Novinky Aktualizácie

Posledné správy + aktualizácie
×

Warning

Joomla\CMS\Cache\Storage\FileStorage::_deleteFolder JFolder: :delete: Could not delete folder. Path: /www/c/s/u69013/public_html/cache/com_content

Představujeme aktualizaci 1.85 “Supersonic”

První nadzvuková letadla, italská bojová vozidla, řízené střely vzduch-vzduch, nová plavidla, bojová vozidla a letadla a mnoho dalšího! Nakopněte motory!

 

Nadzvuková letadla a řízené střely vzduch-vzduch

Další krok pro letectvo War Thunderu - nadzvukové stroje 6. úrovně! Tato letadla mohou létat rychleji, než zvuk a nesou s sebou i nový typ výzbroje! - tepelně naváděné střely vzduch-vzduch.

Italská bojová vozidla

Konečně mají všechny národy ve hře vlastní pozemní síly. Představujeme italská obrněná vozidla! Staňte se testerem a začněte je rovnou hrát!

A spousta dalších skvělých fíčur a změn na vás čeká v nové aktualizaci 1.85 “Supersonic” Stáhněte a rovnou hrajte!

 

První nadzvuková letadla, italská bojová vozidla, řízené střely vzduch-vzduch, nová plavidla, bojová vozidla a letadla a mnoho dalšího! Nakopněte motory!

Bojová vozidla

Itálie

  • AB41
  • AB43
  • AS42
  • Centauro
  • Centauro ROMOR
  • FIAT 6614
  • AUBL/74
  • L3/33 CC
  • L6/40
  • M113A1 (TOW)
  • M11/39
  • M13/40 (I)
  • M13/40 (II)
  • M13/40 (III)
  • M14/41
  • M15/42
  • M26A1
  • M36B1
  • M47 (105/55)
  • M60A1 "D.C.Ariete" (balíček)
  • 75/32 M41
  • 90/53 M41M
  • 75/34 M42
  • 105/25 M43
  • 105/25 M43 "G.C.Leoncello" (balíček)
  • 75/34 M43
  • 75/46 M43
  • M4 Tipo IC

USA

Francie

  • AMX-10RC 

SSSR

Japonsko

Letadla

USA

USSR

Velká Británie

  • Javelin F.(A.W.) Mk.9
  • Meteor F.Mk 8 Reaper (balíček)

Itálie

  • Re.2001 série 1
  • Re.2001 CB
  • Re.2001 CN
  • SM.91
  • Ju 87 B-3
  • Ju 87 R-2 

Námořnictvo

USA

  • USS Raleigh (CL-7 lehký křižník)

SSSR

Velká Británie

Nové mapy a mise

Afghanistan
Afghánistán
Christmas hangar
Vánoční hangár

Aktualizace map a misí

  • Heliporty v Simulátorových bitvách byly přesunuty do blízkosti protileteckých kanonů na letištích.
  • Větrné mlýny jsou nově animované.
  • Opraveny animace objektů na mapách.
  • Opraveny vrstevnice na mapě "Císařské zahrady" a “Guyanské výšiny”.
  • Vylepšeny modely mostů.
  • Vylepšeny terénní textury na všech mapách.

Dlouhý střet (Enduring Confrontation)

  • Opravena chyba, kdy nedetekovaná letiště pokračovala v provozu i poté, co se octla za frontovou linií (správně byly zpracovávány jen detekovaná letiště).
  • Přidána aktivita AI jednotek na pozadí, která neovlivňuje výsledek hry (nemá vztah k AI vozidlům a bitvám generovaným na mapách jako Stalingrad, Sicílie, Porúří či Chalchyn-Gol)
  • Přidány AI konvoje do všech EC misí (jako v misi letní Stalingrad).
  • Přepracována šablona pozemních konvojů, aby nedocházelo ke konfliktům s mechanikami frontové linie.
  • Přidána mechanika modulárních letišť: každé letiště má nově 4 moduly (ranvej, sklad paliva, obytné prostory, stání pro letouny). Status každého modulu je zobrazován na ikoně letiště a ovlivňuje funkci letiště. Celkový počet hitpointů letiště je součtem hitpointů všech modulů. Pokud bomby dopadnou do areálu letiště, ale mimo některý modul, nezpůsobí žádné poškození.
  • Všechna letiště v EC byla aktualizována pro tuto mechaniku. Zároveň došlo k vylepšení letišť a prodloužení ranvejí pro pohodlnější starty a přistání.
  • Přidána testovací EC mise pro helikoptéry na mapě "Tunisko".
     
  • Změny v mechanice EC konvojů:
    • Úkol na ochranu konvoje se nově objeví v okamžiku, kdy je konvoj detekován nepřítelem. Soupeřící tým ve stejném okamžiku obdrží úkol konvoj zničit.
    • Detekční vzdálenost konvojů zvýšena ze 4500 m na 15 000 m pro ulehčení hledání konvojů.
    • Konvoje nově splní svůj úkol ve chvíli, kdy dosáhnou sektoru spojeného s frontovou linií.
    • Konvoje, které dosáhnou posledního bodu své trasy nyní maximálně zvýší vojenskou přítomnost spřáteleného týmu v sektoru (skrytý parametr).
       
  • Změny v pozemních EC bitvách:
    • Zabrání vzdušného prostoru jedním z týmů zvýší bojovou přítomnost daného týmu na maximum (skrytý parametr).
    • Mechanika pozemních bitev nově kontroluje frontové sektory. Sektory s maximální bojovou přítomností jednoho z týmů spustí pozemní bitvu, kde budou útočníky jednotku týmu s maximální bojovou přítomností. Zároveň tak může probíhat více pozemních bitev.
    • Z tohoto důvodu došlo k odstranění bojových úkolů ze seznamu úkolů.

Změny ve výzbroji, modelu poškození a charakteristikách pozemních jednotek:

  • Do realistických bitev přidána mechanika "Polní opravy", vztahující se na hlaveň kanónu, závěr, pohon věže a náměrový mechanismus.
    • Poškození hlavně zamezí střelbě na 30 vteřin, po uplynutí této doby je možné střílet s 15× vyšším rozptylem a 2× nižší penetrací.
    • Poškození závěru zamezí střelbě na 30 vteřin, po uplynutí této doby může být každý výstřel náhodně selhat.
    • Poškození náměrového mechanismu a/nebo pohonu věže zasekne věž na 15 vteřin. Po uplynutí této doby je traverze omezena na 3°/s a elevace/deprese na +-1,5° od polohy, ve které k poškození došlo.
       
  • Pro provedení polních oprav musí být vozidlo stacionární.
  • Přidána mechanika omezující střelbu PTŘS za jízdy. Ta tak nemůže být odpálena při vyšší, než dané rychlosti. Toto platí pro většinu vozidel s PTŘS, které byly takto omezeny v realitě. Pro RakPZ 2, Begleitpanzer, BMP-1, BMP-2, Warrior, Swingfire, Striker, Strv 81, Typ 60 ATM, M113a1, Amx13 ss11 je požadováno plné zastavení, M3 Bradley nedovoluje střelbu při rychlosti větší než 10 km/h.

Změny v letových modelech, charakteristikách a výzbroji letadel a vrtulníků:

  • Mi-4 — opraveny modifikace motoru a kompresoru.
  • Mi-24V / P — přidány moduly tlumičů IR signatury, elektro-optického rušení a IR protiopatření. Přidány střely vzduch-vzduch —  Р-60 a Р-60M.
  • Mi-24 (všechny verze) — přidána možnost nesení bomb FAB-500M-54.
  • Mi-35M — přidány moduly tlumičů IR signatury, elektro-optického rušení a IR protiopatření.
  • AH-1Z — přidány moduly tlumičů IR signatury, elektro-optického rušení a IR protiopatření. Přidány tyto PTŘS: AGM-114B a Hellfire.
  • AH-1F — přidán modul elektro-optického rušení.
  • UH-1B, UH-1C — přidána nová výzbroj pohyblivý 40mm granátomet v přídi + kombinace dvou rotačních kulometů M134 a dvou raketnic Hydra-70.
  • UH-1D — přidány neřízené rakety TDA.
  • S.O.8000 Narval — změněna klasifikace stroje (zdroj).
  • Jak-9UT — opraveno zobrazování informací o kanónech N-37 a NS-45 v X-ray pohledu.
  • F4F-3 —  opravena kapacita munice.
  • P-40E-1 — opravena kapacita munice (zdroj)
  • I-185 (М-71) — opraven pancíř pancéřové desky za sedačkou pilota.
  • Spitfire F Mk.22 / Mk.24 — opravena kapacita munice 175 ran na hlaveň u vnitřního páru kanónů, 150 ran na hlaveň u vnějšího páru.
  • SU-2 TSS-1 — upraven palebný úhel střelecké věže.
  • KI-32 — 100kg bomby jsou nově shazovány jednotlivě.
  • A-26B-10 — přidána nová konfigurace výzbroje 2× kanón M4 ráže 37 mm.
  • FAB-100 —  opravena hmotnost bomby a hmotnost výbušné náplně.
  • Me 163 (všechny verze)  — přidán vzlet z letiště.

Změny v letových modelech:

  • Změny letových modelů všech letadel - vylepšena setrvačnost, výpočty síly a vyvážení jednotlivých části křídel při jejich poškození (opravena chyba způsobující přehnanou otáčivost podél své osy při poškození kořene křídla).
  • Do 217 (všechny verze) - aktualizován výkon pohonné jednotky, poláry křídel, přepočítány ocasní plochy a trup. Aktualizovány geometrické parametry. Vylepšen výkon přistávacího podvozku. Detailní charakteristiky lze najít v datasheetu.
  • La-9 - letový model aktualizován podle №105 z 18.10.1946 (výsledky letových zkoušek). Aktualizovány poláry křídel, ocasních ploch a trupu, vylepšena ovladatelnost ve všech herních módech. Detailní charakteristiky lze najít v datasheetu.
  • La-11 - aktualizován výkon pohonné jednotky, poláry křídel, přepočítány ocasní plochy a trup.
  • M.B.174A-3 - aktualizovány geometrické parametry. Upravena aerodynamická charakteristika křídel, ocasních ploch a trupu.
  • FW 190 A/F/D (všechny verze) - opraven výkon výškovky a směrovky ve velkých rychlostech (při ovládání myší). Aktualizována termodynamika (snížen časový limit po přehřátí).
  • В-29/Tu-4 - aktualizován letový model, poláry křídel a ocasu. Vylepšeno ovládání myší.
  • D.520 - aktualizován výkon pohonné jednotky, poláry křídel, přepočítány ocasní plochy a trup.
  • P-26 (všechny verze) - aktualizován výpočet setrvačnosti pohonné jednotky. Vychýlení směrovky v různých rychlostech je nyní přesnější. Aktualizovány parametry zapnutí a vypnutí motoru. Aktualizována termodynamika (přehřívání je nyní přesnější: je menší nízko u země a větší v plánované výšce).
  • D.371, D.373 - upraven výkon směrovky při různých rychlostech. Aktualizovány parametry zapnutí a vypnutí motoru, termodynamika (sníženo přehřívání oleje). Rotace podél své osy zvýšena při nižších i vyšších rychlostech. Reakce na vychýlení směrovky je nyní konzistentní se zprávami z testů. Opraveno zaměření přistávacího podvozku a šance na převržení na nos. Jednodušší ovládání výškovky ve vysokých rychlostech.
  • Do 335 (všechny verze) - opraven výkon motoru v konkrétních výškách (verze B-2). Opravena termodynamika pro WEP a normální režim motoru. Snížen odpor chladičů. Jednodušší ovládání výškovky ve vysokých rychlostech. Datasheet byl aktualizován (verze B-2).
  • I-153 (všechny verze), I-16 typ 18, 27 - přepočítán moment setrvačnosti pohonné jednotky. Vychýlení směrovky za různých rychlostí je přesnější. Aktualizovány parametry zapnutí a vypnutí motoru. Aktualizována termodynamika (přehřívání je nyní přesnější: je menší nízko u země a větší v plánované výšce). Opraveno zaměření přistávacího podvozku a šance na převržení na nos.
  • XP-50 - zvýšena efektivita výškovky ve velkých rychlostech.

Změny v námořních modelech, charakteristikách a výzbroji námořních plavidel: 

  • Charakteristika raket je nyní historicky korektní: množství výbušniny, vzdálenost a rychlost.
  • Charakteristika mnoha torpéd je nyní historicky korektní: vzdálenost, rychlost, typ a množství výbušniny.
  • Všechna torpéda mají 50m aktivační roznětku.
  • Opraveny zásobníky na všech velkých plavidlech - nyní obsahuje munici všech typů do všech zbraní na palubě.
  • MPK pr.122а - odstraněny dva z pěti 12,7mm kulometů DŠK podle historické modifikace.
  • Změny ve zbraňových skupinách. Na následujících plavidlech s dvěma typy kulometů byly tyto přesunuty ze skupiny protiletadlové výzbroje (Alt+3) do skupiny sekundární výzbroje (Alt+2), aby šla vybrat munice před bitvou:
    • Torpédoborec Typ 1924;
    • Torpédoborec Typ 1939;
    • AF D1
    • AF D3
    • Fairmile A;
    • MO-4;
    • Pr.1204 pozdější (25mm autokanóny si prohodily skupinu s 30mm granátomety, protože granátomety mají jen jeden typ munice);
    • PGH-2 Tucumcari (granátomet s jediným typem munice byl přesunut do protiletadlové skupiny (Alt+3). Dvouhlavňové 12,7mm Browningy přesunuty do sekundární výzbroje (Alt+2).
  • Odstraněny korespondující modifikace pro vylepšení rychlosti otáčení věže. Body výzkumu a cena za výzkum a nákup byly kompenzovány.
  • Sovětský 37mm kanón 70-K se nyní přehřeje po vypálení přibližně 100 nábojů bez přestávky.
  • MPK-163:
    • příďová věž (85mm 90-K) a záďová (37mm 70-K) se nyní mohou otáčet o 360°, nestřílí ve chvíli, kdy by trefily nástavby plavidla.
    • 85mm 90-K kanón má nyní protiletadlovou HE časovanou roznětku munice O-365M.
  • MO-4 45mm kanón 21-К aktualizován:
    • kadence zvýšena na 30 výstřelů za minutu;
    • nový silnější HE náboj O-240 byl přidán;
    • přidána stabilizace;
    • snížena rychlost vodorovného posunu.
  • Britské 57mm dělo 6pdr 7cwt QF Mk 11A (Fairmile D) - kadence zvýšena na 0,7 výstřelu za sekundu, vylepšena stabilizace.
  • Věže u následujících plavidel se nyní otáčejí o 360°, přidány mrtvé úhly pokud by trefily nástavbu plavidla.
    • Kanonenboot K-2 - obě hlavní děla.
    • Pr.206М  - 76mm dělo.
    • Frunze - zadní hlavní děla.
  • ŠVAK 20mm kanón (premiové plavidlo G-5) opravena AP munice.
  • Flottentorpedo-boote typ 1939: opraven plný náklad 20mm munice. Před bitvou se již se nezobrazuje nesprávné varování o nepoužití celé dostupné munice.
  • USS Trenton (CL-11) - 76mm sekundární výzbroj má opravenou munici - dříve se zobrazovala jinak v bitvě a v hangáru.
  • Opraven popis torpéd u těchto plavidel:
    • S-38
    • S-38b
    • R-Boot R-301
    • S-100
    • Typ 140/141
    • VS-10
    • Elco 77 ft PT-20
    • Elco 80 ft PT-103
    • Higgins 78 ft PT-71
  • PT-3 — opravena chyba která dovolovala vypuštění torpéd i při poškozené výmetnici.
  • LS 4 Esau — opraveno množství munice - je nyní 1200 nábojů.
  • VS-10 — opravena munice 15mm kulometů - dříve se zobrazovala jinak v bitvě a v hangáru.
  • Munice Mk.I pro britské QF 3-inch 20 cwt (SGB (S304)) - opraveny data v kartě výzbroje.
  • Torpédoborec třídy G “Grafton” (H89): opravena chyba u zadní hlavní věže, která mohla pálit jen HE munici.
  • АK-725 (Pr.206М) 57mm autokanón: upravena kadence na 200 ran za minutu, zvýšeno přehřívání.
  • Stabilizace kulometů přidána na tato plavidla:
    • PGH-2 Tucumcari
    • Pr.123K “Komsomolec”
    • Pr.123K (А-11)
    • Pr.191
    • Pr.191М
    • Pr.206М
    • Fairmile A (stabilizace přidána na 47mm dělo).
  • Změny výzbroje:
    • Fairmile A — přidány 4 x 7.7 mm kulomety Lewis.
    • MTB Vosper 1st series — přidány 4 x 7.7 mm kulomety Lewis.
  • 76 mm (3”) americká průbojná munice Mk.29 změněna na APHE munici s přidanou výbušnou složkou.

Úpravy osádek a jejich schopností:

  • Torpédoborec třídy G “Grafton” (H89) - odstraněna modifikace sekundární výzbroje, všechny utracené RP a SL jsou vráceny.
  • PGH-2 Tucumcari - přidán nový 12,7mm nábojový pás k výzkumu.
  • Schopnost osádky “Ovládání lodi” byla rozdělena do dvou schopností: "rychlost kormidla" a "změna rychlosti motoru".

Modely poškození, charakteristik a fyziky:

  • Opraven čas opravy můstku a věže, který dříve mohl přesáhnout 2 minuty. Menší plavidla tyto opravy dokončí za cca 20 sekund, torpédoborce za 30-40 sekund a křižníky za 40-60 sekund.
  • Torpédoborce a křižníky: všichni členové osádky umístění na nepancéřovaných nástavbách byli umístěni do oddílů, hlavních a pomocných věží, a výmetnic torpéd.
  • Opraveno potápění křižníků. Každý křižník má vlastní mechaniku potápění. Opraven problém, kdy mohl křižník zůstat na hladině i když byla jeho paluba pod vodou (a naopak, když se křižník potápěl, i když měl dostatečnou plavbyschopnost).
  • Zvýšena odolnost zásobníků munice na velkých plavidlech.
  • Opravena přehnaná setrvačnost plavidel - úplně zastavení po vypnutí pohonu je nyní rychlejší.
  • Pr.191М - opraveno pancéřování prstence hlavní a zadní věže.
  • Torpédoborec Typ 1924: opraveno pancéřování hlavní věže.
  • Kanonboote K-2 v infokartě byla opravena maximální rychlost.
  • Brave Class (P1011) - opravena chyba, kvůli které se zobrazovaly hlubinné nálože i před jejich vyzkoumáním v rentgenovém pohledu.
  • 40mm 70ft MGB-61 - opravena přesnost zadního autokanónu (dříve střílel výše, než byl zaměřen).
  • Lehká fregata (hlídková loď) Pr. 159
    • snížen náklon při zatáčení
    • počet členů osádky v každém oddíle byl upraven, aby byla zvýšena odolnost lodi.
  • Typ 140/141: počet členů osádky v každém oddíle byl upraven, aby byla zvýšena odolnost lodi
  • Type М 1943: opraveno pancéřování protiletadlových věží na zádi plavidla.

Vizuální změny modelů:

  • Na mnoha plavidlech opraven vzhled a umístění radiostanice a pump.
  • Typ M 1943 - opravena chyba se zobrazením kormidla.
  • S-100 (1944) - přidána historická kamufláž.
  • Fairmile B:
  • Opraven model a chování vlajky.
  • Opraveny animace kormidel.
  • PT-3 - opraveny modely motoru v rentgenovém pohledu.

AI mechaniky

Následující změny přidány pro umělou inteligencí ovládané střelce na plavidlech:

  • Opravena chyba kdy střelci stříleli na cíl za překážkou;
  • AI střelci již nestřílí na cíl za hranicí dostřelu svých zbraní.
  • Opravena desychronizace AI střelců mezi herním klientem a serverem když střelci stříleli na špatný cíl;
  • AI střelci buďto ignorovali, nebo nepřesně následovali (stříleli na špatný cíl) manuální označení cíle (x+1, x+2, x+3);
  • Opraveny chybějící vizuální efekty pro AI střelce.
  • Opraveno chování AI střelců, kdy stříleli i bez lokalizace vybraného cíle;
  • AI střelci již nestřílí po vyřazených letadlech;
  • Opravena chyba s mířením: dříve AI střelci nezávisle na úrovni relevantní schopnosti osádky stříleli mimo zamýšlený rozptyl, což vedlo k mnoha zbytečným netrefením.
  • Vylepšen systém výběru cíle: AI střelci nejdříve vyhodnotí možné hrozby a pak začnou střílet na nepřítele v závislosti na jeho vzdálenosti, výzbroji a směru letu. Pokud je například vzdálenost identická, začnou střelci nejdříve pálit po bitevníku s bombami a raketami, než po stíhačce s kulomety. Nebo pokud jsou dva bitevníky stejně daleko, ale jeden letí vstříc hráči a druhý letí bokem, začnou střelci pálit po tom prvním.

CDK

  • Přidány přibližné modely lodí.
  • Vytvořena mise pro všechny tři uživatelské jednotky.
  • Opravena chyba s nefunkčními uživatelskými jednotkami. Nyní jsou hratelné.
  • Přidán příklad animovaných assetů.
  • Uživateli vytvořené jednotky se dají zobrazit v editoru misí.
  • Opraveny chyby snižující výkon hry.

Ekonomika a výzkum

  • P.108A serie 2: přesunuto na 3. úroveň

Vizuální změny

  • Magach 3: změněna barva základní kamufláže
  • M26 "Ariete", P26/40 "Leoncello": přidána pouštní kamufláž
  • Přidány dekály a taktické znaky pro italská obrněná vozidla.

Uživatelské rozhraní

  • Do karet vozidel přidány nové národní vlajky lépe vyjadřující původ vozidla (izraelská, vlajka NDR/DDR, švédská, vlajka Ruské federace apod.)
  • Do akčního panelu u lodí přidána indikace torpédového zaměřovače.
  • Přidána možnost zapnutí pokročilé indikace torpéd. K její aktivace dojde na vzdálenost 2 km a méně od cíle.

Herní mechaniky

  • V leteckých arkádových bitvách odstraněno poškození spojeneckého stroje. Stále dojde k zobrazení varování při zásahu spojeneckého stroje a zásahy budou i nadále sčítány systémem automatických trestů.
  • Přidána nová varovná hláška v případě zranění pilota.
  • Změněny podmínky pro plnění námořních bojových cílů. Snadné úkoly lze plnit s plavidly s BR 2.0 a výše (předtím pouze 2. úroveň), středně těžké úkoly s plavidly BR 3.0 a výše (předtím pouze 3. úroveň).

Grafické změny

  • Přidána vizualizace Prandtl-Glauertova efektu (sonický třesk) při letu transonickou rychlostí.
  • Přepracováno a zlepšeno grafické zpracování pěny, vln a víření vody za plavidly.
  • Přidána animace vyhazování nábojnic u tanků. V současnosti je dostupná jen u jednotlivých vozidel, (T-62; Т-62АМ and Т-72, BMP-2, OTOMATIC), postupně ale bude mechanika přidána i ostatním.

Zvuky

  • Přidán zvuk jedoucí lokomotivy v testovacím letu německých a ruských letadel.
  • F-100D: přidány zvuky pro zaměření a sledování cíle hlavicí řízené střely.
  • Přidán zvuk zapnutého přídavného spalování u MiG-19 a F-100D. Zvuk se mění v závislosti na úhlu a pohledu.
  • Přidán zvuk sonického třesku.
  • Pro nadzvukový let došlo ke změně zvuků v pohledu třetí osoby. Při rychlostech nad Mach 1 nově zmizí všechny zvuky při pohledu zepředu. V hraniční zóně rázové vlny lze slyšet hlasitý zvuk. Při pohledu zezadu se zvuk stává hlasitějším.
  • Přidán zvuk vypouštění IR světlic.
  • Přidán zvuk odrazu zvuku tryskového motoru při vzletu a letu v malé výšce.
  • Přidán zvuk odrazu zvuku pístového motoru při vzletu a letu v malé výšce.
  • Přidán zvuk vykořenění kácených stromů.
  • Přidán zvuk kolize vozidel s dřevěným povrchem.
  • Přidán zvuk kolize vozidel s kamenným povrchem.
  • Přidán zvuk kolize vozidel.
  • MiG-19: přidán zvuk kanónů NS-30.
  • Typ 90: přidán nový autentický zvuk motoru, zvuk interiéru a zvuk zvenčí. U stejného vozidla dále přidán nový zvuk 7,62mm kulometu.
  • Přidána nový autentický zvuk děla L44 na Typu 90 i dělu Rheinmetall L44.
  • Zvuk přebíjení automatického mechanismu děla L44 byl nahrazen autentickým.
  • Změněno vyvážení zvuku motorů všech vozidel a letounů (zvýšena hlasitost a intenzita).
  • Přidán detailnější mechanický zvuk tankové převodovky.
  • Zvuk vyhazované nábojnice přidán na tyto vozidla: BMP-2, Otomatic, Т-62, Т-62М1 a Т-72.
  • Upraven zvuk proudového stroje přelétajícího nad hráčem.
  • Přidány nové vrstvy zvuku pro dopad všech typů munice a také pro odrazy i zásahy bez penetrace. To zahrnuje zvuky přilétající střely, kolize střely s pancířem, rezonace trupu po zásahu, zvuk odlétajícího náboje při odražení střely.
  • Upravena čitelnost a jas zvuků automatických zbraní bojových vozidel při pohledu z třetí osoby.
  • Upravena čitelnost a jas zvuků automatických zbraní bojových vozidel při střelce.
  • Přidány nové zvuky automatických zbraní italských bojových vozidel: Breda Mod37, Breda Mod38, Breda 20 65 M35, Oerlikon KAD B17, Oerlikon KBA.

Ostatní

  • Přidána nová funkce pro režimy prohlížení pancíře a rentgenový pohled, která dovoluje vypnutí externích elementů a nabízí tak detailnější pohled na pancíř a vnitřní rozvržení vozidla.
  • Do analýzy ochrany přidána možnost simulace výstřelu. Pro "výstřel" stačí zmáčknout levé tlačítko myši.
  • Vylepšeny testovací lety letadel a vrtulníků. V misi na mapě Stalingrad přibyla spřátelená navigační loď na Volze. Na mapě Berlín přibyla lokomotiva. Ve většině testovacích misí přidána spojenecká letadla, bojová vozidla. Do testovacích letů na nejvyšších úrovních přibyl cíl pro teplem naváděné střely.
  • Přepracována testovací mise pro těžká plavidla: mapa byla upravena, do cílů přibyl křižník.

Tým War Thunder

ZDROJ: www.WarThunder.com


0
0
0
s2sdefault

You have no rights to post comments / Nemáte žiadne práva na uverejňovanie komentárov

eSport

21 March 2019

Cimrmani - Účasť v týchto turnajoch sa vám ráta do sútaže o finančné ceny ! zoznam sútaží: KLIK SEM

Zoznam eSPORT WarThunder Víkendové turnaje vyberte si turnaj na ktorom sa chcete zúčastniť, skontrolujte či máte požadovanú techniku a prihláste sa tam !

Explore the Story

19 March 2019

Před nějakou dobou jsme publikovali devblog o zavedení systému hodnocení do automatických turnajů. Zatímco čtete tyto řádky, účastníci turnajů získávají své body hodnocení a tvoří žebříčky napříč herními módy - to nám dovolilo vytvořit systém "War Thunder ligy" - sestavy turnajů rozdělené do tří divizí podle turnajového hodnocení hráčů.

Explore the Story

14 March 2019

Cimrmani - Účasť v týchto turnajoch sa vám ráta do sútaže o finančné ceny !

zoznam sútaží: KLIK SEM

Zoznam eSPORT WarThunder Víkendové turnaje vyberte si turnaj na ktorom sa chcete zúčastniť, skontrolujte či máte požadovanú techniku a prihláste sa tam !

Explore the Story

Novinky

23 March 2019

Od 21.3.2019 od 14:00 do 28.3.2019 do 10:00 - Získejte Zlaté orlice navíc za nákup vybraných položek a zaplacení pomocí Paysafecard!

Piloti, tankisté a kapitáni! Nyní můžete získat Zlaté orlice navíc při nákupu na Gaijin Store a zaplacení pomocí Paysafecard.

Explore the Story

12 March 2019

První pionýři 7. úrovně bojových vozidel, nové a pokročilé nadzvukové stíhačky, francouzské vrtulníky, nové křižníky a sofistikovaná radarová technologie! To vše a mnohem víc na vás čeká v 1.87!

Explore the Story

25 February 2019

Ale teraz novinky, na ktoré ste všetci čakali ...TEAMSPEAK5 je konečne tu!
Naša etapa 1 (len na pozvánky) Beta test sa pripravuje registujte sa !

Explore the Story

Tipy, Triky

31 January 2019

[NÁVOD] Merritovo Tankové Chilli (5.diel ) | WarThunder ako hrať proti M4A3E2 Sherman

Explore the Story

14 December 2018

Epic Games sa vrhli do nového podnikania, ktoré obnáša predaj digitálnych hier. A aby nás do svojho obchodu nalákali, spustili tiež akciu na hru zadarmo.

Explore the Story

01 December 2018

[NÁVOD] Merritovo Tankové Chilli (4.diel ) | WarThunder Video Návod si vysvetľujeme Munícia vs Pancier

Explore the Story

Aktualizácie

09 March 2019

Super Mystère je posledním letounem francouzské rodiny proudových stíhaček Mystère a zároveň prvním, který dosáhl nadzvukové rychlosti ve vodorovném letu. V aktualizaci 1.87 “Locked on!” se mohou francouzští piloti těšit na přístup na 6. úroveň letectva prostřednictvím dlouho očekávaného Super Mystère B.2!

Explore the Story

09 March 2019

Typ 1936A (Mob) je vylepšenou verzí torpédoborce základního typu 1936, který mnozí hráči dobře znají. Tato vylepšená verze typu 1936 se silnější výzbrojí bude na své kapitány čekat v aktualizaci War Thunderu 1.87!

Explore the Story

09 March 2019

HMNZS Leander je vedoucí lodí britské třídy lehkých křižníků Leander, které sloužily během 2. sv. války zejména pod vlajkou Nového Zélandu. V aktualizaci 1.87 se mohou kapitáni a fanoušci britských válečných plavidel těšit na Leander, který v další velké aktualizaci War Thunderu dorazí do stromu královského námořnictva!

Explore the Story

Iné hry

06 February 2019

Crossout sa dočkal zaujímavých grafických vylepšení. Hra tak vyzerá krajšie.

Gaigin čochvíľa oslávi 2 roky od spustenia Free-2-Play hry Crossout. V nej si vybudujete prakticky od základov vlastné bojové auto a vydávate sa s ním do neľútostných bojov. Avšak, po novom aj s krajšou a vylepšenou grafikou.

Explore the Story

23 January 2019

Je čas na oslavu deviateho výročia! Zatiaľ čo budeme mať ďalšie podrobnosti neskôr o úplne novej epizóde, ktorú môžete zažiť a úplne nová loď, ktorú môžete získať, vieme, že chcete získať podrobnosti o tom, ako sa s touto stranou môžete zapojiť.

Explore the Story

17 January 2019

Ring of Elysium už otevřelo novou sezónu s novou mapou se sopkou

Explore the Story

Updaty

16 October 2018
  • Opravena chyba při shozu poslední pumy, kdy mohl zaměřovač změnit pozici.
  • Opravena chyba, která mohla způsobovat generování zvuku z vrtulníku i když mu neběžely motory. (zdroj).
  • Opravena chyba, která způsobovala nekorektní přepnutí pohledu kamery u vrtulníku Mi-24A po zobrazení zprávy "Střelec: cíl v mrtvém úhlu".
  • Explore the Story

    26 September 2018

    Do "Nose art" skupiny boli pridané nové obtisky s obrázkami "oči".

    Explore the Story

    HW, SW, IT

    06 March 2019

    Nové Motto  "More bugs more Intel like" ?

    Intel CPU májú další MEGA Prúser - Nová díra "SPOILER" v CPU Intel překonává Specter a Meltdown, a není softwarově řešitelná !

    Explore the Story

    14 December 2018

    Opäť sme sa dočkali zaujímavých noviniek a vylepšení, ktoré určite nielen užívateľ Radeon GPU ocení. AMD zapracovalo v niekoľkých oblastiach a prináša výrazne vylepšený "Overlay", teda prekrytie rozhraním, kedy počas hrania, streamovanie a pod. Máte prístup k priamemu ovládanie viacerých prvkov, vrátane výkonu grafiky (Wattman), je možné sledovať výkon a rad ďalších vecí.

    Explore the Story

    19 October 2018

    Zla sprava hlavne pre majitelov Intel CPU, Nové záplaty na Meltdown a Spectre znížia výkon hlavne (Intel CPU) až o 20-30% !

    Explore the Story

    SME -CSM- Cimrmani, Team KTORÝ HRÁ FÉR.

    viac info

    -CSM- Finančná zbierka

    Na podporu a fungovanie -CSM-
    viac info klik sem: https://bit.ly/2N8XUyiz

    Klikny na PayPal a zadaj sumu,
    Za -CSM- Ti Ďakujeme.





    Viac info

    -CSM- TeamSpeak 3

    IP adresa1: ts.csm-clan.cz

    IP adresa2: ts.csmclan.eu

    TS3index.com

     

    Viac info

    -CSM- Informácia o nás

    Info o -CSM- klane kto je kto, historie vzniku klanu a ACS aliance

    erb kridla

    Viac info