Novinky Aktualizácie

Posledné správy + aktualizácie

Je tu další kolo otázek a odpovědí s producentem War Thunderu Vjačeslavem Bulannikovem!

 

obrněná vozidla

Otázka: Je možné, že byste do hry přidali dobře známý Bob Semple Tank, třeba jako eventové vozidlo? Mnoho členů komunity by ho rádi v nějaké formě uviděli ve hře.

Odpověď: Momentálně nemáme pro tento tank žádné plány.


Otázka: Už je to nějaký čas, co jsme naposledy slyšeli o japonských těžkých tancích. Plánujete stále nějaké přidat? Nemůžete sehnat dostatek zdrojů? A co přidat O-I jako vzácný eventový stroj?

Odpověď: Ano, stále nemáme dostatek informací o těchto strojích a zatím to vypadá, že nám chybějící data nikdy nepodaří sehnat. Jejich implementace by v současné době představovala příliš mnoho hádanek a odhadů, čemuž bychom se nejradši vyhnuli.


Otázka: Dříve jste zmínili plány ohledně předsériové C1 pro Itálii, znamená to, že prototyp/první série Leclercu pro Francii jsou také pravděpodobné? Bez nich by dost zaostávali.

Odpověď: Již dříve jsme zmínili, že pracujeme na pokročilejších francouzských tancích, než je AMX-40. Kdy? Těšte se na budoucí devblogy.


Otázka: Před nějakým časem jste říkali, že odstraníte Panther II a Tiger II 105mm a nahradíte je něčím jiným. Stále to platí?

Odpověď: Stále to platí; pro odstranění strojů ze stromu ale musíme mít v záloze několik dalších, kterými ty původní nahradíme. Dokud nejsou připraveny náhradní, nemůžeme jen tak odstranit ty stávající.


Otázka: Ještě zbývá několik variant B1 Centauro, které nejsou ve hře. Existuje šance na model se 120mm dělem, nebo SPAAG verze Draco? Draco má podobnou výzbroj jako OTOMATIC.

Odpověď: Nevylučujeme možnost přidání těchto strojů.


Otázka: Protože je Japonsko co se týče dostupných strojů v nevýhodě, máte v plánu alespoň něco na 5/6 úroveň? Třeba houfnice typu 75 se 155mm dělem, nebo stíhač tanků typ 16?

Odpověď: Ano, prakticky všechny japonská poválečná vozidla, a že jich moc není, zvažujeme k implementaci, Na některých z nich již pracujeme.


Otázka: Ve hře je již několik izraelských tanků či izraelských modifikací a všechno to jsou prémiáky u různých národů. Proč mrhat potenciálem, když můžete vytvořit unikátní tech strom s různými vozidly jak západní, tak i sovětské provenience, hybridními stroji a samozřejmě vlastní větví s tanky Merkava?

Odpověď: Požadavky nutné pro vytvoření samostatného národa jsou poměrně specifické a izraelská výzbroj je bohužel nesplňuje. "Větev" stromu může klidně začít na 3, nebo 4. úrovni, tak jak tomu bývá u letadel. Proto jsme zvolili stávající metodu, kterou nepovažujeme za mrhání potenciálem. Naopak, hráči s různými národy si mohou vyzkoušet izraelské tanky.


Otázka: Momentálně při odpálení protiletadlové zbraně na 2S6 Tunguska musí hráč odhadovat předstřel manuálně. V reálu stačilo zbraňovému operátorovi udržet zaměřovač na cíli a střela k němu letěla "sama". Je to tak ve hře naschvál, nebo je to kvůli vyvážení? Vylepšíte tuto mechaniku?

Odpověď: Ve hře je to realisticky implementované. Pro výpočet předpokládané trajektorie cíle je zapotřebí znát jak vzdálenost střely k cíli (měřená naváděcím systémem), tak i vzdálenost k vaší střele. Protože rakety Tungusky nemají transpondéry a zaměřovací systém neměří vzdálenost k cíli, rozhodli jsme se použít tříbodový naváděcí algoritmus.

Letectvo

Otázka: Rozkazy "Mstitel" a "Lov naslepo" jsou často používány v leteckých RB pro označení posledního nepřátelského letadla (oba Rozkazy označí cíl i na vzdálenost klidně 20 km od nepřítele). Plánujete to změnit? Je to vlastnost, nebo bug?

Odpověď: Není to chyba.


Otázka: Je možné, že se objeví letadlo se smíšeným pohonem? Je herní engine schopný počítat a pracovat s výkonem a tahem dvou různých motorů na jednom letadle? Například: Mikojan-Gurevič I-250 (někdy zvaný Samoljot N); Consolidated Vultee XP-81 (někdy značený jako ZXF-81);Curtiss XF15C; Ryan FR Fireball.

Odpověď: Ano, některé z těchto letadel bychom mohli přidat, otázka smíšeného pohonu není ve hře neřešitelná.


Otázka: Munice k japonským 12,7mm kulometům Ho-103. Již vzniklo několik bugreportů, které ale neodpovídají historii. AP-T / AP-T / HE-I s roznětkou je výchozí sestava nábojového pásu dle instrukcí IJAAF z roku 1942. Je tento nábojový pás historický, nebo tak bylo určeno z hlediska vyvážení hry? Ví vývojáři o japonských bezroznětkových HE-I nábojích, také zvaných jako speciální zápalné?

Odpověď: Ne všechny nábojové pásy jsou historicky správné, zejména co se týče "výchozích" pásů. Ano, některé pokročilé nábojové pásy jsou identickými kopiemi jejich reálných předloh, ale ne všechny. A ano, víme o japonských 12,7mm explozivní munici bez roznětky, ale u takové ráže má všechna tříštivo-trhavá munice velmi podobný efekt při dopadu, i když zmíníme lehčí 12,7mm kulomety Breda. Proto jsme v tomto případě nevytvořili speciální japonskou munici. I kdybychom ho vytvořili, dopad na hru to nebude mít žádný.


Otázka: Německo mělo svou unikátní verzi letounů FIAT G.91, třeba G.91R/3 s 30mm kanóny. Teď když se objevují prémiové stroje 5. úrovně, zvažujete přidání tohoto stroje? Bylo by to super.

Odpověď: Ano, existují plány pro toto německé letadlo.


Otázka: Mnoho ze střel vzduch-vzduch přidaných v aktualizaci 1.85 bylo původně určeno pro sestřelování bombardérů. Nehodí se moc pro použití proti stíhačkám, takže stroje jako třeba Javelin (které měly zachytávat bombardéry za jakéhokoliv počasí) se nedají moc použít pro svůj zamýšlený účel. Dříve jste mluvili o plánech představit pokročilejší letadla pro blízkou podporu pozemních vojsk, ale zvažovali jste někdy bombardéry 6. úrovně typu Vulcan, Victor, Valiant, Tu-16 a první B-52/Tu-95? To by byly hodně zajímavé stroje ve War Thunderu.

Odpověď: Když jsme mluvili o pokročilejších bitevnících, neměli jsme na mysli těžké/strategické bombardéry, ale podzvukové letouny a stíhací bombardéry. Letadla typu B-52 vznikly za velmi speciálním účelem.


Otázka: Mám pocit, že střelci na bombardérech se v poslední době zhoršili. Skoro jako by si nevšímali přilétajících letadel. Nemyslíte, že spolu s novými letouny a řízenými střelami by měli mít střelci lepší reakce?

Odpověď: Žádné změny ohledně střelců jsme nedělali.

Vrtulníky

Otázka: MI-4V je opravdu nepopulární vrtulník. Není to moc velká zábava ani s plným vylepšením. Plánujete přidat nějaké další rezervní vrtulníky, abyste tento problém vyřešili?

Odpověď: Mi-4 je rezervní vrtulník. Svou roli úvodního stroje plní na výbornou. Nemáme v plánu změnit rezervní vrtulník v sovětském stromě.


Otázka: Bitvy vrtulníků by opravdu užily více AI. Plánujete přidat třeba eskortní mise, kde musíte pomoci dopravním strojům jako je CH-47 Chinook nebo Mi-26?

Odpověď: Možná v budoucnu.


Otázka: Plánujete přidat vrtulníky ze zemí, které nemají vlastní strom ve hře třeba ve formě prémiových strojů? Například Denel Rooivalk (JAR) nebo T129 ATAK (Turecko)?

Odpověď: Ano, to je možné.  

Námořnictvo

Otázka: Plánujete přidat lodě schopné klást miny? Během testovacího eventu jsme viděli VS-8, ale od té doby je ticho.

Odpověď: Ano, plavidla schopná klást miny jsme nezrušili, ani na ně nezapomněli. Přidání všem lodím, které mohly nést miny zabere nějaký čas. V tuto chvíli plánujeme udělat z min volitelnou výzbroj (například si je vzít do bitvy místo hlubinných náloží) u plavidel, které je používaly.


Otázka: Německé S-booty jsou super, ale přidáte i nějaké jejich další verze? Třeba S-7, S-10 nebo S-13?

Odpověď: Ano, nevylučujeme přidání těchto plavidel. Ale všechno to budou lodě na nízké úrovni, protože jejich výzbroj je vzhledem k výtlaku (na člun) dost slabá.


Otázka: Co se týče Francie, tak pokud nebude možné přidat jejich kompletní strom brzy po vydání japonského a italského, bylo by alespň možné přidat pár prémiových plavidel předem, podobně jako tomu bylo u italských bojových vozidel? (tanky P40 a M26 se ve hře objevily rok před vydáním kompletního stromu).

Odpověď: Na konkrétní informace je ještě brzy.

Ostatní

Otázka: Kamera zobrazující zásah je fajn, ale rozbíjí mechaniku kouřové clony - stačí střílet kulometem do kouře a kamera ukazuje poměrně hezky nepřítele. Pracujete na tom?

Odpověď: Tento problém jsme uvnitř týmu probírali už několikrát, ale ani jednou jsme nenašli řešení, které by bylo ve výsledku lepší, než to stávající. Jako všechno ostatní má i toto svoje klady a zápory.


Otázka: Plánujete přidat do obchodu s Dluhopisy prémiová plavidla?

Odpověď: Už tam jsou! Koukněte se na Dluhopisy za květen.

 

Tým War Thunder

ZDROJ: www.WarThunder.com


You have no rights to post comments / Nemáte žiadne práva na uverejňovanie komentárov

eSport

28 May 2019

Hráči War Thunderu!

Před měsícem jsme vyhlásili Finále War Thunder ligy. Dnes představíme turnajové hodnocení nutné k účasti v těchto turnajích.

Pro účast v grandfinále a finálových turnajích Zlaté divize ligy musí hráči získat následující turnajové ohodnocení v žebříčku:

Explore the Story

31 March 2019

Hráči War Thunderu! Nedávno jsme publikovali devblog o ligovém turnajovém systému - počínaje dneškem si můžete zaregistrovat svůj tým do Ligy!

První sezóna Ligy začíná 26.3.2019 a potrvá 12 týdnů.

Explore the Story

21 March 2019

Cimrmani - Účasť v týchto turnajoch sa vám ráta do sútaže o finančné ceny ! zoznam sútaží: KLIK SEM

Zoznam eSPORT WarThunder Víkendové turnaje vyberte si turnaj na ktorom sa chcete zúčastniť, skontrolujte či máte požadovanú techniku a prihláste sa tam !

Explore the Story

Novinky

26 October 2022

Nová, finská větev švédského tech. stromu - letadla i bojová vozidla, včetně Leopardu 2A6! Více než 50 nových a aktualizovaných strojů, namátkou s dlouho očekávaným americkým vozidlem M1A2 SEP s modifikací TUSK, protiletadlovým vozidlem s TOR-M1 a ikonickou japonskou bitevní lodí Fusó! Kromě toho dvě nová mapy: "Arktida" a "Skalnatý kaňon" a jako vždy dlouhý seznam oprav chyb a menších změn! Připravte se na aktualizaci "Fire and Ice"!

Explore the Story

15 December 2021

Nový herní národ s leteckým stromem v podobě Izraele, průzkumné letouny pro námořní bitvy, vliv větru na herní prostředí, nové mapy, spousta nových strojů a dlouhý seznam oprav chyb - to vše na vás čeká ve velké aktualizaci "Winged Lions"!

Explore the Story

10 March 2021
Aktualizace "Ixwa Strike" - seznam změn
 

Do hry dorazila nová řada jihoafrických bojových vozidel, první proudové letadlo s variabilní geometrií křídel a více než třicítka nové bojové techniky! Nová mapa, taktické střely vzduch-země a HUD pro piloty spolu s novými grafickými efekty, novými zvuky střelby pro letadla a mnoho dalšího!

 

Explore the Story

Tipy, Triky

31 January 2019

[NÁVOD] Merritovo Tankové Chilli (5.diel ) | WarThunder ako hrať proti M4A3E2 Sherman

Explore the Story

14 December 2018

Epic Games sa vrhli do nového podnikania, ktoré obnáša predaj digitálnych hier. A aby nás do svojho obchodu nalákali, spustili tiež akciu na hru zadarmo.

Explore the Story

01 December 2018

[NÁVOD] Merritovo Tankové Chilli (4.diel ) | WarThunder Video Návod si vysvetľujeme Munícia vs Pancier

Explore the Story

Aktualizácie

14 December 2023

Představujeme Air Superiority!

Rok 2023 zakončíme stylově s úžasnou velkou aktualizací Air Superiority. Několik států dostalo špičkové stíhačky, mezi něž patří F-15, Su-27 a J-11, Mirage 4000 a JAS39. Zavedli jsme VIII. úroveň pro bojová vozidla a následně i nové tanky: M1A2 SEP2, Leopard 2A7V, T-90M, VT-4A1, Strv 122B+ a Challenger 3 (TD)! Spojené státy dostanou skvělou loď USS Roanoke a několik dalších lodí za jiné národy, zatímco je tu pro letadla mapa Sopečné údolí, zasazená do krásné krajiny ruského poloostrova. Byla také přidána možnost používat univerzální zálohy během bitvy a výukové mise pro používání leteckých střel a přepracovali jsme grafiku všech typů ohně pro vozidla a hořící budovy, aby vypadaly obecně lépe.

Explore the Story

19 September 2023
Bylo implementováno velké množství bojové techniky, oprav a očekávaných doplňků z časového plánu! Stěžejní letouny: F-16C Block 50, Barak II a MiG-29SMT a stíhačky pro další země. Itálie získala maďarskou větev, která zahrnuje 11 bojových vozidel počínaje Csabou a konče KF41, jakož i 3 vrtulníky. První jihokorejské vozidlo VIDAR, které přichází jako exportní varianta používaná v Norsku, přichází také do švédského stromu! Vylepšeny byly také vizuální efekty větru, kouře, detonací munice a další, přibyla VI. úroveň pro oceánská plavidla a 3 prémiové bitevní lodě. Jsou zde také dvě nové mapy, včetně návratu "Testovacího areálu - 2271".
Explore the Story

07 March 2023
První plavidla francouzského námořního stromu, nové a aktualizované grafické efekty a optimalizace datové struktury spolu s vystřelovacími sedadly pro vybrané moderní proudové letouny. Mezi 43 novými i modernizovanými modely bojové techniky nelze nezmínit skutečného obra - Char2, obratný vrtulník AH-6M "Little Bird" nebo první francouzský lehký křižník Duguay-Trouin!. Kromě toho všeho zimní verze mapy "Seversk", nová mapa pro fanoušky letadel - Pyreneje, a jako vždy mnoho vylepšení a oprav! Přivítejte aktualizaci "Sky Guardians"!
Explore the Story

Iné hry

06 February 2019

Crossout sa dočkal zaujímavých grafických vylepšení. Hra tak vyzerá krajšie.

Gaigin čochvíľa oslávi 2 roky od spustenia Free-2-Play hry Crossout. V nej si vybudujete prakticky od základov vlastné bojové auto a vydávate sa s ním do neľútostných bojov. Avšak, po novom aj s krajšou a vylepšenou grafikou.

Explore the Story

23 January 2019

Je čas na oslavu deviateho výročia! Zatiaľ čo budeme mať ďalšie podrobnosti neskôr o úplne novej epizóde, ktorú môžete zažiť a úplne nová loď, ktorú môžete získať, vieme, že chcete získať podrobnosti o tom, ako sa s touto stranou môžete zapojiť.

Explore the Story

17 January 2019

Ring of Elysium už otevřelo novou sezónu s novou mapou se sopkou

Explore the Story

Updaty

16 October 2018
  • Opravena chyba při shozu poslední pumy, kdy mohl zaměřovač změnit pozici.
  • Opravena chyba, která mohla způsobovat generování zvuku z vrtulníku i když mu neběžely motory. (zdroj).
  • Opravena chyba, která způsobovala nekorektní přepnutí pohledu kamery u vrtulníku Mi-24A po zobrazení zprávy "Střelec: cíl v mrtvém úhlu".
  • Explore the Story

    26 September 2018

    Do "Nose art" skupiny boli pridané nové obtisky s obrázkami "oči".

    Explore the Story

    HW, SW, IT

    30 May 2019

    Po dlhej medzere po vydaní PCI Express 3.0 v roku 2010 skupina PCI Special Interest Group (PCI-SIG) pripravila plán na urýchlenie vývoja a vydania následných štandardov PCIe. V nadväznosti na tento plán, koncom roka 2017 skupina vydala PCIe 4.0, ktorý zdvojnásobil šírku pásma PCIe 3.0. Teraz menej ako dva roky po PCIe 4.0 - a prvý hardvér pre tento štandard práve pristáva - skupina je opäť s vydaním špecifikácie PCIe 5.0, ktorá opäť zdvojnásobuje šírku pásma dostupnú prostredníctvom linky PCI Express.

    Explore the Story

    16 May 2019

    Holandskí špecialisti zverejnili objav nové bezpečnostné slabiny procesorov Intel. Postihuje približne 75% systémov s procesormi tejto značky ... vrátane tých najnovších posledných generácii !

    Explore the Story

    06 March 2019

    Nové Motto  "More bugs more Intel like" ?

    Intel CPU májú další MEGA Prúser - Nová díra "SPOILER" v CPU Intel překonává Specter a Meltdown, a není softwarově řešitelná !

    Explore the Story

    SME -CSM- Cimrmani, Team KTORÝ HRÁ FÉR.

    viac info

    -CSM- Finančná zbierka

    Na podporu a fungovanie -CSM-
    viac info klik sem: https://bit.ly/2N8XUyiz

    Klikny na PayPal a zadaj sumu,
    Za -CSM- Ti Ďakujeme.





    Viac info

    -CSM- TeamSpeak 3

    IP adresa1: ts.csm-clan.cz

    IP adresa2: ts.csmclan.eu

    TS3index.com

     

    Viac info

    -CSM- Informácia o nás

    Info o -CSM- klane kto je kto, historie vzniku klanu a ACS aliance

    erb kridla

    Viac info