Novinky Aktualizácie

Posledné správy + aktualizácie

Piloti, tankisté a kapitáni,

je tu další kolo otázek a odpovědí s producentem War Thunderu, Vjačeslavem Bulannikovem!

Letectvo

V plánovaném seznamu švédských letadel chyběl J 34 (švédská verze Hunteru). Toto letadlo bylo docela významné pro švédské proudové letectví, alespoň do příchodu pozdějších domácích návrhů (Draken a Viggen), plánujete ho nějak do hry přidat? Nebo taky existuje unikátní švédský prototyp J 34 Hunter s přídavným spalováním.

Při vydání plánovaného stromu letadel ukazujeme letouny, které do hry dorazí v dané velké aktualizaci, případně krátce po ní. O ostatních letadlech - plánujeme spoustu doplnění švédského letounu, takže Hunter by se mohl objevit o něco později.


Pracujete již na zavedení raket typu vzduch-vzduch pro střední vzdálenosti?

Vyvíjíme raketový bojový systém mimo vizuální dosah, protože technická implementace samotných raket a řídicích systémů vyžaduje drobná vylepšení již existujících raket. Jaký druh podmínek bude vyžadován, aby hráči mohli tyto rakety pohodlně používat a působit proti nim - to je obtížná otázka. Na jedné straně nechceme, aby se tyto střely staly zbraní nevyhnutelné a náhlé smrti v případě, že cíl ani netuší, že na něj něco letí a na druhé straně je nesmyslné dělat je úplně neúčinné.


Máte v plánu přidat protiopatření pro letadla, která je měla? Podle “Phantom FGR Mk 2 Aircrew Manual - Weapon System Second Edition” měl FGR.2 systém Chaff/Flare, který byl přidán od verze Mod. 855. MiG-21SMT by mohl mít také dodatečně přidaná protiopatření.

Ano, plánujeme přidat obranné systémy pro letadla - jako jsou světlice a radarové výstražné systémy - která byla v reálu těmito zařízeními vybavena.


Plánujete zlepšit účinnost letadlových zaměřovačů přiblížením jejich funkčnosti těm reálným?

Není jasné, co se přesně míní, takže je těžké na tuto otázku odpovědět. Dá se říci, že gyroskopické zaměřovače s rádiovým dálkoměrem fungují realističtěji než dříve. Mířidla zohledňují vzdálenost k cíli a letové parametry a zobrazují palebné řešení s přihlédnutím k omezení dané platformy.


Proč v kombinovaných RB bitvách můžete vzít vrtulník s PTŘS na začátku bitvy a pro letadla s neřízenými raketami musíte získat více bodů nasazení? Existují nějaké plány na změnu?

Existuje pro to několik důvodů. Jedním z hlavních je, že technicky je vrtulník schopen obsadit nepřátelský bod, takže i v případě silné nerovnováhy v týmech je vítězství stále možné počtem zničení a zabranými body. To není případ letadel. Původní myšlenkou bodů nasazení bylo omezit možnost vytvoření vysoce nevyváženého předvolby typu „jeden tým je v letadle a druhý v tancích“.

Pozemní síly

Některým tankům stále chybí funkční kulomety v trupu. Některé japonské a německé tanky nízké úrovně navíc nemají na střeše namontovány protiletadlové kulomety, zatímco většina amerických a sovětských vozidel ano. Stále pracujete na tom, aby byly kulomety funkční pro všechna vozidla? Máte v plánu přiblížit japonské a německé protiletadlové kulomety na tancích těm spojeneckým?

Při přidávání kulometů, nebo spíše při jejich „oživování“ jsme zahrnuli především ty nejpotřebnější a nejužitečnější: koaxiální s kanónem a protiletadlové zbraně. Ofenzivní kulomety měly také velmi nízkou účinnost v reálném životě kvůli špatné viditelnosti a malým sektorům palby a ve hře se objevily jako výjimka na vozidlech, která nemají žádné jiné kulomety. Ten druhý důvod se týká německých samohybných děl nebo japonských tanků, které měly poněkud podivnou konstrukci bez koaxiálního kulometu. Pokud jde o protiletadlové kulomety puškové ráže - jejich účinnost ve hře je poměrně nízká i proti letadlům a proti pozemním cílům. Proto je priorita jejich přidání do hry poměrně nízká a často máme úkoly s vyšší prioritou, ale pokud je to možné, budeme je přidávat i nadále.


Po „Šilce“ čekáme na ZSU „Jenisej“. Téměř všechny ostatní národy již taková vozidla mají. Plánuje se toto vozidlo implementovat?

Ano, to je stále plánováno.


Strom čínských pozemních sil by si zasloužil pozornost pro samohybné flaky nízké úrovně a také obecně nejvyšší úroveň. Plánuje se v příštím roce pro tento strom více unikátnějších vozidel?

Ano, čínský tech. strom pozemních sil trpí nedostatkem slušných protiletadlových děl, a to jak na nízkých, tak na vysokých úrovních. Souhlasíme s tím a na několika různých verzích čínských protiletadlových vozidel momentálně pracujeme a plánujeme je přidat v průběhu letošního roku.


Pracujete na laserovém výstražném systému pro pozemní vozidla, který je velmi důležitý pro ochranu před vrtulníky v současné metě hry?

Technicky lze takový systém snadno implementovat. Problém je v tom, že ve hře je stále jen velmi málo vozidel, která nesly takový varovný systém.


Proč jste oddalovali aktivaci kinetického průrazu tříštivo-trhavých střel se zpožděnou roznětkou tak dlouho?

Protože byla dříve penetrace průrazné munice brána z několika různých zdrojů, dočasně jsme přesunuli všechnu tříštivo-trhavou munici do sekce s instantní aktivací roznětky. Jinými slovy, pancíř bude proniknut pouze samotným výbušným efektem exploze. V budoucnu se plánuje výběr koeficientu pro HE munici pro vzorec penetrace kinetické akce a roznětku s mírným zpožděním vrátit nazpátek. Obecně má toto nastavení na HE munici pramalý vliv.

Vrtulníky

S ohlášeným stromem švédských bojových vozidel můžeme očekávat také strom švédských vrtulníků? Nebo aspoň dočasně prémiový vrtulník kvůli podpoře?

Ano, s největší pravděpodobností budou v budoucnu ve hře švédské helikoptéry.


Některé vrtulníky mohly být vybaveny balíčky se zbraněmi elektronického boje. To by mohl být jedinečný způsob, jak čelit jak pokročilým letadlům, tak radarovým SPAAG/SAM vozidlům. Uvažovali byste v budoucnu pro vrtulníky nad něčím podobným?

Elektronické válčení je velmi komplikované, ale může být zajímavé. U vrtulníků jsme v této oblasti dosud nedělali hlubší analýzu, ale můžeme to udělat v budoucnosti.


Znamená to, že s příchodem Rooikatů do britského stromu bychom mohli vidět unikátní jihoafrické helikoptéry? Jako je Mi-24 Superhind a Denel Rooivalk?

Tuto možnost nevylučujeme.

Námořnictvo

Námořní stromy v posledním roce exponenciálně expandovaly. Stále máme případy, kdy lodě II. úrovně stojí 270 000 bodů výzkumu, přestože admirál Hipper, Mogami, Brooklyn a Čapajev stojí jen 220 000 bodů. Neexistuje žádná pobídka k výzkumu „slabších“ plavidel, protože torpédoborce a křižníky jsou zajímavější, atraktivnější a často rychleji vyzkoumané. Můžete prosím v nadcházející aktualizaci zrevidovat námořní ekonomiku a udělat z plavidel nižších úrovní zajímavější stroje k výzkumu?

Postup hráčů stromem námořnictva je navržen na principech odlišných od letadel a pozemních vozidel. Výzkum pokračuje zleva doprava a shora dolů, takže v každé řadě je poslední loď tím „nejvyšším“ plavidlem. Proto je jejich cena srovnatelná a někdy dokonce vyšší než cena lodí vyšších úrovní. A pro některé hráče, kteří nemají rádi bitvy na větších lodích, jsou tyto lodě hlavním cílem výzkumu.


V aktualizací 1.95 jsme viděli příchod švédského vzdušného stromu a začátek stromu pozemních sil, ale máte nějaké dlouhodobé představy o jakékoli formě švédského/finského/skandinávského námořního stromu?

V současné době vyvíjíme loďstvo jiného národa a je příliš brzy mluvit o švédském námořním stromu.


Varování před torpédy se zdá být velmi nekonzistentní i s vylepšenými schopnostmi posádky. Existují nějaké další plány na zlepšení tohoto systému? Možná by přátelská letadla mohla hrát roli v mechanice průzkumu/spotování?

Máme na to jiný názor. Varovný systém týkající se nepřátelských torpéd je zcela průhledný, v RB je pravda, že rozsah automatické detekce je díky své nižší rychlosti mnohem menší než v AB. Stopu pěny ve vodě lze spatřit na mnohem větší vzdálenosti. Pokud mluvíme o detekci pomoci letadla, je to možné, ale ne v režimu s automatickým označením torpéda, ale s mechanismem podobným průzkumné mechanice v pozemních bitvách. Toto je ale dobrý nápad a možná budeme tuto funkci v budoucnu implementovat.


Bude „vnitřní pohled“ na námořní plavidla vylepšen? Můžeme očekávat zobrazení přepážek a oddělení jednotlivých úseků?

V současné době jsou přepážky a paluby poměrně podrobné. Jen se nezobrazují v rentgenovém pohledu, ale jsou tam. Pokud používáte funkci „analýza ochrany“, můžete je vidět v hangáru. Takto vypadá model poškození lodních modulů ve 3ds Max:


Proč je výběr mezi granáty ve flotile omezen dvěma typy? Nakonec, tlačítka 3 a 4 jsou volná na rozdíl od tanků s více věžemi atd.?

Tlačítka 3 a 4 nejsou v současné době volná. Jsou odpovědná za výběr typu munice pomocné výzbroje - toto je technické omezení, které možná v budoucnu budeme schopni odstranit. K tomu však bude zapotřebí konkrétní změny herního kódu.

Ostatní

Máte v plánu představit nové svazové stroje? Většina lidí už jich většinu vlastní.

Ano, máme v plánu pravidelně přidávat svazové stroje.


tým War Thunderu

Tým War Thunder

ZDROJ: www.WarThunder.com


You have no rights to post comments / Nemáte žiadne práva na uverejňovanie komentárov

eSport

28 May 2019

Hráči War Thunderu!

Před měsícem jsme vyhlásili Finále War Thunder ligy. Dnes představíme turnajové hodnocení nutné k účasti v těchto turnajích.

Pro účast v grandfinále a finálových turnajích Zlaté divize ligy musí hráči získat následující turnajové ohodnocení v žebříčku:

Explore the Story

31 March 2019

Hráči War Thunderu! Nedávno jsme publikovali devblog o ligovém turnajovém systému - počínaje dneškem si můžete zaregistrovat svůj tým do Ligy!

První sezóna Ligy začíná 26.3.2019 a potrvá 12 týdnů.

Explore the Story

21 March 2019

Cimrmani - Účasť v týchto turnajoch sa vám ráta do sútaže o finančné ceny ! zoznam sútaží: KLIK SEM

Zoznam eSPORT WarThunder Víkendové turnaje vyberte si turnaj na ktorom sa chcete zúčastniť, skontrolujte či máte požadovanú techniku a prihláste sa tam !

Explore the Story

Novinky

10 March 2021
Aktualizace "Ixwa Strike" - seznam změn
 

Do hry dorazila nová řada jihoafrických bojových vozidel, první proudové letadlo s variabilní geometrií křídel a více než třicítka nové bojové techniky! Nová mapa, taktické střely vzduch-země a HUD pro piloty spolu s novými grafickými efekty, novými zvuky střelby pro letadla a mnoho dalšího!

 

Explore the Story

17 November 2020

Nová verze Dagor engine, první bitevní lodě, nové letadlové lodě, nová obloha, letadla svislého vzletu a mnoho dalších důležitých změn.

Explore the Story

01 August 2020

Od 7.8.2020 od 13:00 do 31.8.2020 do 13:00

Získejte hvězdy⭐ plněním úkolů maratonu. Čím více hvězd získáte, tím víc cen dostanete: prémiové a eventové stroje, speciální emblémy ze série "Mýtická stvoření" a dekorace "Zbraně"!

 

Explore the Story

Tipy, Triky

31 January 2019

[NÁVOD] Merritovo Tankové Chilli (5.diel ) | WarThunder ako hrať proti M4A3E2 Sherman

Explore the Story

14 December 2018

Epic Games sa vrhli do nového podnikania, ktoré obnáša predaj digitálnych hier. A aby nás do svojho obchodu nalákali, spustili tiež akciu na hru zadarmo.

Explore the Story

01 December 2018

[NÁVOD] Merritovo Tankové Chilli (4.diel ) | WarThunder Video Návod si vysvetľujeme Munícia vs Pancier

Explore the Story

Aktualizácie

09 November 2020

M1128 Stryker MGS je americké kolové obrněné vozidlo, vyvinuté na počátku nového tisíciletí jako překlenující stroj mezi stávajícími těžšími a lehčími bojovými vozidly. Velmi očekávaný Stryker MGS se brzy dostane do nejvyšších řad amerického stromu pozemních sil, kdy do War Thunderu dorazí v rámci nadcházející velké aktualizace „New Power“!

Explore the Story

06 November 2020

T-90A je modernizovaný tank řady T-72B s výrazně vylepšenými bojovými vlastnostmi. Čekali jste na to dlouho - nový vrchol sovětské sestavy konečně dorazí do War Thunderu!

Explore the Story

06 November 2020

USS North Dakota byla druhá ze dvou amerických bitevních lodí třídy Delaware, postavených americkým námořnictvem koncem 20. let jako reakce na výskyt bitevních lodí typu dreadnought. S vydáním velké aktualizace „New Power“ se USS North Dakota stane jednou z prvních amerických bitevních lodí dostupných kapitánům War Thunderu!

Explore the Story

Iné hry

06 February 2019

Crossout sa dočkal zaujímavých grafických vylepšení. Hra tak vyzerá krajšie.

Gaigin čochvíľa oslávi 2 roky od spustenia Free-2-Play hry Crossout. V nej si vybudujete prakticky od základov vlastné bojové auto a vydávate sa s ním do neľútostných bojov. Avšak, po novom aj s krajšou a vylepšenou grafikou.

Explore the Story

23 January 2019

Je čas na oslavu deviateho výročia! Zatiaľ čo budeme mať ďalšie podrobnosti neskôr o úplne novej epizóde, ktorú môžete zažiť a úplne nová loď, ktorú môžete získať, vieme, že chcete získať podrobnosti o tom, ako sa s touto stranou môžete zapojiť.

Explore the Story

17 January 2019

Ring of Elysium už otevřelo novou sezónu s novou mapou se sopkou

Explore the Story

Updaty

16 October 2018
  • Opravena chyba při shozu poslední pumy, kdy mohl zaměřovač změnit pozici.
  • Opravena chyba, která mohla způsobovat generování zvuku z vrtulníku i když mu neběžely motory. (zdroj).
  • Opravena chyba, která způsobovala nekorektní přepnutí pohledu kamery u vrtulníku Mi-24A po zobrazení zprávy "Střelec: cíl v mrtvém úhlu".
  • Explore the Story

    26 September 2018

    Do "Nose art" skupiny boli pridané nové obtisky s obrázkami "oči".

    Explore the Story

    HW, SW, IT

    30 May 2019

    Po dlhej medzere po vydaní PCI Express 3.0 v roku 2010 skupina PCI Special Interest Group (PCI-SIG) pripravila plán na urýchlenie vývoja a vydania následných štandardov PCIe. V nadväznosti na tento plán, koncom roka 2017 skupina vydala PCIe 4.0, ktorý zdvojnásobil šírku pásma PCIe 3.0. Teraz menej ako dva roky po PCIe 4.0 - a prvý hardvér pre tento štandard práve pristáva - skupina je opäť s vydaním špecifikácie PCIe 5.0, ktorá opäť zdvojnásobuje šírku pásma dostupnú prostredníctvom linky PCI Express.

    Explore the Story

    16 May 2019

    Holandskí špecialisti zverejnili objav nové bezpečnostné slabiny procesorov Intel. Postihuje približne 75% systémov s procesormi tejto značky ... vrátane tých najnovších posledných generácii !

    Explore the Story

    06 March 2019

    Nové Motto  "More bugs more Intel like" ?

    Intel CPU májú další MEGA Prúser - Nová díra "SPOILER" v CPU Intel překonává Specter a Meltdown, a není softwarově řešitelná !

    Explore the Story

    SME -CSM- Cimrmani, Team KTORÝ HRÁ FÉR.

    viac info

    -CSM- Finančná zbierka

    Na podporu a fungovanie -CSM-
    viac info klik sem: https://bit.ly/2N8XUyiz

    Klikny na PayPal a zadaj sumu,
    Za -CSM- Ti Ďakujeme.





    Viac info

    -CSM- TeamSpeak 3

    IP adresa1: ts.csm-clan.cz

    IP adresa2: ts.csmclan.eu

    TS3index.com

     

    Viac info

    -CSM- Informácia o nás

    Info o -CSM- klane kto je kto, historie vzniku klanu a ACS aliance

    erb kridla

    Viac info