Novinky Aktualizácie

Posledné správy + aktualizácie

Bojová vozidla

Otázka: Bude dálkoměr (laserový) fungovat i na vzdušné cíle, NEBO alespoň vrtulníky?

Odpověď: Po montáži této modifikace funguje laserový dálkoměr i na letící cíle: letadla i vrtulníky.

Otázka: Existují plány na vozidla jako “Objekt 781”, “Objekt 782”, “Objekt 787”?

Odpověď: Na definitivní odpověď je moc brzy, nicméně se dá obecně konstatovat, že vozidla, která mají protitankovou, nebo protiletadlovou výzbroj mají šanci objevit se ve hře.

Otázka: Máte nějaké plány ohledně vypnutí varování před dělostřeleckou baráží v RB? Zvýšilo by to realističnost tohoto módu.

Odpověď: Ne, nic takového neplánujeme.

Otázka: Bylo by možné implementovat indikátor opravy moduly s vlastním označením a časem? Například, pokud bude kompletní oprava trvat 60 sekund, ukázaly by se další ikony, že například oprava motoru bude hotová za 10 sekund, oprava hlavně za 20 sekund atd. Když už ne vlastní ikona v rozhraní, tak aspoň nějaké místo, kde by tyto informace byly viditelné?

Odpověď: Nad tímto návrhem se zamyslíme.

Otázka: Plánujete přepočítat výkon všech tanků v závislosti na použité převodovce a dodatečných modulech, které snižují výkon motoru? Například Leopard 2 používá hydrodynamickou převodovku, která snižuje celkový výkon motoru o 250-300 koní (nehledě na výkonové ztráty způsobené generátorem, hydraulikou atd.), zatímco třeba u T-64 tyto výkonové ztráty nepřekračují hodnotu 50-60 koní. Tyto tanky by tak za určitých podmínek měly být schopné poslat na pohonné ústrojí srovnatelný výkon.

Odpověď: Nad tímto jsme nepřemýšleli a momentálně to neplánujeme.

Otázka: Je možné plošně nahradit výchozí zaměřovač u všech tanků místo nutnosti dělat to jednotlivě pro každý tank zvlášť? To zabere hrozně moc času.

Odpověď: Vzhledem k tomu, že každý tank může mít několik zaměřovačů, většinou s unikátními parametry pro daný stroj, neplánujeme změnit stávající algoritmus.

Otázka: Vrtulníky prokázaly svou vysokou efektivitu vůči bojovým vozidlům. Plánujete v blízké budoucnosti efektivnější metody na boj s nimi?

Odpověď: Ano, takové plány máme a už pracujeme na některých vozidlech a herních systémech. Kromě toho mají nyní PTŘS nosiče (vozidla s PTŘS) dobrou šanci pro boj s vrtulníky.

Otázka: V aktualizaci 1.85 dorazí italská bojová vozidla. Existuje šance, že se objeví prémiové samohybné dělo "Elefant"? 653. pluk bojují v Itálii jimi byl vybaven a toto vozidlo by skvěle zapadlo do italského tech. stromu.

Odpověď: Samohybné dělo "Elefant" bylo v Itálii jako součást německého 653. pluku těžkých stíhačů tanků. Ti neměli nic do činění s italskými obrněnými silami. Neplánujeme přidat "Elefant" do italského tech. stromu.

Námořnictvo

Otázka:Jsou už implementována samořízená torpéda? Pokud ne, jak to bude v budoucnu vypadat?

Odpověď: Ano, jejich mechaniku jste mohli vidět v letošním aprílovém eventu. Tuto zbraň lze provozovat prakticky na jakékoliv platformě. V tuto chvíli ale neplánujeme implementaci do hry, protože je obtížné je "obehrát" - zejména u starších plavidel. Možná v budoucnu přijdeme s řešením, díky kterému se do hry tyto zbraně dostanou.

Otázka: Budou ve hře různé dekorace tématicky spjaté s loděmi: avataři, tituly, čísla/emblémy?

Odpověď:Ano, budou. Něco už ve hře je, ale není toho mnoho.

Otázka: Plánujete v námořních bitvách mód typu "Dlouhý střet" - tedy velké mapy, dlouhé herní seance a náhodné úkoly pro různé typy plavidel a letadel?

Odpověď: Na konkrétní informace je příliš brzy. Máme nějaký plán vývoje a ze začátku se snažíme o co největší diverzifikaci stávajících herních módů v co nejkratším čase potřebném na implementaci. U námořnictva nicméně toto nevylučujeme - objeví se něco podobného, jako mód "Dlouhý střet".

Ostatní

Otázka: Můžete prosím zviditelnit BR jednotlivých hráčů hrajících ve skupině?

Odpověď: Tuto možnost zvažujeme.

Otázka: Existují plány do blízké budoucnosti na vylepšení VR módu? Některé věci znepříjemňují život, například absence kurzoru při pohledu na mapu.

Odpověď: Běžně opravujeme chyby spjaté s VR módem, tak jako s ostatními subsystémy hry.

Otázka: Budou na War Thunder wiki detailnější články věnované běžným, základním herním mechanikám, jako odměnám za bitvu atd.? Dříve se daly najít konkrétní vzorce a čísla a nyní je obtížné získat konkrétní informace. Proto se mnoho hráčů na tyto věci ptá stále dokola.

Odpověď: Ano. Minimálně informace o vozidlech na wiki budou ve srovnání s těmi ve hře informativnější. To se ale bohužel nemůže stát přes noc. Na rozšíření obsahu na War Thunder wiki neustále pracujeme.

Tým War Thunder

ZDROJ: www.WarThunder.com


You have no rights to post comments / Nemáte žiadne práva na uverejňovanie komentárov

eSport

28 May 2019

Hráči War Thunderu!

Před měsícem jsme vyhlásili Finále War Thunder ligy. Dnes představíme turnajové hodnocení nutné k účasti v těchto turnajích.

Pro účast v grandfinále a finálových turnajích Zlaté divize ligy musí hráči získat následující turnajové ohodnocení v žebříčku:

Explore the Story

31 March 2019

Hráči War Thunderu! Nedávno jsme publikovali devblog o ligovém turnajovém systému - počínaje dneškem si můžete zaregistrovat svůj tým do Ligy!

První sezóna Ligy začíná 26.3.2019 a potrvá 12 týdnů.

Explore the Story

21 March 2019

Cimrmani - Účasť v týchto turnajoch sa vám ráta do sútaže o finančné ceny ! zoznam sútaží: KLIK SEM

Zoznam eSPORT WarThunder Víkendové turnaje vyberte si turnaj na ktorom sa chcete zúčastniť, skontrolujte či máte požadovanú techniku a prihláste sa tam !

Explore the Story

Novinky

19 October 2019

Hráči,

Máme pro vás další kolo otázek a odpovědí, s producentem War Thunderu Vjačeslavem Bulannikovem!

Explore the Story

18 October 2019

V nadcházejících změnách BR plánujeme zvýšit maximální hodnotu BR pro bojová vozidla na 10.3, na které se nově ocitnou ta technologicky nejpokročilejší vozidla.

Explore the Story

12 October 2019

Materiály z Operace "Loděnice" nyní lze nejen obchodovat na trhu, ale také jejich pomocí můžete vyhrát další ceny, nebo je vyměnit za Dluhopisy.

Explore the Story

Tipy, Triky

31 January 2019

[NÁVOD] Merritovo Tankové Chilli (5.diel ) | WarThunder ako hrať proti M4A3E2 Sherman

Explore the Story

14 December 2018

Epic Games sa vrhli do nového podnikania, ktoré obnáša predaj digitálnych hier. A aby nás do svojho obchodu nalákali, spustili tiež akciu na hru zadarmo.

Explore the Story

01 December 2018

[NÁVOD] Merritovo Tankové Chilli (4.diel ) | WarThunder Video Návod si vysvetľujeme Munícia vs Pancier

Explore the Story

Aktualizácie

22 October 2019

Vickers Mk.7 je britský hlavní bitevní tank, vyvinutý v průběhu 80. let jako potenciální náhrada za Challenger 1 a pro exportní účely. Navzdory tomu, že nebyl nikdy sériově vyráběn, mohou se hráči těšit na vysoce zajímavý Vickers Mk.7, který se ve War Thunderu objeví v aktualizaci 1.93!

Explore the Story

19 October 2019

Jeden z nejlepších moderních bitevních vrtulníků přichází do War Thunderu: slavný ruský Mi-28N Havoc!

Explore the Story

18 October 2019

Bréguet 693 je francouzský dvoumotorový bitevník, který vstoupil do služby u Armée de l'air těsně před vypuknutím 2. sv. války. Bréguet 693 přijde do War Thunderu jako součást připravované aktualizace 1.93 a umožní francouzským pilotům převzít kontrolu nad novým a velmi silným bitevníkem nízké úrovně!

Explore the Story

Iné hry

06 February 2019

Crossout sa dočkal zaujímavých grafických vylepšení. Hra tak vyzerá krajšie.

Gaigin čochvíľa oslávi 2 roky od spustenia Free-2-Play hry Crossout. V nej si vybudujete prakticky od základov vlastné bojové auto a vydávate sa s ním do neľútostných bojov. Avšak, po novom aj s krajšou a vylepšenou grafikou.

Explore the Story

23 January 2019

Je čas na oslavu deviateho výročia! Zatiaľ čo budeme mať ďalšie podrobnosti neskôr o úplne novej epizóde, ktorú môžete zažiť a úplne nová loď, ktorú môžete získať, vieme, že chcete získať podrobnosti o tom, ako sa s touto stranou môžete zapojiť.

Explore the Story

17 January 2019

Ring of Elysium už otevřelo novou sezónu s novou mapou se sopkou

Explore the Story

Updaty

16 October 2018
  • Opravena chyba při shozu poslední pumy, kdy mohl zaměřovač změnit pozici.
  • Opravena chyba, která mohla způsobovat generování zvuku z vrtulníku i když mu neběžely motory. (zdroj).
  • Opravena chyba, která způsobovala nekorektní přepnutí pohledu kamery u vrtulníku Mi-24A po zobrazení zprávy "Střelec: cíl v mrtvém úhlu".
  • Explore the Story

    26 September 2018

    Do "Nose art" skupiny boli pridané nové obtisky s obrázkami "oči".

    Explore the Story

    HW, SW, IT

    30 May 2019

    Po dlhej medzere po vydaní PCI Express 3.0 v roku 2010 skupina PCI Special Interest Group (PCI-SIG) pripravila plán na urýchlenie vývoja a vydania následných štandardov PCIe. V nadväznosti na tento plán, koncom roka 2017 skupina vydala PCIe 4.0, ktorý zdvojnásobil šírku pásma PCIe 3.0. Teraz menej ako dva roky po PCIe 4.0 - a prvý hardvér pre tento štandard práve pristáva - skupina je opäť s vydaním špecifikácie PCIe 5.0, ktorá opäť zdvojnásobuje šírku pásma dostupnú prostredníctvom linky PCI Express.

    Explore the Story

    16 May 2019

    Holandskí špecialisti zverejnili objav nové bezpečnostné slabiny procesorov Intel. Postihuje približne 75% systémov s procesormi tejto značky ... vrátane tých najnovších posledných generácii !

    Explore the Story

    06 March 2019

    Nové Motto  "More bugs more Intel like" ?

    Intel CPU májú další MEGA Prúser - Nová díra "SPOILER" v CPU Intel překonává Specter a Meltdown, a není softwarově řešitelná !

    Explore the Story

    SME -CSM- Cimrmani, Team KTORÝ HRÁ FÉR.

    viac info

    -CSM- Finančná zbierka

    Na podporu a fungovanie -CSM-
    viac info klik sem: https://bit.ly/2N8XUyiz

    Klikny na PayPal a zadaj sumu,
    Za -CSM- Ti Ďakujeme.





    Viac info

    -CSM- TeamSpeak 3

    IP adresa1: ts.csm-clan.cz

    IP adresa2: ts.csmclan.eu

    TS3index.com

     

    Viac info

    -CSM- Informácia o nás

    Info o -CSM- klane kto je kto, historie vzniku klanu a ACS aliance

    erb kridla

    Viac info