Novinky Aktualizácie

Posledné správy + aktualizácie

Aktualizace War Thunderu 1.85 s podtitulem “Supersonic” přináší do hry úplně nový typ výzbroje: střely vzduch-vzduch. První verze těchto střel včetně americké AIM-9B Sidewinder, sovětské P-3C, a britské Firestreak budou dostupné u konkrétních letadel. Některé vrtulníky ve hře také dostanou střely vzduch-vzduch, ale modernější. Ptáte se, proč dostanou vrtulníky lepší střely?

 

Pokusili jsme se to vysvětlit v devblogu “Budoucnost letectví ve War Thunderu: nadzvukové proudové stroje a střely vzduch-vzduch.”

Všechny střely vzduch-vzduch přidané v aktualizaci 1.85 budou mít infračervené navádění - střela se ke svému cíli řídí pomocí neustálých korekcí pro co nejkratší trajektorii potřebnou pro zasažení cíle. Protože hlavice prvních řízených střel reagují pouze na teplo horkých plynů generovaných leteckými motory, je zaměření cíle efektivní jen ze zadní polosféry cíle a mnohem méně efektivní z jiných úhlů. První střely vzduch-vzduch tak byly relativně spolehlivé jen proti strojům s proudovými, turbohřídelovými a silnými pístovými motory. Mnoho letadel z období 2. sv. války je tak na větší vzdálenosti pro tyto řízené střely neviditelné. Novější střely se pak dokáží zaměřit i na teplo vyzařované z trupu letadla a dají se tak použít i pro zaměření zepředu. Vzhledem k různým typům světelného vyzařovaní v infračerveném spektru mohou střely v závislosti na konstrukci reagovat i na slunce, tepelné pasti a aktivni opto-elektronické rušení.

image

Zajímavost: střely vzduch-vzduch se často zaměřovaly na slunce, protože to pro ně v tu chvíli byl nejsilnější zdroj tepla v dosahu. Tato "slabina" infračerveně naváděných střel je implementována i do hry.

Sledovač cíle je na některých střelách orientován striktně v ose střely a ta tak mohla být vypálena jen v případě, že pilot držel cíl v zaměřovači. U jiných letadel funguje sledovač samostatněji a letoun nesoucí takovou střelu může provádět manévry v určitém rozsahu vektorů vzhledem ke sledovanému cíli. Díky tomu je možné před vystřelením střely provést předsazení a vylepšit tak výchozí podmínky pro úspěšné sledování a zasažení cíle. Tyto nuance jsme implementovali do hry skrze různé hodnoty zaměřovací vzdálenosti u jednotlivých typů střel.

Když přijde na míření, zaměření a udržení cíle, je nutné myslet na to, že každá střela vyžaduje před vypálením tzv. "zahřátí" elektroniky a spuštění gyroskopických senzorů. Řízená střela zůstane v režimu vyhledávání cíle jen po omezenou dobu, po jejíž uplynutí se vypne. Postup pro použití střel vzduch-vzduch tedy vypadá nějak takto: dostat se do útočné pozice, aktivovat řízenou střelu a vyčkat na její aktivaci. Pak přichází omezené časové okno na zaměření nepřítele a vypálení střely než se stihne deaktivovat - v takovém případě je nutné celý proces zopakovat. V nastavení ovládání lze nastavit různá tlačítka pro aktivaci řízené střely a její vystřelení. Zaměřovací vzdálenost v ideálních podmínkách (cílem je proudový letoun se zapnutým WEP, tedy silně "rozsvícený" cíl, pohybující se po přímce a k zaměření dojde ze zadní polosféry ve vztahu k dopřednému pohybu cíle) činí přibližně 4 km a vzdálenost na spolehlivé zaměření pak 2,5 km.

image

Střely vzduch-vzduch jsou vybavené roznětkou, která se aktivuje blízkostí k letadlu, nebo zemi. Poté, co se střela přiblíží k cíli exploduje a vytvoří tak usměrněný, nebo neusměrněný proud šrapnelů, které zasáhnou cíl. Střela, která se k cíli nepřiblíží se za určitý čas sama zničí.

Už tedy víme jak zaměřit a zasáhnout cíl, ale jak se takovému útoku vyhnout? Zaprvé lze použít manévry. První střely nedokázaly udržet zaměření manévrujícího cíle, protože nebyly konstruovány na větší přetížení, které následování uhýbajícího cíle vyžadovalo, další generace střel už takovými problémy tolik netrpěla. Imitace vizuální detekce přilétající střely ve hře funguje tak, že jakmile se přiblíží, rozezní se poplach - i ve strojích, které podobné poplašné systémy neměly. Jak brzy se alarm rozezní, to záleží na schopnostech osádky. Pasivní obrana, tedy schopnost pilota vyhnout se protiletadlovým střelám se začala cvičit okamžitě poté, co se tyto zbraně dostaly do výzbroje a pilotům War Thunderu se tyto schopnosti budou také hodit. První střely byly konstrukčně omezené co se týče přetížení a průměrná proudová stíhačka by je tak měla být schopna setřást, pokud tedy zareaguje zavčas. Pokud se rozezní varování před střelou, začněte provádět úhybné manévry ihned! Střela nemůže provádět ostré zatáčky a dostanete se jí tak z dohledu.

image

Vaší druhou možností je pokusit se přelstít zaměřovací systém střely. V aktualizaci 1.85 "Supersonic" budou některé vrtulníky vybavené klamnými cíli, které generují falešné tepelné stopy. Tyto "tepelné pasti" mohou přitáhnout "pozornost" střely a odvést ji tak od jejího skutečného cíle. Vrtulníky také dostanou rušící systémy generující opto-elektronické rušení a také kryty výfuků. Tato protiopatření mohou prodloužit zaměřování cíle v infračerveném spektru. Jako poslední možnost ještě lze stáhnout přípusť motorů, což může některé střely ošálit.

Jak klamné cíle, tak i IR rušící systémy jsme implementovali do hry co nejrealističtěji to šlo. Klamné cíle generují tepelnou stopu připomínající teplo z motoru. Pokud se jeden z nich dostane do zorného pole řízené střely, ta zamíří do bodu nacházejícího se mezi dvěma "cíli". Infračervené protiopatření (IRCM) generuje velké množství chaotických infračervených signálů, viditelných z určitých úhlů od cíle - střela přilétající z těchto úhlů může mít problémy svůj reálný cíl zasáhnout. IRCM funguje s plnou efektivitou jen proti střelám se zaměřovacími systémy nevybavenými pro proniknutí takového rušení.

image

Střely vzduch-vzduch představují důležitý milník v historii leteckého boje. Pokusili jsme se udělat vše pro to, aby tato výzbroj dobře zapadla do leteckých i kombinovaných bitev War Thunderu. Doufáme, že se vám budou líbit stejně, jako nám.

Tým War Thunder

ZDROJ: www.WarThunder.com


0
0
0
s2sdefault

You have no rights to post comments / Nemáte žiadne práva na uverejňovanie komentárov

eSport

28 May 2019

Hráči War Thunderu!

Před měsícem jsme vyhlásili Finále War Thunder ligy. Dnes představíme turnajové hodnocení nutné k účasti v těchto turnajích.

Pro účast v grandfinále a finálových turnajích Zlaté divize ligy musí hráči získat následující turnajové ohodnocení v žebříčku:

Explore the Story

31 March 2019

Hráči War Thunderu! Nedávno jsme publikovali devblog o ligovém turnajovém systému - počínaje dneškem si můžete zaregistrovat svůj tým do Ligy!

První sezóna Ligy začíná 26.3.2019 a potrvá 12 týdnů.

Explore the Story

21 March 2019

Cimrmani - Účasť v týchto turnajoch sa vám ráta do sútaže o finančné ceny ! zoznam sútaží: KLIK SEM

Zoznam eSPORT WarThunder Víkendové turnaje vyberte si turnaj na ktorom sa chcete zúčastniť, skontrolujte či máte požadovanú techniku a prihláste sa tam !

Explore the Story

Novinky

12 July 2019

14.7 se připomíná Den dobytí Bastily, kdy francouzští revolucionáři zaútočili na tuto pevnost - jednalo se o velký zvrat ve francouzské revoluci v roce 1789. Tento inspirativní moment francouzské historie ztělesňuje duch Liberté, égalité, fraternité ("svoboda, rovnost, bratrství"), který dodnes zemi galského kohouta definuje.

Explore the Story

10 July 2019

Od 11.7 do 27.7.2019 - dvojitý bonus za aktivitu pro svazové hráče!

 

Explore the Story

26 June 2019

Zatímco teploty venku razantně rostou, ceny ve War Thunderu naopak padají. Začínáme ve velkém, a to velkými slevami! Doplňte svůj hangár o nové stroje a připravte se tak na léto!

Explore the Story

Tipy, Triky

31 January 2019

[NÁVOD] Merritovo Tankové Chilli (5.diel ) | WarThunder ako hrať proti M4A3E2 Sherman

Explore the Story

14 December 2018

Epic Games sa vrhli do nového podnikania, ktoré obnáša predaj digitálnych hier. A aby nás do svojho obchodu nalákali, spustili tiež akciu na hru zadarmo.

Explore the Story

01 December 2018

[NÁVOD] Merritovo Tankové Chilli (4.diel ) | WarThunder Video Návod si vysvetľujeme Munícia vs Pancier

Explore the Story

Aktualizácie

28 May 2019

Typ 16 MCV je moderní japonský kolový stíhač tanků vyvinutý počátkem tisíciletí pro možnost rychlého nasazení v případě potřeby. Toto vozidlo zamíří v aktualizaci 1.89 i do War Thunderu a japonští tankisté se již mohou začít těšit na tento vysoce pokročilý válečný stroj!

Ve zkratce: Moderní japonský stíhač tanků nabízející vynikající mobilitu a palebnou sílu postavenou na lehce obrněném kolovém šasi.

Explore the Story

28 May 2019

Motorový torpédový člun typ T1 je klasickým zástupcem komáří flotily, jehož ofenzivní i defenzivní vlastnosti jsou takové, jaké byste od plavidla této třídy čekali.

Explore the Story

25 May 2019

Douglas A2D-1 Skyshark byl vytvořen jako součást myšlenky nahrazení pístového letounu AD-1 Skyraider za modernější turbovrtulový stroj.

Explore the Story

Iné hry

06 February 2019

Crossout sa dočkal zaujímavých grafických vylepšení. Hra tak vyzerá krajšie.

Gaigin čochvíľa oslávi 2 roky od spustenia Free-2-Play hry Crossout. V nej si vybudujete prakticky od základov vlastné bojové auto a vydávate sa s ním do neľútostných bojov. Avšak, po novom aj s krajšou a vylepšenou grafikou.

Explore the Story

23 January 2019

Je čas na oslavu deviateho výročia! Zatiaľ čo budeme mať ďalšie podrobnosti neskôr o úplne novej epizóde, ktorú môžete zažiť a úplne nová loď, ktorú môžete získať, vieme, že chcete získať podrobnosti o tom, ako sa s touto stranou môžete zapojiť.

Explore the Story

17 January 2019

Ring of Elysium už otevřelo novou sezónu s novou mapou se sopkou

Explore the Story

Updaty

16 October 2018
  • Opravena chyba při shozu poslední pumy, kdy mohl zaměřovač změnit pozici.
  • Opravena chyba, která mohla způsobovat generování zvuku z vrtulníku i když mu neběžely motory. (zdroj).
  • Opravena chyba, která způsobovala nekorektní přepnutí pohledu kamery u vrtulníku Mi-24A po zobrazení zprávy "Střelec: cíl v mrtvém úhlu".
  • Explore the Story

    26 September 2018

    Do "Nose art" skupiny boli pridané nové obtisky s obrázkami "oči".

    Explore the Story

    HW, SW, IT

    30 May 2019

    Po dlhej medzere po vydaní PCI Express 3.0 v roku 2010 skupina PCI Special Interest Group (PCI-SIG) pripravila plán na urýchlenie vývoja a vydania následných štandardov PCIe. V nadväznosti na tento plán, koncom roka 2017 skupina vydala PCIe 4.0, ktorý zdvojnásobil šírku pásma PCIe 3.0. Teraz menej ako dva roky po PCIe 4.0 - a prvý hardvér pre tento štandard práve pristáva - skupina je opäť s vydaním špecifikácie PCIe 5.0, ktorá opäť zdvojnásobuje šírku pásma dostupnú prostredníctvom linky PCI Express.

    Explore the Story

    16 May 2019

    Holandskí špecialisti zverejnili objav nové bezpečnostné slabiny procesorov Intel. Postihuje približne 75% systémov s procesormi tejto značky ... vrátane tých najnovších posledných generácii !

    Explore the Story

    06 March 2019

    Nové Motto  "More bugs more Intel like" ?

    Intel CPU májú další MEGA Prúser - Nová díra "SPOILER" v CPU Intel překonává Specter a Meltdown, a není softwarově řešitelná !

    Explore the Story

    SME -CSM- Cimrmani, Team KTORÝ HRÁ FÉR.

    viac info

    -CSM- Finančná zbierka

    Na podporu a fungovanie -CSM-
    viac info klik sem: https://bit.ly/2N8XUyiz

    Klikny na PayPal a zadaj sumu,
    Za -CSM- Ti Ďakujeme.





    Viac info

    -CSM- TeamSpeak 3

    IP adresa1: ts.csm-clan.cz

    IP adresa2: ts.csmclan.eu

    TS3index.com

     

    Viac info

    -CSM- Informácia o nás

    Info o -CSM- klane kto je kto, historie vzniku klanu a ACS aliance

    erb kridla

    Viac info