[Q&A] War Thunder Odpovědi od vývojářů

Bojová vozidla
Otázka: Bude dálkoměr (laserový) fungovat i na vzdušné cíle, NEBO alespoň vrtulníky?
Odpověď: Po montáži této modifikace funguje laserový dálkoměr i na letící cíle: letadla i vrtulníky.
Otázka: Existují plány na vozidla jako “Objekt 781”, “Objekt 782”, “Objekt 787”?
Odpověď: Na definitivní odpověď je moc brzy, nicméně se dá obecně konstatovat, že vozidla, která mají protitankovou, nebo protiletadlovou výzbroj mají šanci objevit se ve hře.
Otázka: Máte nějaké plány ohledně vypnutí varování před dělostřeleckou baráží v RB? Zvýšilo by to realističnost tohoto módu.
Odpověď: Ne, nic takového neplánujeme.
Otázka: Bylo by možné implementovat indikátor opravy moduly s vlastním označením a časem? Například, pokud bude kompletní oprava trvat 60 sekund, ukázaly by se další ikony, že například oprava motoru bude hotová za 10 sekund, oprava hlavně za 20 sekund atd. Když už ne vlastní ikona v rozhraní, tak aspoň nějaké místo, kde by tyto informace byly viditelné?
Odpověď: Nad tímto návrhem se zamyslíme.
Otázka: Plánujete přepočítat výkon všech tanků v závislosti na použité převodovce a dodatečných modulech, které snižují výkon motoru? Například Leopard 2 používá hydrodynamickou převodovku, která snižuje celkový výkon motoru o 250-300 koní (nehledě na výkonové ztráty způsobené generátorem, hydraulikou atd.), zatímco třeba u T-64 tyto výkonové ztráty nepřekračují hodnotu 50-60 koní. Tyto tanky by tak za určitých podmínek měly být schopné poslat na pohonné ústrojí srovnatelný výkon.
Odpověď: Nad tímto jsme nepřemýšleli a momentálně to neplánujeme.
Otázka: Je možné plošně nahradit výchozí zaměřovač u všech tanků místo nutnosti dělat to jednotlivě pro každý tank zvlášť? To zabere hrozně moc času.
Odpověď: Vzhledem k tomu, že každý tank může mít několik zaměřovačů, většinou s unikátními parametry pro daný stroj, neplánujeme změnit stávající algoritmus.
Otázka: Vrtulníky prokázaly svou vysokou efektivitu vůči bojovým vozidlům. Plánujete v blízké budoucnosti efektivnější metody na boj s nimi?
Odpověď: Ano, takové plány máme a už pracujeme na některých vozidlech a herních systémech. Kromě toho mají nyní PTŘS nosiče (vozidla s PTŘS) dobrou šanci pro boj s vrtulníky.
Otázka: V aktualizaci 1.85 dorazí italská bojová vozidla. Existuje šance, že se objeví prémiové samohybné dělo "Elefant"? 653. pluk bojují v Itálii jimi byl vybaven a toto vozidlo by skvěle zapadlo do italského tech. stromu.
Odpověď: Samohybné dělo "Elefant" bylo v Itálii jako součást německého 653. pluku těžkých stíhačů tanků. Ti neměli nic do činění s italskými obrněnými silami. Neplánujeme přidat "Elefant" do italského tech. stromu.
Námořnictvo
Otázka:Jsou už implementována samořízená torpéda? Pokud ne, jak to bude v budoucnu vypadat?
Odpověď: Ano, jejich mechaniku jste mohli vidět v letošním aprílovém eventu. Tuto zbraň lze provozovat prakticky na jakékoliv platformě. V tuto chvíli ale neplánujeme implementaci do hry, protože je obtížné je "obehrát" - zejména u starších plavidel. Možná v budoucnu přijdeme s řešením, díky kterému se do hry tyto zbraně dostanou.
Otázka: Budou ve hře různé dekorace tématicky spjaté s loděmi: avataři, tituly, čísla/emblémy?
Odpověď:Ano, budou. Něco už ve hře je, ale není toho mnoho.
Otázka: Plánujete v námořních bitvách mód typu "Dlouhý střet" - tedy velké mapy, dlouhé herní seance a náhodné úkoly pro různé typy plavidel a letadel?
Odpověď: Na konkrétní informace je příliš brzy. Máme nějaký plán vývoje a ze začátku se snažíme o co největší diverzifikaci stávajících herních módů v co nejkratším čase potřebném na implementaci. U námořnictva nicméně toto nevylučujeme - objeví se něco podobného, jako mód "Dlouhý střet".
Ostatní
Otázka: Můžete prosím zviditelnit BR jednotlivých hráčů hrajících ve skupině?
Odpověď: Tuto možnost zvažujeme.
Otázka: Existují plány do blízké budoucnosti na vylepšení VR módu? Některé věci znepříjemňují život, například absence kurzoru při pohledu na mapu.
Odpověď: Běžně opravujeme chyby spjaté s VR módem, tak jako s ostatními subsystémy hry.
Otázka: Budou na War Thunder wiki detailnější články věnované běžným, základním herním mechanikám, jako odměnám za bitvu atd.? Dříve se daly najít konkrétní vzorce a čísla a nyní je obtížné získat konkrétní informace. Proto se mnoho hráčů na tyto věci ptá stále dokola.
Odpověď: Ano. Minimálně informace o vozidlech na wiki budou ve srovnání s těmi ve hře informativnější. To se ale bohužel nemůže stát přes noc. Na rozšíření obsahu na War Thunder wiki neustále pracujeme.
Tým War Thunder
ZDROJ: www.WarThunder.com
Hráči War Thunderu!
Před měsícem jsme vyhlásili Finále War Thunder ligy. Dnes představíme turnajové hodnocení nutné k účasti v těchto turnajích.
Pro účast v grandfinále a finálových turnajích Zlaté divize ligy musí hráči získat následující turnajové ohodnocení v žebříčku:
Hráči War Thunderu! Nedávno jsme publikovali devblog o ligovém turnajovém systému - počínaje dneškem si můžete zaregistrovat svůj tým do Ligy!
První sezóna Ligy začíná 26.3.2019 a potrvá 12 týdnů.
Cimrmani - Účasť v týchto turnajoch sa vám ráta do sútaže o finančné ceny ! zoznam sútaží: KLIK SEM
Zoznam eSPORT WarThunder Víkendové turnaje vyberte si turnaj na ktorom sa chcete zúčastniť, skontrolujte či máte požadovanú techniku a prihláste sa tam !
Nová, finská větev švédského tech. stromu - letadla i bojová vozidla, včetně Leopardu 2A6! Více než 50 nových a aktualizovaných strojů, namátkou s dlouho očekávaným americkým vozidlem M1A2 SEP s modifikací TUSK, protiletadlovým vozidlem s TOR-M1 a ikonickou japonskou bitevní lodí Fusó! Kromě toho dvě nová mapy: "Arktida" a "Skalnatý kaňon" a jako vždy dlouhý seznam oprav chyb a menších změn! Připravte se na aktualizaci "Fire and Ice"!
Nový herní národ s leteckým stromem v podobě Izraele, průzkumné letouny pro námořní bitvy, vliv větru na herní prostředí, nové mapy, spousta nových strojů a dlouhý seznam oprav chyb - to vše na vás čeká ve velké aktualizaci "Winged Lions"!
Do hry dorazila nová řada jihoafrických bojových vozidel, první proudové letadlo s variabilní geometrií křídel a více než třicítka nové bojové techniky! Nová mapa, taktické střely vzduch-země a HUD pro piloty spolu s novými grafickými efekty, novými zvuky střelby pro letadla a mnoho dalšího!
[NÁVOD] Merritovo Tankové Chilli (5.diel ) | WarThunder ako hrať proti M4A3E2 Sherman
Epic Games sa vrhli do nového podnikania, ktoré obnáša predaj digitálnych hier. A aby nás do svojho obchodu nalákali, spustili tiež akciu na hru zadarmo.
[NÁVOD] Merritovo Tankové Chilli (4.diel ) | WarThunder Video Návod si vysvetľujeme Munícia vs Pancier
Rok 2023 zakončíme stylově s úžasnou velkou aktualizací Air Superiority. Několik států dostalo špičkové stíhačky, mezi něž patří F-15, Su-27 a J-11, Mirage 4000 a JAS39. Zavedli jsme VIII. úroveň pro bojová vozidla a následně i nové tanky: M1A2 SEP2, Leopard 2A7V, T-90M, VT-4A1, Strv 122B+ a Challenger 3 (TD)! Spojené státy dostanou skvělou loď USS Roanoke a několik dalších lodí za jiné národy, zatímco je tu pro letadla mapa Sopečné údolí, zasazená do krásné krajiny ruského poloostrova. Byla také přidána možnost používat univerzální zálohy během bitvy a výukové mise pro používání leteckých střel a přepracovali jsme grafiku všech typů ohně pro vozidla a hořící budovy, aby vypadaly obecně lépe.
Crossout sa dočkal zaujímavých grafických vylepšení. Hra tak vyzerá krajšie.
Gaigin čochvíľa oslávi 2 roky od spustenia Free-2-Play hry Crossout. V nej si vybudujete prakticky od základov vlastné bojové auto a vydávate sa s ním do neľútostných bojov. Avšak, po novom aj s krajšou a vylepšenou grafikou.
Je čas na oslavu deviateho výročia! Zatiaľ čo budeme mať ďalšie podrobnosti neskôr o úplne novej epizóde, ktorú môžete zažiť a úplne nová loď, ktorú môžete získať, vieme, že chcete získať podrobnosti o tom, ako sa s touto stranou môžete zapojiť.
Ring of Elysium už otevřelo novou sezónu s novou mapou se sopkou
Do "Nose art" skupiny boli pridané nové obtisky s obrázkami "oči".
Po dlhej medzere po vydaní PCI Express 3.0 v roku 2010 skupina PCI Special Interest Group (PCI-SIG) pripravila plán na urýchlenie vývoja a vydania následných štandardov PCIe. V nadväznosti na tento plán, koncom roka 2017 skupina vydala PCIe 4.0, ktorý zdvojnásobil šírku pásma PCIe 3.0. Teraz menej ako dva roky po PCIe 4.0 - a prvý hardvér pre tento štandard práve pristáva - skupina je opäť s vydaním špecifikácie PCIe 5.0, ktorá opäť zdvojnásobuje šírku pásma dostupnú prostredníctvom linky PCI Express.
Holandskí špecialisti zverejnili objav nové bezpečnostné slabiny procesorov Intel. Postihuje približne 75% systémov s procesormi tejto značky ... vrátane tých najnovších posledných generácii !
Nové Motto "More bugs more Intel like" ?
Intel CPU májú další MEGA Prúser - Nová díra "SPOILER" v CPU Intel překonává Specter a Meltdown, a není softwarově řešitelná !
Na podporu a fungovanie -CSM-
viac info klik sem: https://bit.ly/2N8XUyiz
Klikny na PayPal a zadaj sumu,
Za -CSM- Ti Ďakujeme.