Novinky Aktualizácie

Posledné správy + aktualizácie

War THUNDER Predstavuje Aktualizáciu 1.81 “The Valkyries”

 

Wallpaper: 1280x1024 1920x1080 2560x1440

Vrtulníky

Bitevní vrtulníky s kompletním a detailním letovým modelem ve War Thunderu! Momentálně jsou pro vlastníky balíčků s jednou z prémiových helikoptér, které zpřístupňují uzavřenou betu, dostupné tyto vrtulníky.

USA

SSSR

Bojová vozidla

USA

  • M247
  • M1 IP
  • T54E1 (prémium)

Německo

SSSR

Velká Británie

Japonsko

  • ST-A1, ST-A2 (byl aktualizován model věže)

Francie

Letectvo

 

Zvuky

  • Byly přidány zvuky pro novou třídy bojových strojů - vrtulníků. Každý vrtulník má svou vlastní sadu zvuků, závisející na typu motoru a konfiguraci rotoru a jeho listů.
  • Byly přidány zvuky kanonů a kulometů na vrtulnících.
  • Byly přidány nové zvuky pro bojová vozidla.
  • Byly přidány nové zvuky děl pro bojová vozidla.
  • Byly kompletně přepracovány zvuky automatických pozemních zbraní na velké vzdálenosti. Nyní jsou zvuky, jejichž zdroj je daleko od hráče, realističtější.
  • Byly kompletně přepracovány zvuky automatických leteckých kanonů a kulometů na velké vzdálenosti. Nyní jsou zvuky, jejichž zdroj je daleko od hráče, realističtější.
  • Bojovým vozidlům byl přidán realistický zvuk automatických zbraní v závislosti na úhlu "pohledu".
  • Bojovým vozidlům byl u automatické výzbroje přidána ozvěna při střelbě na velké vzdálenosti.
  • Do interiéru bojových vozidel přibyly mechanické zvuky špatně zabezpečených předmětů.
  • Byly přidány nové zvuky kanonů lodí a člunů.
  • Byl zvýšen realismus zvuků všech leteckých motorů když je pozorovatel v bezprostřední blízkosti země, nebo vodní hladiny.
  • Proběhla optimalizace databáze zvuků. Byla vylepšena stabilita a kvalita zvuků ve hře.

 

Nové mapy a mise

  • Nová mapa pro bojová vozidla: “Americká poušť”.
  • Nová mapa pro letadla: “Vietnam”.
  • Nové letecké mise pro mód RB: “[Letecká bitva] Francie 1944", “[Letecká bitva] Moskva 1941”, “[Letecká bitva] Operace Iskra”, “[Letecká bitva] Hürtgen. Druhá bitva”

Aktualizace map a misí

  • Byly kompletně přepracovány cesty a mosty na těchto leteckých mapách: Montmédy, Tunisko, Hürtgen, Kursk. Nyní mosty korektně navazují na silnice, přibyla i další "předpolí". Mosty nyní lépe zapadají do krajiny.
  • V misích "Letecká nadvláda" nyní závisí velikost zóny pro zabrání na BR celé bitvy (před změnou byla velikost zóny neměnná - 7 km v průměru):
    • BR 1.0-2.0 — 7 000 m.
    • BR 2.3-3.0 — 9 000 m.
    • BR 3.3-5.7 — 11 000 m.
    • BR 6.0+ — 13 000 m.

 

Námořní mapy a mise

  • Nová mapa pro námořní bitvy "Středomořský přístav"
  • Nová mapa pro námořní bitvy "Záliv zelených hor"

Změny v modelech bojových vozidel, modelech poškození, charakteristikách a výzbroji

  • Byla implementována proměnná rychlost střelby.
  • Byla přepracována mechanika "pohledu velitele". Kamera je nyní svázaná s věží a jejím otáčení.
  • Byla přepracována mechanika skluzu na šikmých površích. Vozidla se silnějšími motory už nejsou schopna překonávat moc příkré svahy.
  • ST-A1/ST-A2 - bylo upraveno pancéřování věže. Věž a mantlet děla je nyní rozdělen detailněji.
  • AMX-30 DCA, Chieftain Marksman, Swingfire, Matilda Mk.II - bylo upraveno pořadí použití munice.
  • Objekt 268 - byla opravena chyba, díky které šel poškodit závěr vlastního děla při střelbě z kulometu.
  • 120 mm DM23 (Rh-120) — byly opraveny hodnoty průrazu pancíře v úhlu 30 a 60 stupňů. Zdroj: Grigoryan VA, Beloborodko AN, Dorokhov NS, et al. (2006), Частные Вопросы Конечной Баллистики [Particular Questions of Finite Ballistics] // Odermatt, Wilhelm (1995), Die Hauptmunition der Kampfpanzer [The Ammunition of Main Battle Tanks], ETH-Bibliothek ETH Zürich (Swiss Library Archives) // MIL-T-21014D (1991) Military Specification, Tungsten Base Metal, High Density
  • Byly upraveny balistické ukazatele průrazné munice (37-152 mm). Pokles rychlosti ve vztahu ke vzdálenosti je nyní přesnější.
  • XM-803  - opravena chyba, která způsobovala možnost průrazu prstence věže kulometem.
  • Nb.Fz. - bylo aktualizováno rozvržení pancíře trupu. Ten má nyní více obrněných částí.
  • T95/T28 - vrchni i spodní pancéřové pláty nyní kryjí sponson a boky vozidla.
  • mKPz M47 - opravena chyba, která mohla vést k požáru vozidla po zásahu vršku motorového prostoru kulometem.

 

Změny v letových modelech, modelech poškození, charakteristikách a výzbroji

  • Byly aktualizovány grafické modely německých a sovětských pilotů.
  • A6M5 — byla přidána 250kg puma.
  • Bf 110 G-2 — byla upravena pozice zbraňových modifikací ve stromu.
  • Ju 88 A-1 / 4 — bylo přidáno separátní odhození pum hmotnosti 250-500 kg (zdroj).
  • Ki-32 — bylo opraveno množství nesené munice (zdroj).
  • F-84G-26-RE (Francie) — byl opraven vzlet (zdroj) Letoun se nyní objeví ve vzduchu, a ne na letišti.
  • Z.1007 bis série 3 — byly upraveny konfigurace závěsné výzbroje.
  • Bf 109 Z — byly opraveny informace o výzbroji v rentgenovém pohledu (zdroj).
  • Wellington (všechny verze) — byla opravena výzbroj a moduly v rentgenovém pohledu (zdroj).
  • F8F (všechny verze) — bylo přidáno pancéřování do přední části trupu.
  • F4U-7 — byl upraven úhel vodících lišt pro rakety.

 

Změny v letových modelech

  • LaGG-3 (všechny verze), I-301 — Byly upraveny aerodynamické charakteristiky křídla, trupu a ocasu, byly upraveny poláry. Byla opravena hmotnost různých částí letadla. Množství neseného paliva a výzbroje nyní správněji ovlivňuje pozici těžiště. Byly upraveny tlumiče přistávacího podvozku. Byla přepracován a přepočítán výkon pohonného ústrojí - poláry vrtule byly kompletně předělány.
  • Me 410 (všechny verze) — Byly upraveny hmotnosti různých částí letadla a pohonu. Byly vylepšeny práce na šasi a mechanizaci křídla. Byly upraveny aerodynamické charakteristiky křídla, trupu a ocasu, byly upraveny poláry. Byla vylepšena stabilita ve velkých rychlostech a strmém klesání (včetně vysunuté vzdušné brzdy). Byla vylepšena ovladatelnost myší ve Zjednodušeném módu.
  • Wyvern S.4 — Byl vylepšen model motoru. Zážeh i zhasnutí jsou nyní realističtější. Byla upravena práce ovladače konstantní rychlosti.
  • Ki-44-II (všechny verze) - opravena chyba, způsobující přehřátí motoru ve všech rychlostech při zavření chladiče. Byla snížena spotřeba paliva v módu WEP.
  • I-225 - letoun byl nakonfigurován dle datasheetu.

 

Změny v námořních modelech, modelech poškození, charakteristikách a výzbroji

  • Byl opraven rentgenový pohled a chyby v modelech poškození u mnoha plavidel: byly opraveny mezery mezi pancířem a krytím, byly přidány chybějící poklopy a pancéřové přepážky, dále v rentgenovém pohledu přibyly chybějící moduly (motory, palivové nádrže), u plavidel s vyšším výtlakem došlo k opravě externího pohledu z věží, byly opraveny informace o výzbroji v kartách strojů.
  • Byla opravena maximální rychlost v kartě stroje u LCS(L)(3) a KMS Emden.
  • Byla opravena tloušťka pancíře a jeho rozmístění u lehkého křižníku “Krasnyj Kavkaz”, torpédoborce “Fletcher” (DD-445) a také AF D1 a AF D3, MBK pr.186, Raumbot R-130 a R-301 (byly přidány pancéřové kryty věží).
  • 37mm kanon SK C/30 R-41 na Raumbot byl nahrazen 20mm autokanonem MG C30.
  • Projektu 1204 přibyla možnost vyzkoumat modul výmetnice BM-14-17.
  • Byla aktualizována mechanika zatopení:
    • Zatopení způsobené dírami v trupu pod čarou ponoru je nyní silnější: v závislosti na velikosti průrazu a rychlosti plavby se nyní shromažďuje voda v podpalubí aktivněji.
    • Moduly v zatopených úsecích (motory, zásoby munice, převodovka atd.) jsou nyní poškozovány, až do úplného zničení. Munice v zatopených úsecích již není dostupná. Opravou průrazů a odčerpáním vody dosáhnete možnosti opravit moduly, nebo použít dříve zatopenou munici.
    • Byly opraveny časy opravu průrazů a čerpání vody. Čas nutný pro odčerpání vody a opravy průrazů by u nevycvičené posádky a nevylepšených pumpách měl trvat v průměru pod jednu minutu; větší průrazy a odčerpání vody na torpédoborcích a křižnících ale může trvat déle.
  • Byla přidána možnost zaměřovací střelby jedinou hlavní zbraní. Musíte si v nastavení namapovat tlačítko na “aiming shot”. Poté po zmáčknutí daného tlačítka vystřelí jen jedna hlavní zbraň.

 

CDK

  • Přidána podpora pro vrtulníky, grafické modely nových strojů a také nová technologie map (indexované landclasses nám dovolují dostat do krajiny ještě více detailů).
  • Byla přidána podpora 3d Max 2019.
  • Byla opravena chyba s FX.
  • Byly přidány kompozity assetů (skupiny objektů;) (a také nové assety pro nové mapy).

 

Ekonomika a výzkum

  • Byla přidána druhá zimní kamufláž pro francouzská a japonska bojová vozidla.
  • Byla přidána pozdně-letní kamufláž pro sovětská bojová vozidla nejvyšších úrovní.
  • Byly přidány dva typy pouštních kamulfáží pro modernější německá vozidla.
  • Byla přidána kamufláž “CENZUB" pro AMX-30B2 a AMX-30B2 BRENUS.
  • Byla přidána městská kamufláž pro Chieftain Marksman.
  • T-55A - BR ve všech herních módech bylo upraveno z 8.7 na 8.3
  • Т-62М-1 - BR ve všech herních módech bylo upraveno z 9.3 na 9.0
  • LCS(l)(3) (US) - přesunuto na 2. úroveň, BR zvýšeno na 3.3
  • PGH-2 “Tucumcari” (US) — BR sníženo na 3.3.
  • S-100 (1945) (Něm) — BR sníženo na 2.3.
  • SF40 Leichte & Schwere (Něm) přesunuto na 2. úroveň. BR bylo zvýšeno na 2.7.
  • Type 140/141 Jaguar (Něm) — BR sníženo na 3.3.
  • MZ-1 (Něm)— BR zvýšeno na 3.7.
  • Pr.1124 (1940) (SSSR) — BR sníženo na 2.0.
  • Pr.191M (SSSR) — BR zvýšeno na 2.3.

 

Uživatelské rozhraní

  • Nyní je možné uložit si své nastavení dekorací a emblémů pro každou konkrétní kamufláž daného bojového vozidla, nebo letadla a to vytvořením unikátní šablony. Po přepínání z jedné kamufláže na druhou budou přiřazené emblémy a dekorace umístěny na svých místech.
  • V testovací jízdě u dosud nevlastněných prémiových strojů jsou nyní dostupné všechny (i přídavné) zbraňové konfigurace.

 

Herní mechaniky

  • V pozemních RB bitvách byla o polovinu snížena bodová cena za nasazení, u rezervních vozidel byl tento požadavek úplně odstraněn.
  • Příjem bodů nasazení byl u všech akcí v RB snížen o cca 30%.
  • Nové bitvy vrtulníků mohou s 50% šancí nahradit bitvy letadel v pozemních Zjednodušených bitvách - jen v bitvách s BR vozidel minimálně 9.0.
    • Za 3 zničené nepřátele - k dispozici vrtulník s PTŘS (místo bombardéru).
    • Za 2 zničené nepřátele - vrtulník se neřízenými střelami (místo bitevníku).
    • Za 1 zničeného nepřítele - kulomety a/nebo kanóny vyzbrojená podpůrná helikoptéra bez raket (místo stíhačky).
  • Pro kanony přibyla možnost "Změnit rychlost palby".

 

Změny specifické pro PlayStation®4 verzi

  • Přidána možnost přiblížení na taktické mapě pomocí pravého joysticku.
  • Bylo opraveno několik chyb ve funkci skupin.
  • Byla vylepšena synchronizace stavu skupiny se systémovým rozhraním PS4.
  • Byla opravena chyba způsobující nekonečné nahrávání seznamu přátel.
  • Byla vylepšena podpora T-Flight Hotas 4 a T-Flight Rudder Pedals.

 

Změny specifické pro Xbox One verzi

  • Byla přidána podpora joysticku Thrustmaster T.Flight Hotas One.

 

Ostatní

  • Byla přidána umělá inteligence ovládající kolejová vozidla. První AI vlak (jako test) je dostupný na mapě “Americká poušť”

 

Tým War Thunder

ZDROJ: www.WarThunder.com


0
0
0
s2sdefault

You have no rights to post comments / Nemáte žiadne práva na uverejňovanie komentárov

eSport

28 May 2019

Hráči War Thunderu!

Před měsícem jsme vyhlásili Finále War Thunder ligy. Dnes představíme turnajové hodnocení nutné k účasti v těchto turnajích.

Pro účast v grandfinále a finálových turnajích Zlaté divize ligy musí hráči získat následující turnajové ohodnocení v žebříčku:

Explore the Story

31 March 2019

Hráči War Thunderu! Nedávno jsme publikovali devblog o ligovém turnajovém systému - počínaje dneškem si můžete zaregistrovat svůj tým do Ligy!

První sezóna Ligy začíná 26.3.2019 a potrvá 12 týdnů.

Explore the Story

21 March 2019

Cimrmani - Účasť v týchto turnajoch sa vám ráta do sútaže o finančné ceny ! zoznam sútaží: KLIK SEM

Zoznam eSPORT WarThunder Víkendové turnaje vyberte si turnaj na ktorom sa chcete zúčastniť, skontrolujte či máte požadovanú techniku a prihláste sa tam !

Explore the Story

Novinky

12 July 2019

14.7 se připomíná Den dobytí Bastily, kdy francouzští revolucionáři zaútočili na tuto pevnost - jednalo se o velký zvrat ve francouzské revoluci v roce 1789. Tento inspirativní moment francouzské historie ztělesňuje duch Liberté, égalité, fraternité ("svoboda, rovnost, bratrství"), který dodnes zemi galského kohouta definuje.

Explore the Story

10 July 2019

Od 11.7 do 27.7.2019 - dvojitý bonus za aktivitu pro svazové hráče!

 

Explore the Story

26 June 2019

Zatímco teploty venku razantně rostou, ceny ve War Thunderu naopak padají. Začínáme ve velkém, a to velkými slevami! Doplňte svůj hangár o nové stroje a připravte se tak na léto!

Explore the Story

Tipy, Triky

31 January 2019

[NÁVOD] Merritovo Tankové Chilli (5.diel ) | WarThunder ako hrať proti M4A3E2 Sherman

Explore the Story

14 December 2018

Epic Games sa vrhli do nového podnikania, ktoré obnáša predaj digitálnych hier. A aby nás do svojho obchodu nalákali, spustili tiež akciu na hru zadarmo.

Explore the Story

01 December 2018

[NÁVOD] Merritovo Tankové Chilli (4.diel ) | WarThunder Video Návod si vysvetľujeme Munícia vs Pancier

Explore the Story

Aktualizácie

28 May 2019

Typ 16 MCV je moderní japonský kolový stíhač tanků vyvinutý počátkem tisíciletí pro možnost rychlého nasazení v případě potřeby. Toto vozidlo zamíří v aktualizaci 1.89 i do War Thunderu a japonští tankisté se již mohou začít těšit na tento vysoce pokročilý válečný stroj!

Ve zkratce: Moderní japonský stíhač tanků nabízející vynikající mobilitu a palebnou sílu postavenou na lehce obrněném kolovém šasi.

Explore the Story

28 May 2019

Motorový torpédový člun typ T1 je klasickým zástupcem komáří flotily, jehož ofenzivní i defenzivní vlastnosti jsou takové, jaké byste od plavidla této třídy čekali.

Explore the Story

25 May 2019

Douglas A2D-1 Skyshark byl vytvořen jako součást myšlenky nahrazení pístového letounu AD-1 Skyraider za modernější turbovrtulový stroj.

Explore the Story

Iné hry

06 February 2019

Crossout sa dočkal zaujímavých grafických vylepšení. Hra tak vyzerá krajšie.

Gaigin čochvíľa oslávi 2 roky od spustenia Free-2-Play hry Crossout. V nej si vybudujete prakticky od základov vlastné bojové auto a vydávate sa s ním do neľútostných bojov. Avšak, po novom aj s krajšou a vylepšenou grafikou.

Explore the Story

23 January 2019

Je čas na oslavu deviateho výročia! Zatiaľ čo budeme mať ďalšie podrobnosti neskôr o úplne novej epizóde, ktorú môžete zažiť a úplne nová loď, ktorú môžete získať, vieme, že chcete získať podrobnosti o tom, ako sa s touto stranou môžete zapojiť.

Explore the Story

17 January 2019

Ring of Elysium už otevřelo novou sezónu s novou mapou se sopkou

Explore the Story

Updaty

16 October 2018
  • Opravena chyba při shozu poslední pumy, kdy mohl zaměřovač změnit pozici.
  • Opravena chyba, která mohla způsobovat generování zvuku z vrtulníku i když mu neběžely motory. (zdroj).
  • Opravena chyba, která způsobovala nekorektní přepnutí pohledu kamery u vrtulníku Mi-24A po zobrazení zprávy "Střelec: cíl v mrtvém úhlu".
  • Explore the Story

    26 September 2018

    Do "Nose art" skupiny boli pridané nové obtisky s obrázkami "oči".

    Explore the Story

    HW, SW, IT

    30 May 2019

    Po dlhej medzere po vydaní PCI Express 3.0 v roku 2010 skupina PCI Special Interest Group (PCI-SIG) pripravila plán na urýchlenie vývoja a vydania následných štandardov PCIe. V nadväznosti na tento plán, koncom roka 2017 skupina vydala PCIe 4.0, ktorý zdvojnásobil šírku pásma PCIe 3.0. Teraz menej ako dva roky po PCIe 4.0 - a prvý hardvér pre tento štandard práve pristáva - skupina je opäť s vydaním špecifikácie PCIe 5.0, ktorá opäť zdvojnásobuje šírku pásma dostupnú prostredníctvom linky PCI Express.

    Explore the Story

    16 May 2019

    Holandskí špecialisti zverejnili objav nové bezpečnostné slabiny procesorov Intel. Postihuje približne 75% systémov s procesormi tejto značky ... vrátane tých najnovších posledných generácii !

    Explore the Story

    06 March 2019

    Nové Motto  "More bugs more Intel like" ?

    Intel CPU májú další MEGA Prúser - Nová díra "SPOILER" v CPU Intel překonává Specter a Meltdown, a není softwarově řešitelná !

    Explore the Story

    SME -CSM- Cimrmani, Team KTORÝ HRÁ FÉR.

    viac info

    -CSM- Finančná zbierka

    Na podporu a fungovanie -CSM-
    viac info klik sem: https://bit.ly/2N8XUyiz

    Klikny na PayPal a zadaj sumu,
    Za -CSM- Ti Ďakujeme.





    Viac info

    -CSM- TeamSpeak 3

    IP adresa1: ts.csm-clan.cz

    IP adresa2: ts.csmclan.eu

    TS3index.com

     

    Viac info

    -CSM- Informácia o nás

    Info o -CSM- klane kto je kto, historie vzniku klanu a ACS aliance

    erb kridla

    Viac info