapy a nebylo možné je obeplout ani na nich lokalizovat objekty mise.

Změny v leteckých AB misích (3. a poslední fáze přepracování):

  • „Nálet“ Železné pohoří
  • "Nálet" Fjordy
  • „Nálet“ Irsko
  • „Nálet“ Řecko
  • „Nálet“ Moskva
  • „Nálet“ Normandie
  • „Nálet“ Zelený hřbet
  • „Nálet“ Norsko
  • „Nálet“ Polsko
  • „Nálet“ Rýžové terasy
  • „Nálet“ - Vrchol světa
  • „Nálet“ Španělsko
  • „Nálet“ Guyanská vysočina

U části těchto misí byla letiště přemístěna na nová místa mimo centrum mise mimo jiné kvůli snížení dopadu protivzdušné obrany letiště na misi. 

Seznam změn:

  • Automatická funkce při ničení AI vozidel byla deaktivována. Objeví se nová AI vozidla - bitevníky, které se objeví pro každý tým a začnou ničit pozemní AI vozidla. V těchto misích byl také zvýšen počet bojových vozidel a do bodů vítězství se budou počítat jak těžká vozidla (tanky), tak lehká vozidla (dělostřelectvo, protiletadlová děla a nákladní automobily). Dříve nemělo ničení lehkých vozidel vliv na body vítězství.
  • Modely letišť byly zaměněny za nový 1700 metrů dlouhý model.
  • Počitadla AI vozidel byla deaktivována. Ve skutečnosti tato dříve duplikovala body vítězství, ale nemusela zobrazovat skutečný požadovaný počet vozidel k vítězství, například když byly zničeny bombardovací zóny.
  • Zničení hráčem ovládaného letadla nyní dává body vítězství.
  • Počet protiletadlových AI děl byl snížen.
  • Nasazené síly byly přerozděleny, aby byla mise „rovnoměrnější“, aniž by byla příliš přeplněná.

Dlouhý střet

  • Nová mise na letecké mapě „Peleliu“ se čtyřmi přístavy na každé straně. Vzhledem k charakteru krajiny se předpokládá, že to pro plavidla bude rozumné.
  • Plavidla používaná AI v trvalém námořním střetu a počet protiletadlových děl malého a středního kalibru se změnil, aby se snížil pokles FPS v přístavech nebo v konvojích (lodě pod kontrolou hráče nebudou ovlivněny). Nákladní lodě a torpédoborce mají nyní dvě protiletadlová děla malé a střední ráže a křižníky čtyři. Počet protiletadlových děl velkého kalibru se nezměnil. Testy ukázaly významné zvýšení FPS ve srovnání se situací na produkčním serveru.
  • Přístavy v námořním trvalém střetu jsou nyní chráněny protitorpédovými sítěmi: všechna torpéda překračující hranici přístavu nyní vybuchnou. 

Modely bojových vozidel, jejich modely poškození, změny charakteristik a výzbroje:

  • Byla snížena velikost viněty pro zaměřovač na samohybném protiletadlovém vozidle a výchozích mířidlech bojových vozidel. 
  • M1A2 - byla přidána munice M829A1.
  • Challenger 2 (2F) - byl přidána munice .
  • Pz.II C - bylo vyjasněno pancéřování trupu a věže. Schéma pancíře je nyní podrobnější. Zdroje: Die Panzer-Kampfwagen I und II und ihre Abarten // Panzerkampfwagen II Ausf.a/1, a/2, a/3, b, c, A, B and C: Development and Production From 1934 to 1940.
  • 2С6 - byla přidána raketa 9М311-1М.
  • Maus, E100 - byla přidána munice 12.8/8.8 Pzgr.-TS .
  • ARL44 - byly specifikovány hodnoty tloušťky pancíře pro trup a věž. Zdroj: Notice technique du char de transition ARL-44 France 1944
  • FlaRakPz.1, AMX-30 Roland - rychlost navádění byla změněna: z 45 na 85 stupňů za minutu v horizontálním vedení a z 25 na 40 stupňů za minutu ve vertikálním vedení. Doba nabíjení byla změněna z 10 na 5 sekund. Zdroj: Flugabwehrpanzer, Geschichte und heutiger Stand.
  • Následující munice pozemních vozidel byla převedena na přesnější schéma fragmentace:
    • Vysoce výbušné tříštivo-trhavé - HE
    • Kumulativní - HEAT
    • Průbojné vysoce výbušné - HESH

Změny modelů letadel, jejich modelů poškození, charakteristiky a výzbroje:

  • Jak-9 (všechny modifikace), I-16 (všechny modifikace), MiG-3 (všechny modifikace), Jak-3 (všechny modifikace), Mosquito (všechny modifikace), LaGG-3 (všechny modifikace), La-7 ( všechny modifikace), La-5 (všechny modifikace), I-185 (všechny modifikace), I-225 - byly specifikovány konstrukční materiály draku a kormidla. Byl vylepšen model poškození při zásahu z různých typů munice a granátů.
  • Bf 109K - konstrukční materiály křídla byly vyjasněny.
  • He 162 (všechny modifikace) - byly specifikovány konstrukční materiály kormidla.
  • Pístové motory (všechny typy a modifikace) - byly vyjasněny a vylepšeny charakteristiky přežití při zásahu střeliva různých typů a ráží.
  • Ka-50, Ka-52 - pro pylon APU-6 pro PTŘS byl implementován Vichr se systémem odchylky směrem dolů o 12 stupňů.  
  • Ka-50 - byl přidán podrobný kokpit.
  • MiG-21 SMT - kokpit byl aktualizován. 
  • U většiny leteckých raket byl zaveden systém nasazení empennage jako standard tam, kde byl použit.
  • Pro PTŘS naváděné paprskem byla implementována možnost odpálení několika raket současně.
  • Byly specifikovány úhly pro možnost vypuštění a manévrovacích vlastností PTŘS. 
  • Byla přidána možnost změnit počet vypuštěné podvěšené výzbroje na jedno zmáčknutí.
  • Pro letadla byla přidána možnost skrýt indikaci radaru na rozhraní s vypnutým radarem a bez aktivního systému proti detekci.
  • Р-60 - hmotnost výbušné složky byla změněna na 1150 kg. 
  • Р-60M - hmotnost výbušné složky byla změněna na 1350 kg. 
  • FAB-50 - 1000 používaný na letadle byl nahrazen verzí SV.
  • Byly přidány nové ikony pro modifikaci minové výzbroje a řízených střel „vzduch-země“.
  • Byl přidán nový efekt pro akrobatický kouř.
  • A-4B - kanóny byla změněny na Colt Mk 12 Mod 0.
  • T2 - omylem nainstalovaná balistická kalkulačka byla odstraněna.
  • T2 - maximální počet 250-500lb pum byl snížen na 5.
  • F-4E - byly opraveny konfigurace výzbroje. Dvojice předvoleb s bombami M117 10x750lb + 4xAIM-9E má nyní rakety 4xAIM-7E. 
  • F-4C - byly opraveny konfigurace výzbroje. Dvojice předvoleb s raketami 4xAIM-9E a 4xAIM-7D má nyní kanón M61.
  • Nabídka namontované výzbroje byla opravena. Následující letadla mají nyní správnou ikonu pro použitou výzbroj:
    • He 111 H-2/H-6/H-16
    • He 177 A-5
    • F.222.2
    • Me 262 A-1A
    • Do 17 E-1/Z-2/Z-7
    • Ju 288 C
    • BV.238
    • F3H-2
    • Meteor F Mk.8 Reaper

Změny letových modelů: 

  • Ju 87 (všechny řady) - letový model byl aktualizován. Byly upřesněny provozní režimy motoru. Distribuce paliva mezi nádrže byla opravena. Byly přepočítány a aktualizovány poláry křídla, trupu, vztlakových klapek a vrtulových listů. Byla upřesněna kontrola nad letadlem během spuštěných klapek a vzduchových brzd. Bylo vylepšeno ovládání letadla při rychlém sestupu ve vysokých úhlech.
  • Ju 88А-1/4/C-6 - letový model byl aktualizován. Byly upřesněny provozní režimy motoru. Distribuce paliva mezi nádrže byla opravena. Byly přepočítány a aktualizovány poláry křídla, trupu, vztlakových klapek a vrtulových listů. Byla specifikována kontrola nad letadlem během spuštěných klapek a vzduchových brzd. Bylo vylepšeno ovládání letadla při rychlém sestupu ve vysokých úhlech.
  • D-371-HS9, DB-7 - opravena chyba s nesprávnými bonusy z modifikace 'Kryt' (v RB modul ovlivňuje rychlost)
  • B17BS - opravena chyba s nekontrolovatelnými plováky.
  • F3F-2 - letový model byl aktualizován.  Byly upřesněny provozní režimy motoru. Byly přepočítány a aktualizovány poláry křídla, trupu, vztlakových klapek a vrtulových listů. Bylo specifikováno ovládání letadla se spuštěným podvozkem.
  • P-63 (všechny řady) - letový model byl aktualizován.  Byly upřesněny provozní režimy motoru. Termodynamický model byl aktualizován, je více závislý na rychlosti a nadmořské výšce. Účinek posunu těžiště při vysunutí podvozku a vztlakových klapek byl zvýšen. Bylo vylepšeno ovládání letadla během vzletů a přistání. Čas stoupání a maximální rychlost byly upraveny podle provozního manuálu. Bylo upřesněno chování při pádové rychlosti.
  • Sea Fury FB11 - maximální rychlosti a rychlost Mach byly opraveny do 5% rozsahu bezpečnostního faktoru. Stoupavost a maximální rychlost byly opraveny podle pasu. Byly přepočítány a aktualizovány poláry křídla, trupu a klapek pro vysoké rychlosti M. Termodynamický model byl aktualizován, je více závislý na rychlosti a nadmořské výšce.  Účinek posunu těžiště při vysunutí podvozku a vztlakových klapek byl zvýšen.
  • Т2 - motor byl přepracován (účinnost ve vysokých rychlostech se 100% tahem byla mírně snížena, rychlost stoupání v režimu WEP byla mírně zvýšena). Byla opravena zvýšená účinnost ovládacích prvků při vysoké rychlosti.
  • BI - účinnost motoru při nízkém tahu byla opravena.
  • Swordfish (všechny řady) - bylo vylepšeno ovládání myší.
  • AM-1 Mauler - letový model bylo upřesněn. Pádová rychlost byla snížena, rychlost byla zvýšena v režimu dlouhého boje, stoupavost byla výrazně vylepšena, ovládání byly vylepšeno.

Modely námořních plavidel, jejich modely poškození, změny charakteristik a výzbroje:

Námořní výzbroj:

  • Byl opraven dostřel a průbojnost italských 120mm granátů.
  • IJN Čidori, IJN Mucuki - byla přidána 120mm HE munice se spodní pojistkou.
  • IJN Tone - byla přidána chybějící munice pro první dva výstřely dvou 127mm jednotek.
  • S-38b, Typ 1939 (T31) - torpéda G5e byla nahrazena torpédy G7a.
  • Typ 1939 (T22) - úhly pojezdu byly opraveny pro přední (příďovou) 20mm jednotku na levoboku.
  • IJN Šimakaze - torpédo typ 93 model 1 bylo nahrazeno typem 93 model 3.
  • Graf Spee - byla opravena balistika děl hlavní ráže. Přesnost byla vylepšena. Byla opravena značkovací munice hlavní ráže.
  • Dělo typu 127 mm/40 typu 89 (IJN Mogami) - opravena úsťová rychlost, hmotnost a typ výbušné složky v protiletadlových granátech.
  • Isuzu - torpéda byla změněna na 533mm typ 54.
  • HMS London, HMS York, HMS Kent - opravena chyba, kdy se torpéda ve Zjednodušených bitvách znovu nepřebila.
  • Typ 1924 Leopard - opravena nápověda v rentgenovém pohledu pro dvě děla hlavní ráže na zádi.
  • IJN Mucuki, Čidori - rychlost střelby z děl typu 3 120 mm/45 byla zvýšena na 10 výstřelů za minutu.
  • MO-4 — byly opraveny úhly svislého náklonu děl 21-KM.
  • Bartolomeo Colleoni, Raimondo Montecuccoli — byla přidána rezervní torpéda.
  • S-38, S-38b — byla opraveno max. počet 20mm munice nesené do bitvy.
  • Hloubka plavby torpéda.
    • V režimu RB můžete nastavit hloubku plavby torpéd před vstupem do bitvy: 1 m nebo 4 m.
    • V AB torpéda automaticky zvolí optimální hloubku pro zasažení cíle, pokud to mořské dno dovolí.

Námořní úpravy a dovednosti posádky:

  • Systém osádek byl přepracován. Oceánské lodě, od lehkých křižníků, mají přerozdělené oddíly posádky do vnitřních prostorů lodi, které nejsou obsazeny jinými moduly. Moduly jako kotelny, převodovka, sklad munice, dělostřelecké věže, víceúrovňové výtahy a torpédomety mají nyní vlastní oosádku. Pokud je takový modul poškozen nebo zničen, je postižená osádka během opravy doplňována z jiných oddílů. Když je oddíl zničen, jeho osádka je nenávratně ztracena.
  • Počet funkčních odvodňovacích čerpadel je nyní důležitý. Při poškození těchto čerpadel je voda čerpána pomaleji. Maximální postih rychlosti čerpání v případě deaktivace všech čerpadel je 25% maxima.

Námořní charakteristiky, fyzika a modely poškození:

  • Skladiště uhlí jsou vytvořeny s volumetrickým pancířem a poskytují další ochranu přibližně v následujícím poměru: 1 m uhlí = 27 mm konstrukční oceli. Do pohledu zbroje byly přidány skladiště, kde můžete v každém bodě vidět jejich skutečnou tloušťku.
  • Dopad rázových vln na plavidla poblíž výbuchů a zásahů velkých granátů byl snížen.
  • Zara - úhel náklonu v zatáčce byl opraven.
  • HMS Peacock - úhel náklonu v zatáčce byl opraven.
  • HMS London (69) - úhel náklonu v zatáčce byl odpovídajícím způsobem zvýšen dle ostatních lodí této třídy.
  • Typ 1939 (T31), Jaguar-Klasse (140), HMNZS Leander - byla přidána čerpadla.
  • HMS Southampton - nadměrný náklon při zatočení byl opraven.
  • Koln F220, Lubeck F224 - opraveno nesprávné zobrazení reaktivních 375mm pum ve skladišti munice.
  • IJN Šimakaze - počet členů osádky byl zvýšen z 267 na 282.
  • Pr.1204 Late — byl opraven vzhled min v rentgenovém pohledu i bez zvolení dané modifikace.
  • Kanonenboot K-2 — byla opravena zranitelnost přepážek ve střední části lodě.
  • USS Brooklyn, USS Helena, Clemson (DD-366), Clemson (DD-213) — do analýzy ochrany byly přidány dosud chybějící náaboje se základnovou roznětkou.

Námořní vizuální modely a vizuální části:

  • HMS Peacock - pro věž hlavní ráže byla přidána animace vyhození nábojnice.
  • MS-53 - k zadní věži byly přidány kolejnice.
  • Čikugo — byla opravena chyba se zobrazením raketometu (vznášel se nad palubou).
  • Třída J (leader) — byla opravena chyba se zobrazením objektů na palubě (vznášení).
  • Köln F220, Lübeck F224 — byl opraven grafický efekt kouře z komínů, kdy původní uhelný kouř nahradil pára z turbín.
  • Krasnyj Kavkaz — byl opraven nekorektní ponor plavidla v hangáru.
  • 165 ft PC-466 Carmi — byla opravena absence grafického efektu otáčení věží hlavní ráže.

Rozhraní

  • Indikátor režimu AI střelby (ve výchozím nastavení tlačítko „E“), byl přesunut na akční panel.

Ekonomika a výzkum

  • Výzkumný strom pro flotilu byl rozdělen do dvou samostatných vertikálních stromů: Pobřežní loďstvo (malé) a oceánské loďstvo (velké). Výzkum oceánské flotily začíná záložními torpédoborci, které jsou nyní k dispozici všem hráčům při zahájení hry s námořnictvem. Více se o tom dozvíte na našem webu .
  • Pz.III E - byl přesunut do kategorie „rezerv“ a přidán do skupiny s Pz.III B. 
  • T2 - BR ve všech herních režimech byl snížen na 10,0.

Přizpůsobení

  • Byly přidány emblémy pro identifikační značky.
  • Jaguar GR.1, Jaguar A - byly přidány další kamufláže, které jsou k dispozici pro plnění úkolů a nákup za Zlaté orlice.
  • Byly přidány nové sbírky: dekorace „Munice“ a „emblémy Aktualizace hry“.
  • Byly přidány nové vzory pro japonská bojová vozidla nejvyšších úrovní.
  • Byl přidán nový maskovací vzor pro německá bojová vozidla.
  • Kamuflážní sady pro tato vozidla byly aktualizovány. Podmínky jejich přijetí byly přepočítány:
    • M551
    • M163
    • M247
    • M60A1 (AOS)
    • M60A2
    • Tiger II (P)
    • Tiger II (H) Sla.16
    • Panther D
    • Ferdinand
    • Nashorn
    • Waffenträger
    • Brummbär
    • Jagdpanther
    • Bfw. Jagdpanther
    • Sd.Kfz.234/1
    • Sd.Kfz.234/2
    • Sd.Kfz.234/3
    • Flakpanzer 341

Rozhraní

  • Vizuální styl rozhraní byl aktualizován. Pozadí rozhraní je průhlednější. Bylo přidáno rozostření pozadí.
  • Byla vylepšena navigace v rozhraní pomocí gamepadu a klávesnice. D-Pad na šipkách gamepadu a šipky na klávesnici přesouvají kurzor myši nad prvky rozhraní.

Herní mechaniky

  • V pozemních bitvách nyní zničená vozidla hráčů zůstávají na bojišti až do konce mise. V takovém případě může každý hráč připojit vlečné lano k jakémukoli zničenému vozidlu a odtáhnout ho na jiné místo, aby uvolnil cestu nebo průjezd nebo jej použil jako kryt.
  • Byla přidána přezdívka hráče, který označuje cíl - nyní je umístěna nad značku označení cíle pro skupiny třech a více hráčů.
  • V pozemních a námořních misích byla deaktivována indikace kouře na strategických bodech.
  • V pozemních a námořních misích byly přesunuty značky záchytných bodů ze světa (herního prostoru) do HUDu. Byla přidána vzdálenost k hranici strategického bodu v oblasti zobrazení.
  • U pozemních a námořních misí byl standardizován rozměr mřížky a počet jejích buněk. V misích, kde je šířka bitevní zóny menší než 5000 m je počet celých buněk roven 7 a při šířce 5 000 m nebo vyšší - 10.
  • Zobrazení velikosti buňky mřížky na mini mapě bylo přidáno do pozemních a námořních misí.
  • „Referenční“ úprava vozidla při zkušební jízdě bude nyní využívat všechny modifikace (kromě vzájemně se vylučujících) a nejen ty, které mají vliv na vlastnosti vozidla.
  • V pozemních realistických a simulátorových bitvách byla změněna pravidla pro výpočet nákladů na nasazení letadel a jejich výzbroje v bodech nasazení:
    • Byl přidán multiplikátor nákladů pro zkoumatelné pásy s AP municí. Jako průbojný nábojový pás se bude počítat pás s průnikem 40 mm pancíře v pravém úhlu na vzdálenost 500 m. Cena takového pásu bude 20% nákladů na vozidlo.
    • Multiplikátor fixních nákladů pro podvěšenou výzbroj byl nahrazen výpočtem založeným na celkové hmotnosti zavěšených zbraní (kromě řízených střel vzduch-země). Multiplikátor bude vypočítán interpolací od 3 do 25% nákladů na vozidlo s hmotností výzbroje 50-1000 kg. Hodnoty překračující meze interpolace používají hodnoty mezních koeficientů.
    • U zavěšených zbraní s řízenými střelami vzduch-země se použije fixní multiplikátor 25% nákladů na letadlo.
    • Základní hodnota nákladů na nasazení bitevníku byla snížena na hodnotu nákladů nasazení na stíhačku.
    • Podvěšená výzbroj bitevníků má nyní náklady na nasazení podobné stíhačkám.
  • Náklady vrtulníků na nasazení v pozemního simulátorových bitvách byly sníženy:
    • Základní 300→ 250
    • S PTŘS 450→ 430
  • Do nočních pozemních bitev byla přidána osvětlovací munice. Od začátku mise s určitou pravidelností budou vypáleny (synchronně) čtyři osvětlovací náboje (dva pro každý tým) mezi zóny nasazení obou týmů. Tato mechnika funguje v náhodných bitvách a vlastních bitvách v režimech Nadvláda, Bitva a Dobytí.

Zvuky

  • Byl přidán nový autentický zvukový design pro švédská vozidla, jako jsou CV 90120, Lvkv 9040C, CV 90105 TML, Ikv 91, Ikv 103, Ikv 72.
  • Byl vytvořen nový zvukový design pro motory přiřazené k řadě kolových vozidel s podobnou konfigurací motorů, jako jsou Typ 16, R3 T20, Fiat 6614, Fiat 6616, Aubl 74, R3 T106 FA, Centauro ROMOR, Centauro, Centauro MGS.
  • Tanky Leclerc a Leopard 2A5 dostaly nové vylepšené zvuky motoru.
  • Byl přepracován zvuk motoru tanku T-80 a jeho úprav.
  • Zvuk spadlé nábojnice u tanku s externí extrakcí byl opraven (tanky jako Strv 103А, Strv 103С, Strv 103-0, Lvkv 9040C, Strf 9056, Т-72A, Т-72B, T-72B3).
  • Motory na spojeneckých/nepřátelských bojových vozidlech nyní zní stejně různorodě jako vozidlo hráče (není implementováno pro verze x86 Windows kvůli technickým omezením platformy). To znamená, že nepřátelská/spojenecká vozidla mají nyní stejnou předvolbu autentických zvuků motoru jako vozidlo hráče.
  • Mechanismus zvuku blízkých přeletů byl přepracován a nyní je stabilnější.
  • F-104 (a jeho modifikace) dostaly nové zvuky turbíny, které se přesněji odrážejí ve zvuku provozních fází motoru.
  • Zvuky palby a výbuchy na bojových vozidlech se nyní přirozeně mění dle měnící se vzdálenosti.
  • Zvuky palby bojových vozidel a lodních děl byly přepracovány tak, aby poskytovaly přirozenější rovnováhu frekvencí a slyšitelnosti ve všech prvcích výstřelů.
  • Byl vytvořen mechanismus zvuku lámání vln proti lodi. Povaha zvuku závisí na velikosti plavidla, jeho rychlosti a síle vln.
  • Byl vytvořen nový zvukový design pro vlny na moři v závislosti na síle větru.
  • Do hry byl přidán nový hudební obsah. Nová hudba bude hrát v bitvách letadel (úrovně V-VI) a pozemních (úrovně VI-VII). Na začátku hry bude také přehráno nové hudební téma.
  • Nastavení zvuku „Hlasitost efektů“, „Hlasitost motoru“ a „Hlasitost střelby“ nyní nelze ztišit na více než 50% maximální hlasitosti.
  • ZDROJ: www.warthunder.com

You have no rights to post comments / Nemáte žiadne práva na uverejňovanie komentárov

eSport

28 May 2019

Hráči War Thunderu!

Před měsícem jsme vyhlásili Finále War Thunder ligy. Dnes představíme turnajové hodnocení nutné k účasti v těchto turnajích.

Pro účast v grandfinále a finálových turnajích Zlaté divize ligy musí hráči získat následující turnajové ohodnocení v žebříčku:

Explore the Story

31 March 2019

Hráči War Thunderu! Nedávno jsme publikovali devblog o ligovém turnajovém systému - počínaje dneškem si můžete zaregistrovat svůj tým do Ligy!

První sezóna Ligy začíná 26.3.2019 a potrvá 12 týdnů.

Explore the Story

21 March 2019

Cimrmani - Účasť v týchto turnajoch sa vám ráta do sútaže o finančné ceny ! zoznam sútaží: KLIK SEM

Zoznam eSPORT WarThunder Víkendové turnaje vyberte si turnaj na ktorom sa chcete zúčastniť, skontrolujte či máte požadovanú techniku a prihláste sa tam !

Explore the Story

Novinky

17 November 2020

Nová verze Dagor engine, první bitevní lodě, nové letadlové lodě, nová obloha, letadla svislého vzletu a mnoho dalších důležitých změn.

Explore the Story

01 August 2020

Od 7.8.2020 od 13:00 do 31.8.2020 do 13:00

Získejte hvězdy⭐ plněním úkolů maratonu. Čím více hvězd získáte, tím víc cen dostanete: prémiové a eventové stroje, speciální emblémy ze série "Mýtická stvoření" a dekorace "Zbraně"!

 

Explore the Story

27 May 2020

S vydáním aktualizace War Thunderu “Starfighters” začínáme s betatestem italského námořnictva - Regia Marina! Během testování bude testerům k dispozici výzkum i nákup italských plavidel bez omezení - testerem se rozumí hráč, který splnil speciální úkoly, nebo si koupil alespoň jeden z balíčků, které s sebou nesou přístup k testování.

Explore the Story

Tipy, Triky

31 January 2019

[NÁVOD] Merritovo Tankové Chilli (5.diel ) | WarThunder ako hrať proti M4A3E2 Sherman

Explore the Story

14 December 2018

Epic Games sa vrhli do nového podnikania, ktoré obnáša predaj digitálnych hier. A aby nás do svojho obchodu nalákali, spustili tiež akciu na hru zadarmo.

Explore the Story

01 December 2018

[NÁVOD] Merritovo Tankové Chilli (4.diel ) | WarThunder Video Návod si vysvetľujeme Munícia vs Pancier

Explore the Story

Aktualizácie

09 November 2020

M1128 Stryker MGS je americké kolové obrněné vozidlo, vyvinuté na počátku nového tisíciletí jako překlenující stroj mezi stávajícími těžšími a lehčími bojovými vozidly. Velmi očekávaný Stryker MGS se brzy dostane do nejvyšších řad amerického stromu pozemních sil, kdy do War Thunderu dorazí v rámci nadcházející velké aktualizace „New Power“!

Explore the Story

06 November 2020

T-90A je modernizovaný tank řady T-72B s výrazně vylepšenými bojovými vlastnostmi. Čekali jste na to dlouho - nový vrchol sovětské sestavy konečně dorazí do War Thunderu!

Explore the Story

06 November 2020

USS North Dakota byla druhá ze dvou amerických bitevních lodí třídy Delaware, postavených americkým námořnictvem koncem 20. let jako reakce na výskyt bitevních lodí typu dreadnought. S vydáním velké aktualizace „New Power“ se USS North Dakota stane jednou z prvních amerických bitevních lodí dostupných kapitánům War Thunderu!

Explore the Story

Iné hry

06 February 2019

Crossout sa dočkal zaujímavých grafických vylepšení. Hra tak vyzerá krajšie.

Gaigin čochvíľa oslávi 2 roky od spustenia Free-2-Play hry Crossout. V nej si vybudujete prakticky od základov vlastné bojové auto a vydávate sa s ním do neľútostných bojov. Avšak, po novom aj s krajšou a vylepšenou grafikou.

Explore the Story

23 January 2019

Je čas na oslavu deviateho výročia! Zatiaľ čo budeme mať ďalšie podrobnosti neskôr o úplne novej epizóde, ktorú môžete zažiť a úplne nová loď, ktorú môžete získať, vieme, že chcete získať podrobnosti o tom, ako sa s touto stranou môžete zapojiť.

Explore the Story

17 January 2019

Ring of Elysium už otevřelo novou sezónu s novou mapou se sopkou

Explore the Story

Updaty

16 October 2018
  • Opravena chyba při shozu poslední pumy, kdy mohl zaměřovač změnit pozici.
  • Opravena chyba, která mohla způsobovat generování zvuku z vrtulníku i když mu neběžely motory. (zdroj).
  • Opravena chyba, která způsobovala nekorektní přepnutí pohledu kamery u vrtulníku Mi-24A po zobrazení zprávy "Střelec: cíl v mrtvém úhlu".
  • Explore the Story

    26 September 2018

    Do "Nose art" skupiny boli pridané nové obtisky s obrázkami "oči".

    Explore the Story

    HW, SW, IT

    30 May 2019

    Po dlhej medzere po vydaní PCI Express 3.0 v roku 2010 skupina PCI Special Interest Group (PCI-SIG) pripravila plán na urýchlenie vývoja a vydania následných štandardov PCIe. V nadväznosti na tento plán, koncom roka 2017 skupina vydala PCIe 4.0, ktorý zdvojnásobil šírku pásma PCIe 3.0. Teraz menej ako dva roky po PCIe 4.0 - a prvý hardvér pre tento štandard práve pristáva - skupina je opäť s vydaním špecifikácie PCIe 5.0, ktorá opäť zdvojnásobuje šírku pásma dostupnú prostredníctvom linky PCI Express.

    Explore the Story

    16 May 2019

    Holandskí špecialisti zverejnili objav nové bezpečnostné slabiny procesorov Intel. Postihuje približne 75% systémov s procesormi tejto značky ... vrátane tých najnovších posledných generácii !

    Explore the Story

    06 March 2019

    Nové Motto  "More bugs more Intel like" ?

    Intel CPU májú další MEGA Prúser - Nová díra "SPOILER" v CPU Intel překonává Specter a Meltdown, a není softwarově řešitelná !

    Explore the Story

    SME -CSM- Cimrmani, Team KTORÝ HRÁ FÉR.

    viac info

    -CSM- Finančná zbierka

    Na podporu a fungovanie -CSM-
    viac info klik sem: https://bit.ly/2N8XUyiz

    Klikny na PayPal a zadaj sumu,
    Za -CSM- Ti Ďakujeme.





    Viac info

    -CSM- TeamSpeak 3

    IP adresa1: ts.csm-clan.cz

    IP adresa2: ts.csmclan.eu

    TS3index.com

     

    Viac info

    -CSM- Informácia o nás

    Info o -CSM- klane kto je kto, historie vzniku klanu a ACS aliance

    erb kridla

    Viac info