PRE VŠETKÝCH ČLENOV -CSM- PLATÍ DODRŽIAVAŤ PRAVIDLO POČAS ZAPNUTEJ HRY CHODIT NA TSko !! (Máš tu nové PM/S správy (5) )

Arrow up
Arrow down

-CSM- Dobrovolníci Járy Cimrmana - Multi Herný portál pre komunitu Čechov, Slovákov a Moravákov

//DEVBLOG\\ Aktualizace módu Dlouhý střet

maps_missions.jpg

V jedné z dalších aktualizací přidáme do módu "Dlouhý střet" mnoho vylepšení.

 

Frontová linie: starý systém

Na tomto obrázku vidíte frontovou linii ve stávající formě. Takto to funguje od uvedení této mechaniky do hry.

Červené čtverce označují sektory na mapě, které odpovídají aktuální pozici frontové linie. Červeno-modrá čára není ničím jiným, než jen čitelnějším zobrazením momentálního stavu věcí.

V této implementaci mechaniky frontové linie hra vůbec neřeší, zda-li patří konkrétní čtverec na mapě jedné, nebo druhé straně. Jen sleduje čtverce "frontové linie" - sedm samostatných sektorů na mapě. Ve výsledku se tak bojová vozidla mohou "naspawnovat" na nepřátelském území. To se děje obzvláště v situaci, kdy se frontová linie posunula v daném sektoru mapy moc dopředu, nebo dozadu. To platí zejména pro čtverce, jež frontová linie protíná.

Navíc se v momentální implementaci mechaniky může frontová linie hýbat jen dvěma směry: doleva či doprava (princip je stejný na mapách, na který se fronta pohybuje svisle - tam se může hýbat jen nahoru, nebo dolů). Jak vidíte na přiloženém obrázku, tento stav vede k vodorovným skokům, protože se fronta může hýbat jen dvěma směry a nelze tak znázornit snahu o obklíčení, nebo jiné komplexní frontové manévry.

image

Frontová linie: nový systém

image

Nový systém jasně rozlišuje strany konfliktu a které sektory jim na mapě patří. Navíc mohou mít sektory "nevyužitý" stav - to na mapě Sicílie platí pro sektory s mořem, na které není aplikováno žádné podbarvení.

Na tomto obrázku jsou sektory ovládané Němci podbarvené modře (v tomto případě bojujeme za německou stranu) a sektory Spojenců červeně. Podbarvení je zde použito jen pro lepší čitelnost, ve hře to takto zobrazené nebude.

Nová implementace frontové linie řeší hned několik problémů. Jedním z nich je umístění jednotek: jak vidíte, tak ačkoliv je čára zobrazující frontovou linii dost členitá, jednotky jsou umisťovány na mapu korektně, každá na svou vlastní stranu.

Červeno-modrá linie nekopíruje frontovou linii úplně přesně, frontová linie je bariérou mezi dvěma sektory, které náleží různým stranám konfliktu.

Navíc se nyní frontová linie může hýbat ve dvou rozměrech - v každé misi se může hýbat vodorovně i svisle:

Na obrázku nahoře vidíte Němce útočit na Spojenci ovládaný sektor D-4 ze sektoru C-4. Pokud Německo zvítězí v bitvě na zemi, zabere několik přilehlých sektorů, které patří spojeneckým vojákům.

Po spuštění pozemní bitvy, v tomto případě "svislého" útoku budou rozmístěny bojující jednotky tak, jako by byl útok veden "vodorovně", ale v dalších aktualizacích budou přidány další zóny tak, aby toto rozmístění více odpovídalo situaci na mapě. Protože tyto zóny budou přidány do všech existujících misí a map tak, aby odpovídaly všem různým možnostem a kombinacím pozemních bitev, bude to časově náročný proces.

V dalších aktualizacích tohoto módu plánujeme přidat možnost obkličujících manévrů a jejich dopad na průběh hry a misí. Také plánujeme přidat nové prvky, které budou těmto stavům odpovídat (jako třeba zásobování obklíčených sil).

image

Kontrola vzdušného prostoru

Na tomto obrázku můžete vidět písmeno A v sektoru E-4 vedle frontové linie:

 

Tohle je nová PvP šablona zvaná "Letecká nadvláda". Je určená stíhačkám. Čas od času se v různých místech poblíž frontové linie objeví tato zóna. Ta reprezentuje zónu ve vzduchu o velikosti daného sektoru mapy až do výšky 6000 metrů. Tým, který zónu zabere splní cíl. Pro zabrání zóny mají týmy 15 minut. Jednomu letadlu potrvá její zabrání 450 sekund (z výchozího, šedého stavu). Tato rychlost je proporčně závislá na počtu letadel, které se v zóně nacházejí. Jedna ze stran může zónu zabrat jen když se v ní nenachází nepřátelská letadla (nepočítaje AI stroje).

Pokud se v daném časovém limitu nepodaří zónu zabrat, ta zmizí a obě strany cíl nesplní. V tuto chvíli není nikde zobrazen čas zbývající k zabrání zóny, ale plánujeme přidat přímo do logu zobrazení zbývajícího času pro konkrétní cíle a úkoly.

Pokud jeden z týmů zónu zabere, dostane jako odměnu extra body vítězství. Po chvíle v tomto sektoru začne i pozemní bitva, ve které bude v roli útočníka tým, který zónu zabral. Pokud Německo (modrá strana) zabere leteckou zónu v uvedeném příkladě, po chvíli začnou německé pozemní síly útočit na sektor E-4 z jednoho ze tří možných směrů: D-4, E-5, nebo F-4. Pokud hráči z týmu Spojenců (červený tým) zabere leteckou zónu, povede spojenecký útok na E-4 z D-4, E-5, nebo F-4. Piloti bitevníků tak budou moci s předstihem určit, ze kterých míst přijde pozemní útok a náležitě se připravit.

Změny cílů pro bombardéry

Jakmile jsou lokalizována nepřátelská letiště, již se v logu neobjeví úkol požadující jejich zničení. Předpokládáme, že piloti si již na symboly na mapě zvykli a rozumí jim, co znamenají. Zničení letišť samozřejmě stále vede k zisku bodů vítězství pro daný tým a odměně daným hráčům. Tato změna trochu uvolní místo v logu (který se - v závislosti na grafickém nastavení - často hráčům nevejde na obrazovku), takže v něm nezapadnou ne tolik očividné a opakující se úkoly. Bombardéry budou stále dostávat úkoly pro zničení základen protivníka.

Letadlové lodě

Na mapu Sicílie jsme přidali spojeneckou letadlovou loď, která slouží jako jakési čtvrté letiště. Letadlová loď nestojí na místě, ale pluje podél pobřeží a okolo torpédoborců. Pokud je letadlová loď zničená, po určité době se znovu objeví na kraji mapy a postupně se vrátí na svou původní trasu. Letadlová loď má tři "životy", po jejichž vyčerpání se již neobjeví.

Letadlovou loď lze detekovat na vzdálenost 4,5 km (popř. větší vzdálenost pro průzkumné stroje) - poté dostane tým Osy úkol ji zničit. Tým Osy získá body vítězství za objevení i zničení letadlové lodě.

[Dlouhý střet] Sektor Montmédy

Nový střet umístěný na francouzsko-belgickou hranici, kde německá vojska překročila Maginotovu linii.

Vítr byl přidán do této mise pro testovací účely (severovýchodní směr, 4-8 m/s).

ZDROJ: www.WarThunder.com

DISKUTUJ: na fóre

0
0
0
s2smodern

-CSM- hry které hráme v Jiné Dimenzi Járy Cimrmana

LIFE IS FEUDALDiablo III RoSEurotrucks Simulator 2IL2 SturmovikStar Trek Onlineworld of warcraft warlords of draenorcsgoarma3crossout gameblack desert onlinedota 2overwatch iconheroes of the stormdestiny 2 dockbattlefield 2Battlefield 3 battlefield 4Battlefield 1 Iconfortnitefor honor iconthe elder scrolls online globalelite dangerous iconplayerunknown s battlegrounds iconwotplanetside 2