Novinky
//Článek\\ Drzost! Vydavatelé her bojují o Loot boxy a mikro-transakce. Chtějí, aby se za ně hráči postavili.
Vzniká kolice států, která se bude snažit postavit loot boxy a mikro-transakce ve hrách mimo zákon.
Nebetyčná drzost! To je to, co předvádí vydavatelé her s jejich téměř všudy přítomnými loot boxy a mikro-transakcemi. a pokud si myslíte, že nemůže být hůř, tak může. Ke zlosti mnoha vydavatelů, kteří postupně přidávali a přidávali mikro-transakce do svých her, loni nenažrané EA píchlo do vosího hnízda. Jednoduše to s hamižností přehnalo a se Star Wars BF2 se o loot boxy a mikro-transakce ve hrách se začali zajímat i lidé mimo herní branži. Zejména státy a zákonodárci. Jednoduše jde o to, že zatímco běžné hazardní hry jsou tvrdě regulovány (musí, protože mají vážné následky nejen na ty, kteří svou závislost neukočírují), loot boxy a mikro-transakce, které za reálné peníze umožňují nákupy a hazardování za herní předměty, jsou součástí i her, které hrají děti. O případech, kdy dítko vyčistilo kreditky rodičů kvůli loot boxům a mikro-transakcím, není nouze.
Vydavatelé her navíc tlačí na tvůrce svých her, aby ty hry dělali návykovější a tlačily hráče do nákupů herních předmětů, herní měny, či přímo a náhodné hraní o ně za reálné peníze. Že jde o přímou definici hazardních her, je každému zdravě uvažujícímu člověku jasné. Takže nechápu, jak je možné, že to je vůbec možné takhle provozovat. Některé státy k tomu už přistoupili a zakázali tyto prvky. Takže někteří výrobci je musí v některých státech deaktivovat.
Drzost vydavatelů jako EA či 2K ale nezná mezí. Nejen že kvůli mikro-transakcím kazí hry, ale 2K dokonce našlo tolik drzosti a požádalo hráče, aby se za mikro-transakce postavili jako za pro hráče „dobrou a prospěšnou věc“.
Producent 2K Games Rob Jones prohlásil, že na mikro-transakcích je nejdůležitější najít rovnováhu. "Každá hra dojde k tomu, že se snaží získat nějakou přidanou hodnotu od jednotlivé hráče. Záleží jen na tom, jestli z toho uděláte hrabárnu na peníze, nebo to pro hráče opravdu bude pouze možnost navíc," vysvětluje Jones přístup, který je podle něj optimální. "Víme, že většina hráčů v dnešní době nemá trpělivost na to, všechno ve hře získávat pomalým hraním. Chtějí se na vrchol dostat hned. A my se na to díváme jako na příležitost, abychom jim umožnili tohle dlouhé grindování přeskočit".