PRE VŠETKÝCH ČLENOV -CSM- PLATÍ DODRŽIAVAŤ PRAVIDLO POČAS ZAPNUTEJ HRY CHODIT NA TSko !! (Máš tu nové PM/S správy (5) )

Arrow up
Arrow down

-CSM- Dobrovolníci Járy Cimrmana - Multi Herný portál pre komunitu Čechov, Slovákov a Moravákov

||DEVBLOG|| Martin 167-A3: Americký žoldák

maryland mk1 04

Martin Model 167 je americký dvoumotorový, celokovový bombardér, vyvinutý firmou Glenn L. Martin na konci třicátých let minulého století. Ačkoli úspěch letounu DB-3 zabránil letadlu vstoupit do služby amerického letectva, svou cestu si brzy našel ve válkou roztrhané Evropě, kde věrně sloužil Francii a Velké Británii až do konce války. Piloti mohou očekávat, že Martin 167 A3 posílí Armée de l'Air v nadcházející aktualizaci 1.77 “Advancing Storm”!

 

Něco z historie:

 

Bombardér Martin Model 167 byl vyvinut jako odpověď na soubor požadavků USAAC v roce 1938. V souladu s těmito požadavky vyvinula firma Glenn L. Martin bombardér Model 167, který získal oficiální označení XA-22. I přes to, že předvedl dobré výkony, prohrál soutěž proti letadlu Douglas DB-7 (ze kterého se později stal A-20 Havoc), což znamenalo, že Douglas získal smlouvu s americkým letectvem. To, co obvykle způsobilo katastrofu u většiny projektů ale nepostihlo Martinův návrh. Vzhledem k válce v Evropě země jako Francie a Velká Británie zoufale přijímaly veškeré vybavení, které bylo dostupné – včetně letadel. Zejména Francie byla pro nákup jakýchkoli dostupných letadel od zahraničních výrobců, neboť domácí výroba byla omezená. Těmito výrobci byli v mnoha případech americké společnosti, stejně jako Martin. V každém případě se brzy objevily první objednávky francouzských exportních verzí nového bombardéru, které zachránily celý projekt. 

První objednávka byla na více než 200 bombardérů s určitými úpravami, které by optimalizovaly stroj pro francouzské využití, jako například instalace metrických přístrojů a jiných motorů. Ve firmě Martin opravdu toužili objednávku splnit, téměř zdvojnásobili výrobu a dokázal zkonstruovat v průběhu šesti měsíců více než 100 letadel. Přeprava připravených strojů byla však zpožděna až do října 1939, dokud nebylo zbrojní embargo USA zrušeno. Francie během tohoto období udělala objednávku na dalších 100 letadel. Avšak předtím, než mohla být objednávka zcela splněna, byla Francie v červnu 1940 obsazena Německem a pouze 25 strojů se dostalo do Francie v původní várce se tak dostalo jen 25 těchto letadel. Těm strojům, které se dostaly do Francie, se dařilo v boji velmi dobře. V některých případech dokonce předčily některé francouzské bombardéry v bojové efektivitě a ztrátách, jako třeba tamní LeO 451. Jakmile bylo podepsáno příměří, byla zbývající letadla převelena na africkou scénu pod velením Vichistické Francie, kde se účastnila bombardování spojeneckých pozic. V roce 1943 byly letouny Martin 167 nahrazeny novějšími spojeneckými letadly poté, co se Spojenci opět spojili s místními francouzskými silami. Celkem bylo vyrobeno kolem 450 bombardérů a ve službě zůstaly ve francouzském a britském letectvu až do roku 1945.

 

image
image

 

Ve War Thunderu se Martin 167-A3 připojí v nadcházející aktualizaci 1.77 "Advancing Storm" k řadě bombardérů na prvních úrovních francouzského tech. stromu. Podobně jako u některých francouzských bombardérů přítomných ve War Thunderu, bude Martin 167-A3 pokračovat v trendu relativně vysoké rychlosti. Dva motory Wright R-1820 Cyclone umožní francouzským pilotům dosáhnout rychlosti kolem 500 km/h ve středních nadmořských výškách. S touto úctyhodnou rychlostí, která je spojena s vynikající manévrovatelností, budou mít nově příchozí francouzští letci příležitost seznámit se s obecným ovládáním některých strojů, které následují za tímto letadlem. 

Martin 167-A3 je schopen unést až 800 kg pumového nákladu ve vnitřní pumovnici. Přijde vám to málo a chcete víc? Není problém, Martin 167-A3 to má pokryté. Kromě bomb je navíc vybaven čtyřmi kulomety FN-Browning ráže 7,5 mm v křídlech, se zásobou munice 750 nábojů na hlaveň. To pilotům dovoluje dodatečně podporovat svůj tým tím, že po odhození pum zaútočí na lehké cíle. Za předpokladu, že se vaši spoluhráči rozhodli nechat vás na holičkách, bude vaše zadní polokoule nadále krytá proti útokům nepřátelských stíhačů díky kulometným věžím umístěným na hřbetní a břišní straně letadla. 

maryland_mk1_01_1280h720_53dc9aa4c39043dmaryland_mk1_02_1280h720_0f09d7b3ed9e261maryland_mk1_07_1280h720_4e286da3759045fStáhnout jako tapetu:

Martin 167 A-3 se připojí do výchozí pozice francouzského leteckého stromu v nadcházející aktualizaci 1.77 “Advancing Storm”. Ujistěte se, že zůstáváte naladěni na novinky, abyste drželi krok s nejnovějším vývojem aktualizace 1.77! Tak zas příště, piloti!

0
0
0
s2smodern

-CSM- hry které hráme v Jiné Dimenzi Járy Cimrmana

LIFE IS FEUDALDiablo III RoSEurotrucks Simulator 2IL2 SturmovikStar Trek Onlineworld of warcraft warlords of draenorcsgoarma3crossout gameblack desert onlinedota 2overwatch iconheroes of the stormdestiny 2 dockbattlefield 2Battlefield 3 battlefield 4Battlefield 1 Iconfortnitefor honor iconthe elder scrolls online globalelite dangerous iconplayerunknown s battlegrounds iconwotplanetside 2